?? nap

176 27 9
                                    

Az ajtó kinyílt, mire Dream felemelte a fejét, és Georgeot próbálta felébreszteni, míg egy alacsony és egy magas férfi belépett a szobába.

-Kik vagytok?!-kérdezte rémülten George, ám egyikük sem mondott semmit, csak összekötötték a kezeiket, és egy egy zsákot húztak a mindkettőjük fejére.

Felhúzták őket a földről, és kivezették a szobából. George nehezen tudta szabályozni a légzését. Az, hogy nem érezte Dream jelenlétét, csak fokozta a helyzetet. Teljesen biztos volt benne, hogy ki fogják végezni őket.

-Szóval az én földemen járkáltatok?-egy idegen hang szólalt meg. Enyhe spanyol akcentusa volt, férfias, ám mégis fiatalos, biztosan nem lehetett több harmincál.

-Nem tudtuk! Rö-rögtön elmentünk volna, ha megtudjuk!-magyarázta Dream. Az ijedt hangját egy morgás követte, majd még egy... George tehetetlenül kapkodta a fejét, remélve, hogy minden rendben van vele.

-Elég lesz Boo, nem gondolod?-ugyanaz a hang, mint az előbb...

-Igenis uram.

Egy újabb hang.

-A barátotok, azzal a kis borostával elég zaklatottnak nézett ki az előbb.-a férfi megállt, és nevetett.-A szép kis arcát már egy hatalmas fekete szem csúfítja.

-Nick? Mit csináltál vele? Hol van?-kérdezte Dream.

-Nincsen nagyobb problémád annál, Clay?

-Honnan... honnan tudod a nevemet?

-Nem vagyok egy kurva nagy idióta, onnan.

A zsákokat lehúzták a fejeikről, ők pedig először szétnéztek, majd egymás tekintetét keresték.

Előttük állt egy férfi, fekete haját sapka takarta, csak pár tincs lógott ki, az ingje is majdnem olyan fekete volt, felső pár gombja szétpattant. Szürke nadrág, dereka köré márkás öv csavarva. Tisztának nézett ki az öltözéke, mintha egy bárba indulna. 

Egy óra volt a csuklóján, az üvege vakítóan fényes.

-Mi dolgotok itt, El Rapidsban?-kérdezte, miközben kiroppantotta az ujjait.

-Először is, ki vagy te?-kérdezte összeszűkített szemekkel Dream.

A férfi felnevetett, majd intett a magas maszkot viselő őrnek a sarokban, aki bólintva Dreamhez lépett, és a puskája másik felével belevágott a gyomrába. A térde összerogyott, az arca elsápadt.

-Nem te vagy az, aki kérdéseket tesz fel. Nos, hadd kérdezzem meg újra.-az asztalra könyökölt, összefűzött ujjaival támasztotta a fejét.-Mit kerestek Cedar Rapidsban?

-L'manbergbe megyünk.-mondta továbbra is fájdalommal teli hangon Dream.

-L'manberg? Edmontonban? Pfft, az több kilóméter, nem tudjátok megcsinálni.-egyenesedett vissza.

-Floridából jöttünk.

-Nem fogjátok megcsinálni, nem ezzel a csapattal.

-Ezt hogy érted?

A férfi felhorkant, vigyorogva vonta fel a szemöldökét.

-Végülis az elnök öccsét szállítjátok. Kaphattok egy vérdíjat a fejetekre, vagy egy piros lézer pöttyöt.

-Szóval ezért fogtál el minket? Tommyért?

-Te idióta, szart se akarok csinálni azzal a kisgyerekkel.

-Akkor mit akarsz?

-Őt.-mutatott az ajtóra, ami némán kinyílt a fiúk mögötti falon, így észre sem vették. Odakapták a fejüket, és meglátták Karlt, tiszta ruhákban előjönni. A haja vége kicsit nedves volt, mintha letusolt volna.

Megvalósítani ~DNF-KarlNap~Onde histórias criam vida. Descubra agora