Lili nebyla schopna jediného pohybu, pouze sledovala, jak drak Eustác bojoval s hadem. Když ho pak had omlátil o kameny a skály, lord zakřičel a hodil po drakovi svůj meč. Lili měla pocit, že bylo všechno k ničemu když drak odletěl pryč i s mečem.
Eustác letěl dlouhý kus nad mořem, ale potácel se vzduchem, neboť byl zraněný. Docházely mu síly, takže musel přistát na blízké pláži.
Had mezitím přišel na velmi zajímavé řešení, obmotával loď tak, že ji svíral svým ocasem, skoro se rozpadla. Lili běžela na příď, protože tam běžel i Edmund.
"Rozdrtíme ho o skálu!" Křičel Kaspian a Edmund vylezl na příď, která byla vytvarovaná jako hlava draka.Lili se bála o Edmunda a jenom sledovala, jak leze nahoru. Vlezl drakovi do tlamy a rozsvítil svou baterku. Tmu kolem prořízlo světlo a had se okamžitě otočil na pachatele.
"Zkus mě zabít, tak pojď, nebojím se tě!" Zakřičel na hada Edmund a Lili okamžitě začala lézt za ním."Prosím, nenech se zabít..." Šeptala si pro sebe, zatímco šplhala nahoru. Had otevřel tlamu a zakousl se do hlavy na přídi. Lili vykřikla a omylem se pustila, takže spadla a svalila se na zem. Ulevne si odddechla, když viděla Edmunda slézat zpět na příď.
Na palubě všichni drželi luky a mířili s nimi na hadovu hlavu. Lucka vystřelila jako první, její přesně mířený šíp zasáhl hadovo oko. Had zavřeštěl a zamával ocasem, takže i s lodí. Všichni na palubě spadli. Shodou náhod se Edmund svalil přímo na Lili.
"Máš hezké oči víš to?" Zeptal se potichu Edmund než se zvedl a podal ruku i Lili. Ta měla úplně rudé tváře, takže byla ráda, že to není vidět. Edmund si toho však všiml a i přes velmi špatnou situaci na lodi se usmál.
Eustác letěl v písku. Když otevřel oči, uviděl velkého zlatého lva. Trochu se lekl, co když ho lev zabije? Jenže pak si uvědomil, že je vlastně drak, takže by se ho lev měl bát. Tak proč tam jen tak stál? Lev zahrabal v písku. Eustáce začala pálit kůže. Jakoby se měl rozsypat na kousíčky.
Pak si Eustác uvědomil, že visí ve vzduchu a že jeho šupiny mizí. Z ničeho nic spadl do listí. Byl zase člověkem.
Had se natáhl přes palubu a málem srazil Edmunda, který stál na místě, kdyby ho Kaspian neodstrčil. Edmund začal šplhat na stěžeň, aby se dostal blíže k hadovi. Ostatní na palubě si připravili harpuny.
"Stáhněte mu hlavu dolů!" Zakřičel Kaspian a všichni začali házet harpuny na hada. Lili se trefila přesně do hlavy a táhla ji dolů k palubě.Eustác se probral a začal pátrat po meči. Jakmile ho nalezl, vyběhl směrem, kterým si myslel, že je Aslanův stůl. Brzy k němu dorazil. Leželo tam šest zbylých mečů, všechny modré zářily. Eustác se vydal k mečům. Jeho meč začal také zářit. Už skoro pokládal meč, když na něho zaútočila mlha.
Mlha byla velmi silná. Eustác Máchal mečem ve vzduchu. Nedařilo se mu dostat se k ostatním mečům. Stále se však snažil, věděl, že životy ostatních teď závisí na něm.
Edmund stál v koši na stěžni a blížil se k hadovi. Z ničeho nic se vedle něho objevila Jadis.
"Edmunde, co se to snažíš dokázat? Můžeš být mým králem, stačí, když mě vezmeš za ruku." Edmund se otočil na zelenou královnu.Zíral na ni se slzami v očích. Nechtěl, aby ho celý život prostě pronásledovala kvůli jedné chybě, kterou udělal již velmi dávno. Edmund se nemohl hnout. Stál stále na stejném místě a sledoval Jadis. Bál se. Nevěděl, co má dělat, ale věděl, že někde na palubě je právě teď Lili. Jeho Lili, a že ji hrozí nebezpečí.
Edmundovi se rozsvítil meč modrou září. Had se přiblíží k Edmundovi. Ten se trochu skrčí a nastaví meč tak, že když se ho had pokusí sníst, zapíchne mu meč skrze patro až do mozku. Had strne a po chvíli již padá do moře.
Tma se začne prozařovat slunečním světlem a mraky začnou mizet. Edmund slezl dolů na palubu. Hledal Lili. Ta stála na přídi a dívala se na nebe. Edmund se podíval stejným směrem a usmál se.
Na obzoru se začnou objevovat lodě. Narniané. Gael se rozhlížela, zda neuvidí svou matku. Jakmile ji spatřila, skočila do vody spolu se svým otcem a oba dva plavali za ní. Lili se postavila vedle Edmunda a ten ji objal jednou rukou kolem ramen, zatímco druhou rukou objímal svou sestru. Ozval se hlas.
"Heeej, Lucko! Tady jsem! Jsem zase kluk, jsem kluk!!" Křičel Eustác z vody a smál se. Rýpčíp se zasmál také a skočil do vody za Eustácem.
"Ta voda, je sladká!" Zakřičel myšák. Všichni se začali rozhlížet. Byli opravdu blízko konce světa."Tak když už jsme tady, co se tam podívat?" Zeptal se Edmund Kaspiana, když konečně spatřili Aslanovu zemi.
ČTEŠ
𝔑𝔢𝔧𝔰𝔦 𝔓𝔯𝔞𝔳𝔶́ 𝔑𝔞𝔯𝔫𝔦𝔞𝔫
Fanfiction"Nejsi pravý Narnian, nikdys nebyla a ani nebudeš!" "Nebudeš mi diktovat, co budu a nebudu!" "Ale já jsem tvůj král" "už nejsi" OPRAVENO: 21.5. 2023 𝑭𝒐𝒙😉