"máš mě rád?" Zeptala se Lili a na chvíli se zarazila.
"No jasně, jsi moje jediná kamarádka" řekl Edmund, ačkoliv věděl, že ji nebere jenom jako kamarádku. Ve skutečnosti mu rvalo srdce říkat slovo kamarádka, když se jednalo o Lili.
Ta z toho taky byla trochu smutná, ale nechtěla, aby to bylo poznat. Proto se raději usmála a doufala jen, že si Edmund nevšimne, že je ten úsměv falešný.
"Jasně, ty seš taky můj kamarád, ne jediný, máš ještě sourozence, ale nejlepší!"Aby dokázala, že to myslí doopravdy, objala Edmunda, kterého to na chvíli zaskočilo. I Lili však trochu lhala, to ale nikdo nevěděl.
"Měli bychom se vrátit, už je dávno odpoledne a my nevíme, jestli je už nenapadli" Řekl z ničeho nic Edmund.
"Ale....ta skříň...pořád tam je a něco mi říká, že bych tam měla jít..."
"Když teď odejdeš, tak už se sem možná nevrátiš...a možná bychom se už nikdy neviděli." Lili zesmutnila, ale věděla, že se tam bude muset jednou vrátit a projít těmi dveřmi. Něco ji k nim táhlo.Nechtěla se ale dál zdržovat, takže se otočila a spolu s Edmundem naskočili na gryfy a letěli zpět za ostatními.
Zuzana se musela vrátit, protože ji a Lucku napadli. Naštěstí se včas objevil Kaspian a obě je zachránil. Lucka mezitím odjela a tak se Zuzana vrátila s Kaspianem. Petr se připravoval na boj.
On a Kaspian se již dávno usmířili, neboť museli vymyslet plán, na záchranu Narnie před Mirazem, který se na ně již určitě hrne. Plán byl docela jednoduchý, ale jakmile se na obzoru objevili dva létající objekty s malými postavičkami na vrchu, všichni věděli, o koho se jedná.
Ale oni nenesli dobré zprávy. Jakmile přistáli, okamžitě se vydali za Petrem, aby mu řekli, že k nim táhne Miraz s velkou početní převahou. Kaspianuv profesor je uklidnil, že se dá vyhrát i proti výrazné převaze.
Hned na to se vrátil Kaspian. Začali se domlouvat, ale než skončili s debatou, Miraz už byl na obzoru. Kaspian si vzpomněl na něco, co jim v tu chvíli pomohlo. Vyslali tedy Edmunda s jedním kentaurem a jedním obrem, aby předali Mirazovi vzkaz.
Vzkaz byl něco jako výzva na souboj vůdce proti vůdci. Petr proti Mirazovi. Jen proto, aby Narniané neprohráli. Petr byl své doby hned druhý nejlepší šermíř, hned po Edmundovi, ale toho bojovat nenechal.
Mezitím, co byl Edmund pryč, v pevnosti se objevila dvě zvláštní stvoření, která šla proti Kaspianovi. Nikdo kromě něho v tu dobu v místnosti nebyl, takže nikdo vlastně neví, co se stalo.
Naštěstí se za chvíli dveře otevřely a do místnosti vběhlo pár dalších lidí, mezi nimi Dýnil, Lili, Petr a Zuzka. Ta stvoření však stihla mezitím vytvořit ledovou stěnu, na které byla vidět silueta královny Jadis.
Lili ji ihned poznala. Petr se vydal za ní. Začala k němu mluvit a snažila se ho přesvědčit, aby jí probudil, že se stane králem a další její lsti. Lili se proplížila za ní a led rozbila. Jadis se rozsypala na zem i se vším ledem a všichni si vyčerpaně sedli na kameny.
Ještě je čeká mnohem těžší souboj než byl ten předchozí. A oni to vědí...
ČTEŠ
𝔑𝔢𝔧𝔰𝔦 𝔓𝔯𝔞𝔳𝔶́ 𝔑𝔞𝔯𝔫𝔦𝔞𝔫
Fanfiction"Nejsi pravý Narnian, nikdys nebyla a ani nebudeš!" "Nebudeš mi diktovat, co budu a nebudu!" "Ale já jsem tvůj král" "už nejsi" OPRAVENO: 21.5. 2023 𝑭𝒐𝒙😉