19. nap

186 22 7
                                    

-Undorítóan néz ki.-mondta George, és elrúgott egy konzervdobozt a koszos, romos épület lépcsőjéről.

-Wilbur azt mondta, ide kell jönnünk.-felelte Dream. A térképet és az azon kijelölt helyet bámulta, majd az iránytűre nézett.

-Nick, rángasd elő onnan a seggedet!-kiáltotta hátra az autó irányába George, mire Sapnap hezitálva csatlakozott a másik kettőhöz.

-Kopogjunk?-kérdezte Dream a nap által kiszívott halvány fa ajtót tanulmányozva. A ház a semmi közepén volt. Egy országúti út mentén húzódó kukorica mező sarkában helyezkedett el.

Egy puska dörrent, mire mindannyian riadtan kezdték keresni a hang forrását.

-Takarodjatok a tulajdonomból, most!-mondta egy mély, monoton hang.

-Kék bárány.-vágta rá George, remélve, hogy érteni fogja az idegen.

-Kék bárány, mi a faszért küldött ide titeket Phil.

-David, vissza kell jönnöd! L'manbergért!-könyörgött Dream. Felnéztek az ablakba, ami résnyire nyitva volt, és a sarkából kilógott egy puska vége.

-L'manberg-Nem érdekel L'manberg!-nevetett a hang.

-Phil halott, David.

-Marhaság, és ne hívj Davidnek, neked Techno vagyok.

-Nem hazudik neked Techno, Phil a város szeme láttára lett lemészárolva.

-Phil nem halhatott meg.

-Tudom, hogy a bátyád volt Da-Techno. Sajnálom, de ez az igazság. Az unokaöcséidnek szükségük van rád.

Hatalmasat sóhajtott, majd a puska eltűnt az ablakból. Az ajtó hatalmas nyikorgással nyílt ki.

Techno a negyvenes éveinek közepén lehetett, rózsaszín haja copfba fogva lógott, a fogai olyanok voltak, mintha ki lettek volna élesítve egy körömreszelővel, a szeme rémisztő volt, a szemöldöke pedig kócos, mint egy rendezetlen bokor. A kezei fehér kendőkkel voltak körbe tekerve, egy fehér inget viselt fekete farmerrel, és egy hatalmas övvel.

-Hát, akkor vigyetek haza.

Nem mondott semmi mást, csak beült hátra, George és Dream egymásra nézve vállat vontak, és nyomukban Sapnappel, ők is beszálltak.

---

Elindultak. Techno egyszer sem engedte el a puskáját.

-Mi van ezzel a sráccal? Süket, vagy mi?-bökte meg Sapnap karját, aki ijedten ugrott fel, és az ajtó felé kezdett mocorogni.

-Hagyd békén, Techno.-morogta Dream. A visszapillantó tükrön át tartotta rajta a szemét.

-Csak kíváncsi vagyok.

-Nem süket, de ne zaklasd.-forgatta meg a szemeit George. Lenézett a kezére, a körömágyai felszakadtak, a körmei letöredeztek, a bőre pedig szárazabb volt, mint valaha.

-Ő a zombi suttogó, vagy mifene?-viccelődött Techno. George felhúzta a szemöldökét.

-A micsoda?

-Valami pasas egy egész frakciót leigázott. Azt mondják, tud beszélni a zombikkal, és irányítja őket. Egyetlen sem támadott rá. Olyat is hallottam, hogy szarva meg szárnya volt, mint valami ördög, ami valahogy a földre keveredett.

-Szarvak és szárnyak? Szörnyen hihető.-nevetett Dream, egy pillanatra Georgera nézve.-Zombi suttogó. De hülyén hangzik.-vigyorgott tovább.

-Én is ezt mondanám, de rendesen elintézte El Rapidsot.

Sapnap szemei kitágultak. Vajon életben maradt bárki is?...

-Szerintem csak túloznak.

-Hm, lehet.

...

Megvalósítani ~DNF-KarlNap~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang