Po další hodině co jsme si jen všichni povídali tak se zase ozval Haru.
Haru: Adéla jde k bráně.
Uzui: Vypadá to že budeš muset jít.
Áďa: No tak ahoj.
Genya a Uzui: AhojŠla jsem tedy k bráně a tentokrát tam byla i Šárka. Vyslechli jsme si od Milošovo havrana kam máme jít a pak jsme tam následně šli.
Když jsme přišli na místo tak jsme viděli malé děti které byly vystrašené.
Týna: Dobrý den. Co se děje?
???: Dobrý den. Něco je v domě a jsou tam naši rodiče
Štofy: Dobře. Tak my se pokusíme je od tamtuď dostat. Báro ty tady zůstáváš kdyby ten démon vylezl nebo byl venku
Bára: Okey.
Bára v hlavě: Préčo musim JÁ hlídat DĚTI?🗿Šli jsme tedy do vnitř domu tak jsme slyšeli nějaké zvuky jako škrábání.
???: Koukám že vás poslali i sem.
Týna: Kde to je?
Áďa: Já čekám jenom až se za náma zjeví.Jak jsem řekla tak se stalo a Štofy mu usekl hlavu takže se vypařovat a my jsme šli hledat rodiče těch dětí.
Když jsme přišli snad všechny místnosti zbývala poslední tak jsme do ní šli a uviděli jsme 2 lidi. Šli jsme k nim.
???: Kdo jste?
Štofy: Dobrý den. Já jsem Miloš a nejsme ta věc co po vás šla takže se ničeho nemusíte bát.Rodiče tedy šli s námi ven kde čekala Bára s dětmi. Rodina nám poděkovala a rozloučila a my jsme šli zpátky.
Když jsme dorazili zpátky tak byl večer. Já sem se stavila k Sanemimu a vzala jsem si tam svoje peníze protože jsem šla do města. Ve městě jsem si koupila jídlo. Nebyla ještě "večerka" takže jsem se tam šla ještě projít a potkala jsem Genyu.
Áďa: Ahoj
Genya: Kd- To si ty? Ahoj. Jsem si myslel že tam budete ještě tak hodinu nebo tak nějak
Áďa: Samý
Genya: Tak jako to šlo?
Áďa: No.. dobře? Ségra hlídala děti zatím co my jsme zabíjeli démona.
Genya: Počkej. Ty máš ségru?
Áďa: Ne asi v-Genya mi zase d ruku před pusu.
Genya: Sanemi něco říkal.
Áďa: No jo no.
Genya: No co si chtěla říct?
Áďa: Mám. To sis nevšimnul že Bára vypadá nevim? Stejně jak já?
Genya: Hele jedna máte modrý konce u vlasů takže bych neřekl že jste stejný.
Áďa: A kromě těch vlasů nevypadá mě stejně nebo co mi chceš tim říct?
Genya: Hádej. Podle mě nevypadáte stejně.
Áďa: Č-co?🗿
Genya: Já jsem snad první co to říká nebo co že tady na mě koukáš jak nevim co?
Áďa: JO👀
Genya: Dobře...
Áďa: Já budu na cestě takže ahoj
Genya: Bych měl jít taky. Ale nepůjdu a ty taky ne🙂
Áďa: Proč?🗿
Genya: Protože prostě nepůjdeš.🙂
Áďa: Sanemi ti řekl ať mě hlídáš kvůli těm slovům nebo co?
Genya: To je taky důvod.
Áďa: Tak proč?
Genya: Prostě nejdeš🙂
Áďa: No dobře no. Ale co chceš tady dělat?
Genya: Nevim povídat? Nebo procházet se?
Áďa: OkeyŠli jsme tedy někam kde bylo málo lidí nebo spíš žádní a tam jsme byly.
Genya: Ehm...Adélo víš že teď krvácíš?
Áďa: Kde?
Genya: U nosu.
Áďa: Ahaa
Genya: Ti to setřu dobře?
Áďa: Okey.Začínalo být takových 2 ráno a my jsme stále nebyly někde u pozemku u Hashiras. Já sem tam byla úplně mrtvá a tak jsem prostě zavřela na pár minut oči že se za chvíli vzbudim ale když jsem se vzbudila tak jsem OPĚT ležela na Genyovo rameni.
Áďa: Ježiši promiň jistli jsem-
Genya: To neva.
Áďa: Okey.
Genya: Si spi klidně dál RŮŽENKO👀
Áďa:Áďa: Je to nutný?
Genya: Ne ale ta přezdívka na tebe sedí😀
Áďa: Vážně🗿
Genya: Proč se tak třeseš vůbec?
Áďa: Nevim asi zima? Já nevim
Genya: Ty nepoznáš kdy ti je zima nebo co
Áďa: Jo.🗿——————————————————
Já vím toto je kratší kapitola ale zítra už bude dlouhá jako normálně.
Konec :D
ČTEŠ
RMT v Demon Slayer
Action!PŘÍBĚH DOKONČEN¡ partička RMT šla zase do akce jménem že jdou meetnou Demon Slayer. Potkají je hodně nástarach a postupem času budou dostávat informace o tomhle světě. dál nevím co psát.