🥕

115 17 4
                                    

-Doamne ia-mă. Îi ultima dată când va mai las singuri. Ce s-a întâmplat aici? Hoseok își prinse părul în mâini începând să tragă de el.
Toți au crezut că cina în familie va fi una linistita, dar s-a dovedit contrariul. Seokjin îi trimise pe Hoseok, Namjoon și Taehyung până la magazin, pentru a cumpăra câteva
"chestii", asa cum le numea Seokjin, sau " Liste interminabilă cu nimic interesant pe ea" cum o numea Namjoon.
Când s-au intors la casa soților Kim, Hoseok mai avea puțin și se arunca de la geam. Totul era un haos. Cei trei lasa pungile cu cumpărături lângă încălțăminte, pentru a înainta spre camera de zi. Unde îl aveam pe Seokjin care avea o paleta de plastic în mână, care amenință ceva sau pe cineva anume. Un motan negru cu ochi albaștri, și cu o zgardă turcoaz, un iepure alb cu mere negre în jurul cozii și cu ochiuri negri, care alergau o pisicuță albă, cu pete negre si maro.
Camera de zi nu mai era la fel de curata ca înainte, când plecaseră cei trei. Acum totul era întorc cu susul în jos. Dar spre noroc lui Seokjin, nimic din ce consta în mobilă, draperii și obiecte de valoare nu era spart, rupt sau zgâriat. Dar peste tot erau urme de labute, urme din noroi și pământ, care murdareau acum podeaua alba a sufrageriei.
-IEȘIȚI CU TOȚI ÎN SUFRAGERIA MEA. Strigătul lui Seokjin îi sperie până și pe cei trei muschetari care încă stăteau în ușa.
-Seokjin, Jin, iubire, ce s-a întâmplat? Namjoon se apropie de el cu o oare care temere? Hai mai bine să ne așezăm și să ne povestiri de ce esti așa se nervos. Își trage soțul mai aproape, iar cu o mână ii mângâia capul.
-I-am rugat pe Yoongi și Jungkook să stea cinci minute cuminti cât ma duc la baie, iar aceștia au ieșit în curtea din spate, și au găsit încă o pisică, cu care au început să se joace. Și Jungkook a căzut în florile mele, iar cele două pisici l-au urmat, și după au intrat în casa. SUNT NIȘTE MONȘTRI CU BLANITA! Urla la final Seokjin arătând spre cele trei animalute care stăteau într-un colț.
-Jin, mai ușor, imi sperii puiutul. Hoseok îl lua ușor pe Yoongi în brațe, fiind atent să nu se murdareasca. Ce ai facut măi pisoi? Ai sărit în florile lui hyung? Of of of. Tae, i-ai pe cei doi si hai la baie.
-Imediat.
Taehyung luă iepurasul au pisica ce stăteau în umbra lui Hoseok, pornind alături de cel mare spre baia de la parter, pentru a-i curata pe cei trei prichindei. Și din nou ne întoarcem la nervii lui Hoseok. Nu era prima dată când spală o pisica, dar Yoongi sta cuminte și e ascultător, și nu stii cum a ajuns să spele și cealaltă pisică. Taehyung era pre ocupat de Jungkook pentru al ajuta și pe Hoseok.
Un ciocanit le atrase atenția celor doi bărbați făcându-i să se întoarcă spre ușa, unde dădu de Namjoon, care avea un prosop în mână.
-Am venit să vă ajut. Am reusit sa il căile pe Jin, și i-a întors la prepararea mâncării. Aveti nevoie de mine, nu?
-I-am te rog pe Yoongi s-o sterge-l, cât spal eu pisică asta. Hoseok îl încredințează pe Yoongi lui Namjoom, iar acesta se axează pe vasul de wc, pentru al pune pe cel mic în brațele sale și al începe sa-l usuce.
Pisicuta alba se e dovedi a fi un mic demon.  Când Hoseok punea mână pe el, în secundă următoare îi dispărea. Când încerca să îl apropie de apă, fugea în partea cealaltă a căzi. Nici Yoongi, care ura apă de fel, nu făcea așa.
Și cu greu reuși Hoseok să-l spele pe micul pisoi, care nu statea locului. Și chiar arată foarte dragut fără acel noroi pe el. Era b și pufos, iar acum mirosea a panseluțe. La fel ca și blanita lui Jungkook și Yoongi.
Intr-un final, Hoseok așeza pisicuta lângă cele două animalute pe canapea, care dormeau destul de profund.
-Joonie, du-te si spune-le băieților ca mâncarea este gata, si ca sunt chematia masa.
-Imediat iubire. Namjoon își asculta iubitul si merse pentru ai anunță pe Hoseok ai Taehyung ca masa era gata. Băieți, trezitii pe cei mici. E gata masa.
