12

295 11 16
                                    


Jisung


jis_ung_


Kész vagyok

Küldöm el az üzenetet Minhonak. Fogalmam sincs miért akarja, hogy szóljak neki, de mindegy.


_min_ho_lee

Tíz perc múlva gyere ki a ház elé


jis_ung_

???




Nem írt vissza, csak láttamozott, szóval sóhajtva tettem le a telefont. Itt állok teljesen kész, de még várják. Mit akar?

A tükör elé általam és még egyszer belenéztem. Megvoltam elégedve magammal, de vajon Minhonak is tetszeni fog? Egyáltalán miért akarom, hogy tetszene neki. Nem akarok tetszeni neki. Nem akarok... vele lenni?

Tíz perc múlva felvettem a pulcsimra még egy kabátot, majd kinyitottam az ajtót és kiléptem rajta. Egy motort láttam meg, rajta pedig egy embert. Levette a sisakot, majd megrázta a haját és úgy nézett rám. Őszintén a szavam is elállt. Rohad jól nézett ki....
- Pattanj fel Baba - kacsintott egyet Minho, mire közelebb léptem.
- Én nem tudok motoron utazni - mondtam, de ő megrázta a fejét.
- Nincs olyan, hogy nem tudsz, csak olyan, hogy nem akarsz - mondta, majd kezembe nyomta a sisakot. - Vedd fel.
- És te? - kérdeztem.
- Érted jobban aggódok - mondta, majd segített felrakni a sisakot.

Fogalmam sincs, hogy de sikerült felülnöm.
- Fogj rá a derekamra - mondta, Minho de megráztam a fejem. Ekkor elindult mire azonnal átkaroltam.
Minho nevetett majd újra elindult. Egyszer sem álltunk meg, csak a végállomásnál.
Minho leállította a motort, de még ekkor se engedtem el a kezét.
- Megérkeztünk, most már elengedhetsz - mondta és megfogta a kezem. Lassan levettem róla, majd a sisakot is a fejemről.
- Na milyen volt? - kérdezte vigyorogva.
- Soha többet - száltam le róla, majd elindultam volna a bejárat felé, de Minho elkapta a karom és visszahúzott.
- Azért remélem jól vagy - nézett rám, de mielőtt bármit mondhattam volna ajkaimra tapadt. Gyengéd volt és óvatos. Talán, ismétlem talán egy kicsit élveztem is.
- Vigyázz magadra és légy jókisfiú - adót még egy puszit a szamár.
- Nem vagyok kisfiú - mondtam, mire Minho nevetett.

Béleltem az osztályba, köszöntem mindenkinek, majd leültem a helyemre.
- Halii - pattant le mellém Felix.
- Szia - köszöntem vissza.
- Mi újság veled? - kérdezte.
Képzeled tegnapelőtt egy tizenegyedikes fiú elvitt egy parkba, ahol még csókol. És amúgy fogadást kötöttem vele, mert úgy én nem vagyok meleg.
- Semmi különös, és veled? - választottam a legegyszerűbb választ.
- Velem se - nevetett. - Kicsit olyan érzésem van mintha mind a ketten eltitkolnánk valamit - mondta.
- Ohh - mondtam, majd megvakartam a fejem. - Hát igen, de ígérem egyszer megosztom veled - nyújtotta a kisujját.
- Akkor én is - ráztam meg az enyémmel.

A szünetet végig beszélgettünk, aztán a következőt is. Felix nagyon jó fej és vicces. Nem is tudom miért nem barátkoztam eddig vele.
- Megyünk a mosdóba? - kérdezte Felix a harmadik szünetben.
- Ahha - mondtam, majd megindultunk a mosdó felé.

Gyorsan megvoltunk és éppen a kezünket mostuk mikor is bejött Hyunjin.
- Szia Hyunjin - intett Felix, és én is. Ahogy már említettem nem vagyunk rosszban Hyunjinnal. Bár a tavas jelenetet egyikünk se fogja elfelekteni.
- Sziasztok - köszöntem halkan.
- Te tudsz beszélni? - lepődtem meg. Meg soha életemben nem hallottam megszólalni.
- Hülye, miért ne tudna? - nézett rám Felix.
- Kérdezni akartam tőled valamit, már reggel, de akkor nem akartalak zavarni - mosolygott Felix Hyunjinra.
- Jó - bólintott Hyunjin és talán egy kicsit el is pirult. Mit csinált reggel?
- Tegnap láttalak a parkban Seungminnel és.... - kezdte Felix, de közbe vágtam.
- Az te voltál?? - néztem rá - Annyira tudtam, de nem hittem el. Elvégre bocs, de egy antiszociális vagy.
Annyira tudtam, hogy ő az, de most már tényleg. Beszarok...
- Nyugodj már le - lökött meg Felix. - A lényeg, hogy láttalak titeket és örülök, hogy találtál valamit akivel jól megvagy - mosolygott - De ennek ellenére ha bármikor kedved támad beszélgetni csak úgy, vagy elpanaszolni valamit, vagy elküldeni valakit melegebb éghajlatra, akkor itt vagyok - monda.
- És én is - bólogattam, hisz nemrég is segített Minhoval - Bármiben kell segítség.
- Köszönöm - mondta, majd én menni akartam, de Felix megszólalt.
- Te mit csináltál a parkban?
- És te? - vágtam rá egyből.
- Én..... Semmit - válaszolta Felix.
- Én is - válaszoltam.

Mindenki Where stories live. Discover now