[Visszaemlékezés]
-Clay, nem hiszem, hogy ez egy jó ötlet.-vakarta meg a fejét Bad. Lenézett az alattuk gyülekező halottak hatalmas tömegére.
-Gyerünk már Bad, látod, hogy mennyi kaja van ott? Gyorsan megleszünk!-mutatott a polcokra a folyosók között, amik roskadásig tele voltak konzervekkel, tésztával és rizzsel.
-Túl rizikós, nem éri meg!
A tekintetét a folyosók között bóklászó zombikon tartotta.
-Ha ketten megyünk, minden rendben lesz! Túl sokat aggódsz.
-Te aggódsz túl keveset! Több tucatan vannak!
-Elbánunk velük.
-Dream.
-Bad.
-Nagyon hülyén viselkedsz!
-Kell a kaja, Bad! Sapnap állandóan alszik, hogy legyőzze az éhséget, Georgenak pedig megfájdult a feje az alultápláltságtól.
-Mélyen belül tudom, hogy igazad van, de ez nagyon kockázatos. Nem megyünk vadászni inkább?
-Szerinted nem próbáltam? Elfogyott a töltény, és az íj pedig beszart.
-Muszáj?-sóhajtott Bad, felnézve Dreamre.
-Bad, megígérem, hogy rendben leszel.-emelte fel a kisujját, mire Bad kicsit habozva, de összekulcsolta a sajátjával.
-Úgy szeretlek, mint egy testvért, és te is tudod, hogy a szeretteimnek nem hagyom, hogy baja essen.
-Rendben Clay, csináljuk.
Dream bólintott, az arcára húzta a maszkját és elővette a bowie kését.
Egy ház padlásán álltak, egy része a mennyezetnek ki volt rohadva, amellett guggolva lesték a lent zajló eseményeket.
Dream leugrott, Bad pedig követte.
Felkeltek, Bad elkezdte megpakolni a táskáját, míg Dream az egyik halott fejébe állította a kését, óvatosan lefektetve a testét a földre, hogy ne riassza a többit.
Bad készen volt, próbálta becipzározni a hátizsákot, azonban egy konzerv hullott a földre, mire rögtön az összes zombi elindult feléjük, az egyik rá is ugrott Dreamre, ő azonban gyorsabb volt, és leszúrta.
-Bad!-kiáltotta, ahogy próbálta átfurakodni magát a tömegen a szoba másik felébe, ahol Bad egy halottal szenvedett.
-Clay, vedd el a zsákot!-hajította neki. Dream átjutott, és megpróbálta lerángatni a fertőzöttet Badről, sikertelenül.
-Kifogok jutni! Ne aggódj miattam, vidd a kaját!
-Bad!
-Komolyan, menj!-üvöltötte vissza, ahogy a földre lökött egyet.
-Baszki...-motyogta, ahogy a hátára vetette a táskát, és visszamászott a padlásra. Lenézett, hátha még segíthet neki, de nem látta.
-Bad?
Nem kapott választ.
-Azt mondta, kijut... Csak várnom kell.-sóhajtotta. Nagyon fülelt, hátha hall egy hangot, ami arra utal, hogy kijutott.
---
-Nincs remény, George, meghaltak!-túrt a hajába idegesen Sapnap.
-Biztosan rendben vannak, csak nyugodj le!
-Már két napja elmentek! Ez az utolsó konzervünk, nem fogjuk túlélni.
-Elkaptál egy nyulat még napokkal ezelőtt, csináljuk meg azt!
-Megakartam várni vele Badet és Dreamet.
-Biztos minden oké velük, de nekünk szükségünk van tápanyagra, Sapnap.-mondta George, és felállt, erősen megszédülve. A nyakát kezdte masszírozni, hogy csillapítsa a lüktető érzést.
Gallyak és levelek ropogását hallották, mire Sapnap felkapta a Dream által otthagyott fejszét, arra számítva, hogy meg kell védeniük magukat.
Dream volt az. Ledobta a táskáját, és szó nélkül bement a sátorba. Az egész testét vér borította, a haja kócosan lógott az arcába, azonban így is lehetett látni egy hatalmas sebet a szemén.
-Hol van Bad?-kérdezte Sapnap Georgera nézve, aki válaszul vállat vont. Kinyitotta a táskát, ami tele volt konzervekkel és rengeteg üveg vízzel.
-Megszerezték!-örvendezett.
-Ránézek Dreamre.-motyogta George. Elhúzta a függönyt, és bement a sátorba.
-Dream?-kérdezte kedvesen. A szőke az ágynak csúfolt sarokban feküdt, feje alatt egy koszos, kilapult párna, a lábára pedig egy foltos takaró volt terítve.
Dream nem válaszolt, George letérdelt mellé, a kezét a karjára téve, óvatosan megsimogatva.
-Hol van Bad, Dream?-a hangja óvatos volt, nem akarta még szomorúbbá tenni a barátját.
-Meghalt, George.-felelte száraz hangon.
-Meghalt?
-Mhm.
-Dream, annyira sajnálom.
-Az én hibám.
-Dream-
-Ne, George.
-Gyere ide.-tárta szét a karjait, Dream azonban nem mozdult, így ő hajolt le hozzá, és ölelte meg.
-Minden rendben lesz.-súgta, ahogy a másiknak könnyek kezdtek folyni a szeméből.
Ma MCC, úgyhogy korábban rakom ki a fejezetet :)
YOU ARE READING
Megvalósítani ~DNF-KarlNap~
FanfictionDsmp apokalipszis au Amikor a Dream Team találkozik egy tinédzser fiúval, aki megpróbálja ellopni az autójukat, Sapnap készen áll, hogy megölje őt, azonban az idegen mesél nekik L'manberg-ről, egy biztonságos helyről Edmontonban Canadában amit ő, és...