-Sigur, îi răspunse simultan cei doi.
Pe Jungkook mai repede îl trezi mirosul de mâncare, așa ca se transformă în formă sa umană, ca sa ajunga sa alerge până în bucătărie, fiind deja gata sa mănânce. Cu Yoongi nu era foarte greu, când se transformă în om, starea si se uita baa Hoseok, ba la pisoiul de lângă el. Aflase ca îl teama Jimin, si ca este un hybrid ca si el, tot unul pisică.
-Joonie? S-a întâmplat ceva?
-Jimin, nu vrea să se transforme. Yoongi se uita spre pisica de lângă el, începând să îl mangaie.
-Jimin? Era prima dată când Hoseok auzi ac nume.
-Acest calico, este un hybrid, îl cheamă Jimin. A locuit prin vecini, si acum a rămas singur, familia lui s-a mutat si-au uitat. A așteptat mult, dar nu au mai venit după el.
-S-a transformat până acum în om?
-Doar de două ori.
-Atunci, Jiminie, vrei sa mananci ceva gustos? Jin hyung a pregătit ceva foarte bun.
Lui Jimin chiar îi era doamne, nu mai mâncare de ceva timp. Nu prea avea încredere în oameni, dar văzându-l pe Jungkook cum s-a transformat imediat în om, l-a luat de mână pe cel cu părul albastru. Iar Yoongi care părea foarte apropiat de omul care starea lângă ei, încă era confuz. Ideea de a mânca ceva bun suna atât de tentant, dar în același timp nu știa dacă putea avea încredere în oamenii din jurul lui.
-Te rog Jiminie, via s-a mănânci, esti foarte slab.
Si cu greu, cei doi reuși să îl transforme pe Jimin înapoi în om, si era chiar foarte frumos. Buze mari si roz, ochișori verzi, un par blond foarte pufos, piele fina si lucioasă, si o statură mica. Chiar mai mică decât a lui Yoongi. Din părul său blond se ivi două urechi albe cu pete negre si maro, iar coada care îi ieșea se sub tricoul sau mare, era la fel ca și urechile sale.
-Băieți haideti la ma-. Seokjin venise să îi cheme pe cei doi la masa dar rămăsese surprins când îl văzuse pe noul membru al familiei, și un lucru era clar, o dată intrat în casa soților Kim, Seokjin te-a plăcut, nu mai ieși de acolo. Cine este acum putea asta de copil? Cum te numesti puiule?
-Jimin, se prezintă Jimin timid, fiind și primul lucru pe care îl scoase pe gura.
-Namjoon, ne-am luat copil. MIsca curu' încoace. Voi băieți, puteți să vă duceti să mâncați, venim si noi imediat.
Hoseok si Yoongi promis spre bucatarie, pentru a prinde si ei ceva de mâncare, știind ca Jungkook nu va lăsa nimic nimănui. Se așează la masa, vânzând cum Jungkook mânca un morcov. Era o imagine draguta, sincer.
-I-a zis Kook, cum ai ajuns în florile lui Hyung? Îl întreaba Hoseok în timp ce pune niște mâncare în farfurie lui Yoongi.
-Yoongi m-a păcălit. A spus că Jin hyung ascunde morcovi sub florile sale. Si când am sărit după ei, am ajuns plin se noroi, atunci i-am tras si pe Yoongi si Jimin. Nu doar eu să fii cel murdar.
-În apărarea mea, Ne-am murdărit suficient încât să ne răsplătim greșeala.
-Băieți, vreau sa va prezint pe cineva, noul membru al familiei. Jimin. Namjoon apare în spatele lui Jimin, având o mână pe umărul lui.
-Du-te si stai la masa puiule. Mănâncă ce îti place, Seokjin îl inseamna pe Jimin sa se așeze la masa, lângă Yoongi.
Si intr-un final, se puteau numi o familie completă, iar Seokjin își împlini un vis, cel de a avea un copil. Acum nu doar ca îl are pe Namjoon ca cel mai perfect soț, dar ai un copil adorabil, pe Jimin. Care surprinzător, devenise cel mai mic membru al familiei, având doar șaptesprezece ani. În caz ca nu am menționat, Yoongi si Jungkook is de aceeași vârstă, doar ca Yoongi este cu șase luni mai mare decât Jungkook.
Când cina fusese încheiată, cei mici au fost lasati sa se joace si sa se uite la desene, cu Namjoon care îi supraveghea, luând în considerare ca Namjoon sparge tot ce are în mână, iar Seokjin nu îl lasă nici în ruptul capului sa mai stai pe lângă el când spală vasele. În bucătărie, Seokjin spăla vasele si strângea masa, ajutat de Hoseok si Taehyung.
