Lili se otočila, když se za jejími zády ozvalo hlasité šplouchnutí. Jakmile spatřila, co se za ní nachází, trochu se lekla, ale jakmile uviděla vlajku narnijského loďstva, oddechla si a dál čekala, co se stane.
Loď k nim připlouvala již velmi pomalu, na palubě se ozývaly rozkazy a jiné další hlasy. Pak začali skákat lidé do vody, aby jim pomohli se dostat na loď.
Někdo Lili chytl a ona, jelikož neviděla, která osoba si dovolila ji chytit, začala se ve vodě zmítat. Naštěstí se protivník ukázal jako jeden z Narnianu, takže toho Lili musela nechat, pokud nechtěla zůstat ve studené vodě navždy. Za sebou slyšela jen smích onoho Narniana. Byl to člověk.
"No tak, nikdo ti neublíží krásko." Promluvil a Lili se konečně uvolnila.Jakmile byli všichni na palubě, dostali ručníky. Lucka se do svého hned zabalila a rozhlédla se po palubě. Byla úplně mokrá, stejně jako ostatní, kapala z nich voda a klepala se zimou. Venku sice bylo teplo, ale voda byla studená.
"Kaspiane!" Vyhrkla Lucie, jakmile poznala známou tvář a rozběhla se mu naproti."Mysleli jsme, že už tě neuvidíme...nikdy nevíme, kdy bychom se mohli objevit no a víš...minule to bylo přes tisíc let." Řekla Lili, když se vítala s Kaspianem. Ten je přivítal na lodi a řekl jim, kde budou spát, kde se jí a další důležité věci.
Potom se všichni rozešli do svých kajut. Lucie měla kajutu s Lili, protože to byly jediné dívky na palubě. Měly velkou kajutu na zadní části lodi, takže byly zároveň velmi daleko od ostatních.
Jelikož na lodi nebylo žádné dívčí oblečení, musel jim Kaspian půjčit svoje. Bylo jim trochu větší, ale nakonec se jim povedlo z toho udělat docela pohodlný oděv.
Jakmile byly hotové, vydaly se za Kaspianem do hlavní kajuty, kde se nespalo, protože tam byla spousta map a stolů. Edmund už tam byl.
"Kde je Eustác?" Zeptala se Lucka.
"Myslím že ztratil vědomí po tom, co uviděl Narniana..." Oznámil Rýpčíp a ostatní se zasmáli.
"Ty, Kaspiane, kam se vlastně plavite?" Chtěla vědět Lili."Hledáme meče, které mají chránit Narnii. Mělo by jich být sedm, podle sedmi lordů, kteří je dostali na začátku Narnie od Aslana, aby nás chránili, ale pak se všech sedm ztratilo."
Lili se dlouze zamyslela, ale nepřišla na nic.
"Často se tu v poslední době objevuje mlha, je zelená, a díky tomu mizí lidé." Řekl myšák a vyskočil na židli, aby nebyl tak malý."Jak dlouhá doba vlastně uplynula tady v Narnii?" Zeptal se Edmund, který po dlouhé době poprvé promluvil. Lili si ho ještě nestihla prohlédnout, ale teď se na něho už dostal dlouhou dobu dívala. Jakmile se na ni podíval, uhla pohledem a dělala, jako by nic.
"Tři roky. A za tu dobu se toho dost změnilo." Odpověděl konečně Kaspian.
"A našel sis za ty roky nějakou královnu?" Prohodila Lucie se zvláštním výrazem na obličeji, až se Lili musela zasmát."Ne. Žádná se nevyrovná tvé sestře..." Dořekl Kaspian a Lucie se podívala na smějící se Lili.
"Co je?" Chtěla vědět, čemu se její kamarádka směje.
"Škoda, že ses neviděla, byl to opravdu zajímavý výraz." Na to se pokusila Lucčin výraz napodobit, ale vznikl z toho jenom podivný škleb, jak se pořád ještě smála, takže se nakonec rozesmáli všichni.
ČTEŠ
𝔑𝔢𝔧𝔰𝔦 𝔓𝔯𝔞𝔳𝔶́ 𝔑𝔞𝔯𝔫𝔦𝔞𝔫
Fanfiction"Nejsi pravý Narnian, nikdys nebyla a ani nebudeš!" "Nebudeš mi diktovat, co budu a nebudu!" "Ale já jsem tvůj král" "už nejsi" OPRAVENO: 21.5. 2023 𝑭𝒐𝒙😉