Tedy, to že byla noc nikomu nevadilo, aspoň byli dobře maskování, ale byla mlha, takže nebylo tak dobře vidět. Edmund měl za úkol signalizovat vojskům, protože byl jediný, kdo měl baterku.
Petr a Kaspian se měli dostat k bráně a otevřít ji. No a Zuzka měla jít s nimi, protože Kaspian chtěl ještě vysvobodit z vězení svého profesora, který ho již od nízkého věku učil mnoho užitečných věcí. Navíc to byl taky on, kdo malému Kaspianovi vyprávěl příběhy o původních narnianech, vládcích a zlatém věku Narnie.
Lucie byla ještě moc mladá, takže musela zůstat v pevnosti, Petr se o ní moc bál a nerad by, aby se jí něco stalo. Tedy, ne že by mu nevadilo, kdyby se něco stalo jeho zbylým sourozencům, ale Lucka byla nejmladší. Petr vůči ní cítil jakousi otcovskou roli.
Lili, která to neuměla s lukem, měla za úkol hlídat ze vzduchu, a střílet na nepřátele, kteří by nějak ohrožovali ostatní. Na druhou stranu ostatní nechtěli, aby byla vystavena většímu nebezpečí, jelikož byla druhá nejmladší hned po Lucce. Samozřejmě, že ji Lucka tajně záviděla, ale nemohla nic dělat, Lili měla svoji hlavu a Petrova pravidla se na ni nevztahovala, protože nebyla se sourozenci nijak příbuzná.
Lili si naštěstí vyprotestovala místo luku kuš. Sice to byla podobná zbraň, ale ovládala se jinak. Nebylo to pro ni tak těžké a aspoň mohla jít taky. Ještě před pevností ona a Edmund nasedli na gryfy a letěli vpředu.
Edmund přistál na jedné z věží a zneškodnil jednoho hlídače. Pak vzal svou baterku a dál signál, že přistál. Petr, Kaspian a Zuzka tedy přistáli uprostřed menšího náměstí, ohraničeného hradbami a věžemi.
Někdo si jich musel všimnout, protože se spustil poplach a z všech možných východů se vyhnali vojáci. Kéž by jich bylo jen pár, ale byly jich desítky, možná stovka. Zuzka s Kaspianem se vydali do věznice pro profesora a myšák Rýpčíp se vydal se svou myší armádou nahoru, kde se nacházely přístroje, které ovládaly otevírání bran.
Petr se zatím snažil bojovat s vojáky a Lili mu shora pomáhala. Když jí začaly docházet šípy, rozhodla se trochu narušit plán, protože nechtěla Petra nechat samotného na pospas všem vojákům.
Zuzka se mezitím vrátila a začala likvidovat vojáky jako velmi zkušený lučišník, kterým také byla. Kaspian běžel do stáje pro koně. Petr mezitím otevřel bránu hradu a myšáci otevřeli městskou bránu.
Edmund se zbavil posledního hlídače a dál signál vojákům, aby jim šli pomoct. Lili seskočila ze zdi a do ruky vzala svůj meč. Šla pomoct ostatním v boji. Edmund, jakmile si jí všiml dostal strach.
Co když to dopadne jako minule, když bojovala? Zeptal se sám sebe a vydal se po střeše k lučištníkům, kteří stříleli všude možně kolem. Vládce Miraz opustil svoji věž a šel se očividně podívat, jak jeho vojsko Narniany spolehlivě likviduje.
Edmund shodil jednoho lučišníka, čímž na sebe upoutal pozornost svých sourozenců a Lili, a samozřejmě i všech ostatních lučišníků, kteří se na něj obrátili a začali po něm střílet. Edmund tvrdě dopadl na zem a snažil se kopnout dveře, aby se zavřely, zatímco kolem něho létalo několik desítek šípů a jen s podivem ho žádný nezasáhl.
Lili naskočila na gryfa a vznesla se do vzduchu. Kaspian se vrátil s koňmi a sebral s sebou Zuzku. Petr potom nasedl na dalšího koně a zařval na ostatní Narniany"ústup!" Všichni tedy začali utíkat otevřenou branou.
Miraz byl ovšem dobrý střelec a sestřelil řetěz brány, která se začala řítit k zemi. Jeden Narnian byl natolik odvážný, že bránu zachytil, aby mohli ještě další projít. Bohužel ho potom lučišníci zabili a pohřbili pod železnou branou.
Nikdo další už branou neprošel a ostatní byli postříleni. Jeden gryf ještě stihl nabrat všechny myši a pak odletěl pryč.
Edmund stál na věži, která začínala hluboko ve tmě. Před ním byli dva vojáci a on věděl, že nemá šanci. Kdyby skočil, zabije se a když neskoči, tak bude taky mrtvola a navíc přímo na talíři pro Miraze.
Ještě jednou se tedy ohlédl dolů a uviděl šanci přežití. Pozadu skočil z hradby a zatímco dva vojáci měli za to, že spáchal sebevraždu, Lili na svém gryfovi ho chytla .
"Díky, už jsem myslel, že je po mě..." Řekl Lili.
"Nemáš zač, a drž se mě, nebo spadneš" odpověděla mu. Edmund se trochu ostýchavě chytl Lili v pase a oba dva letěli za zbytkem své armády.
ČTEŠ
𝔑𝔢𝔧𝔰𝔦 𝔓𝔯𝔞𝔳𝔶́ 𝔑𝔞𝔯𝔫𝔦𝔞𝔫
Fanfiction"Nejsi pravý Narnian, nikdys nebyla a ani nebudeš!" "Nebudeš mi diktovat, co budu a nebudu!" "Ale já jsem tvůj král" "už nejsi" OPRAVENO: 21.5. 2023 𝑭𝒐𝒙😉