-Yoongi, hai, mergem acasă. Hoseok îi luase hanoracul lui Yoongi si sapca în mână, pentru al ajuta sa se îmbrace.
-Imediat vin. Se ridică de pe covorul pufos, unde stătea cu Jungkook si Jimin, si se îndreaptă spre Hoseok, care îl ajută să se îmbrace.
-Să aveți grija la drum, să ma sunati când ajungeți acasă, să aveți grija la mașini, nu vorbiti cu străini. Seokjin se îndreaptă pentru ai conduce pe cei doi până la ușa.
-Am înțeles Eomma. Ne vedem dată viitoare. La băieți.
-Paaa~.
Ieșind din casa familiei Jim, Yoongi îi prinde mână lui Hoseok intra să, si își impleticeste degetele cu ale sale. Cel mare îi aruncă o privire plină de dragoste celui mic,  înainte de a-și mută mână pe care o avea împletită cu a lui Yoongi, pe umărul drept al celui mic, trăgându-l mai aproape, si lăsându-i un sarut pe obraz.
Apartamentul lor nu era foarte departe de casa soților Kim, așa ca puteau merge si pe jos, dar si cu autobuzul. Nefiind o oră foarte târzie, autobuzele încă mai circulau, oamenii încă erau afara. Ceasul indică decât ora douăzeci și unu, nu era târziu pentru o zi de sâmbătă.
-Mergem cu autobuzul, sau mergem pe jos? Hoseok își întoarce privirea spre Yoongi, care era fascinat de luminile orașului.
-Hai să mergem pe jos, zis și făcut, își continuă drumul spre apartamentul lor, ținându-se de mână si povestind.
Yoongi încercase să scape din strânsoarea slabă a lui Hoseok, dar degeaba, acesta era prea rapid si îl trăgea si mai aproape. Le mai trebuia o cameră foto, si totul era ca intr-un film de dragoste. Hoseok chiar își dorea ca luna iulie sa treaca mai repede, la fel ca ai anul în sine. Își dorește foarte tare sa ii faca poze lui Yoongi care se plimba printre copacii cu frunze aurii, sau prin gradinile cu Sakura, iar petale sa i se blocheze în parc pentru a i le scoate.
Mai aveau câteva strazi până la apartamentul lor. Si erau în fața unei intersecții, așteptând la semafor. Yoongi își lăsase capul pe umărul lui Hoseok, fiind puțin obosit după ziua de azi, în care sa jucat foarte mult cu Jungkook si Jimin. Dar si trecerile dintr-o forma în altă era obositoare. Când se făcuse verde la semafor, Hoseok înainte, iar Yoongi era în urma lui. Erau doar ei pe acea strada la ora aceea. Totul era luminat, dar parca pustiu, rar mai vedeai care o persoană care încerca să ajungă acasă.
Când Yoongi ajunse în dreapta lui Hoseok, si înaintau umăr la umăr, cel mare isi întoarce capul specie motanul sau, dar o lumină îi atrage atenția. O mașină se apropia de ei în viteza, iar când Hoseok realiza asta, era destul de târziu, pentru a încerca să evite impactul. Iar ce este cel mai rău, mașina venea din partea lui Yoongi, si putea fi rănit cel mai rău.
Ochii lui Hoseok se mari, iar pupila i se dilată. Își înfășoară mâinile în jurul lui Yoongi în ultimele momente de dinaintea impactului. Un sunet asurzitor, un sunat de roți scârțâind asfaltul, urmat de sunetul unor carouri care se iubeau de pământ. Țipătul unor martori le atrase atenția altora. Oricât si-ar fi dorit Hoseok să nu se întâmple una ca asta, din păcate asta s-a întâmplat.
Corpul lui Yoongi era la doi metri de al lui Hoseok. Am fiind la o distanță enormă de mașină, din cauza impactului puternic, cei doi fuseseră aruncați la cam cinsprezece metri de mașină.
Urlete disperate, sirene de poliție, si respirația grea a unei persoane. Hoseok își deschide cu greu ochii, în jurul lui era o gălăgie insuportabilă. Îl observa pe Yoongi, care starea pe spate, hainele îi erau pătate de sânge, dar sapca dispăruse. Încerca să se ridice, dar nu putea. Simțea cum toți mușchi săi cedasera. Încerca să strige, dar parca corzile lui vocale nu mai funcționau. Cu greu reuși să își întindă mână spre Yoongi. Simțea cum lacrimi îi cădeau pe obraji fierbinti.
-Y-Yoonie. Fura ultimele cuvinte ale lui Hoseok, înainte de a-și prinde cunostinta.

Blue Side || YoonSeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum