Selam!

3.5K 189 164
                                    

Merhaba,

Sizden bir şey istiyorum sevgili okuyucularım. Bu kitapta sizlere saçma gelen, ay burası olmamış, bence şunu daha iyi anlatmalıydın, bence bu kısmı sil vb. gibi önerileriniz varsa lütfen yoruma gelip düzenleme kısmında bana yardımcı olur musunuz?

Ayrıca size birkaç sorum var. Umarım vakit ayırıp cevaplarsınız (:

*Bu kitabı okurken 'Evet bu bir Bilim kurgu kitabı' dediniz mi yoksa 'Uzak gelecekte geçen bir romantik kitap' mı dediniz? Ya da türü hakkında ne düşündünüz?

*Kitabın kurgusu hakkında ne düşünüyorsunuz?

*Sizce kurgunun değiştirilmesi gereken bir yeri var mı?

*İlk sayfalar sizce saçma mı? Yani kızın adamı ağacın tepesinden izlemesi veya yakalanıp saraya girişi. Sizce kurgunun o kısmını değiştirmeli miyim?

Ve son olarak....

*Kitaptaki karakterlerin sevmediğiniz ya da hoşunuza gitmeyen bir yanı var mıydı?

Kesinlikle kurguda değişiklikler yapacağım. Ciddi anlamda saçma yerler var. Okumaya başlamadan önce sizi uyarmıştım ve buraya kadar geldiyseniz siz de biliyorsunuzdur. Bu saçma kısımları tamamen ortadan kaldıracağım, yani kaldırmaya çalışacağım. Hala Alex ve Cass olacak ama tanışma kısmını da değiştirmeyi düşünüyorum. Sizin de yorumlarınız benim için önemli. Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın.
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sizleri seviyorum <3

🎉 MAVİ KUBBELER : Yalnız Prens ( -TAMAMLANDI- ) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
MAVİ KUBBELER : Yalnız Prens ( -TAMAMLANDI- )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin