🧇

98 13 0
                                    

Hoseok se intoarse sa munca, iar de data asta ne mai lucrand si in alte domenii, fiindca piciorul lui nu era complet vindecat. De umblat cu carje nu mai umbla, dar la o miscare bruscsa, durerea era asemanatoare. 
Cand se intoarse in spital, il avea alaturi pe Yoongi, care era pregatit pentru ai transforma biroul monoton si trist, in ceva mut mai confortabil. Avea la el perne si paturi, impachetate atat d bine, incat nici nu se vedea. Va avea grija ca iubitul lui sa stea in cea mai confortabila camera, pana in ziua pensionarii.
Biroul sau ajunsese dintr-unul simplu, unde predomina albastrul si album, si pe alocuri maroul, intr-un birou care ea plin in yoate dulapurile de patrui si perne. Scaunul sau ajunsee dintr-un scaun clasic de birou, unul care parea atat de confortabil, si era de asemea confortabil, fiindca Yoongi avusese grija de tot. Pana si la cel mai mic detaliu.
Dar Hoseok ii vea alaturi si pe Taehyung, Namjoon, Seokjin, si desigur Inseong, cae il intreba cat e ziua de lunga, ce facea Yoongi. A inteles ca acesta s-a atasat de el intr-un timp foarte scurt, dar de ce nu il intreba direct pe Yoongi? De ce trebuia sa fie el cel care e sacait? Ii dadea voie lui Yoongi sa aibe ce prieteni vrea si cati vrea. Nu ii interzicea nimic, bine, in afara de cateva lucruri mici, si totusi importante in relatia lor. Cum ar fi ce tip de prieteni nu are voie sa aibe Yoongi, si nu doar pentru ca Hoseok nu ii agrea sa ceva, ci pentru ca era pntru binele lui Yoongi, si spre bucuria celui mare, cel mai intelegea acesta chestii, precum si sa aibe grija sa isi ascunda secretul.
In momentul actual, Hoseok statea la birou si verifica niste documente ale pacientilor pe care ii avusese pana in momentul acutal. Erau multi, dar nu era foarte diferit de ceea ce facea inainte. Unii dintre pacienti erau noi, pe altii ii cunostea de ceva timp, iar foarte putini erau cei pe care sti stia de ani ca fiind pacienti in acest spital. In pauze statea cu Seokjin si Namjoon la cafea, iar  cand mergeau sa manance, se vedeau cu aehyun fie la cantin, fie in sala de joaca a celor mici. Daca Hoseok se simtea ca il vede pe Yoongi in acei copii, acum si Seokjin cu Namjoon simteau asta si cunosteau sentimntul. Jimin era copilasul lor, acum fiind copilul lor adoptat si cu toate actele in regula.
Pe usile spitalului intrara un baiat cu parul negreu, ce-l ascundea sub un fes negreu, un pic mai deschis decat parul sau, imbracat intr-o pereche de blugi si un hanorac tot negru. Acesta se tinea de mana, si isi freca incheietura in speranta de a ameliora durerea. In acel moment, holul era traversat de nimeni altu decat de Seokjin, care avea doua cani de cafea in maini.
-Hyung! Il striga Yoongi pe cel mare, atragandui atentia.
-Yoongi-ya. Ce faci aici? Te-ai ranit? Il intreaba cand observa ca asceat continua sa isi frece incheietura.
-Am cazut pe mana, se uita la Seokjin si pe urma la mana sa. 
-Hai sa mergem la Hoseok, acolo ma indrept acum. Sunt si Namjoon cu Inseong cu el. Eu am mers doar sa i-au niste cafea. Seokjin isi puna o mana dupa umerii celui mic si porni spre biroul lui Hoseok. Si cum ai reusit sa cazi pe ea?
-Dadeam cu mopul, si am alunecat pe apa lasata in urma lui. Si ca sa nu dau cu capul de masa, m-am cam aruncat pe ea. Ii explica Yoongi lui Seokjin cele intamplate.
-Oh Yoongi. Trebuie sa ai mai multa grija data viitoare. Acum e mana, si poate alta data va fi ceva si mai rau. 
Ajunsi in fata birului lui Hoseok, Seokjin nici nu mai batu la usa, deschizand-o si lasandu-l pe Yoongi sa intre primul. Hoseok fu primul care il vazu pe Yoongi, dar Inseong fu pricum care reactiona, fara sa ii mai dea ocazia lui Hoseok pentru a reactiona, sarind in bratele lui Yoongi, strangadu-l destul de tare.
-Ya! Ii dadu Seokjin o palma peste cap lui Inseong, facandu-l sa se indepartee pe Yoongi. 
-Ce am mai facut? Se revolta Inseong, uitanduse cu o fata confuza la Seokjin.
-Yongi s-a lovit la mana, si nu este bine sa il bruscam acum. Hobi, ai grija de el. A alunecat si ca sa nu se loveacs ala cap, s-a aruncat pe mana stanga. E posibil sa aibe o entorsa, sau chiar sa fie rupta. 
Yoongi se itreapta spre Hoseok inca tinandu-se de mana. Prima data Hoseok il luase in brate si il sarutase, ca mai apoi sa se uita la mana sa, care parea ca prindea o culoare rosiatica, provocata de frecarile excesive. Hoseok ii lua mana in asa, cosantand-o, ajungand la concluzia ca nu era nici rupta, dar nu facuse nici entorsa, era pur si simplu luxata, nu foarte tare, dar destul incat sa ii bage mana intr-un bandaj mai solid. Hoseok ii mai lasa un sarut pe mana inainte de ai pune bandajul.
-Explica-ne si noua, cum ai ajuns sa cazi, ca ce s-a intamplat dupa stim deja. Il indemna Nmajoon pe cel mic de statura sa le povesteasca si lor ce se intmplase.
-Imi puneam un castron cu cereale, si am cam scapat sticla de lapte pe jos. Am incercat sa curat cu o carpa, chiar daca era mai putin de jumate, a trebuit sa i-au mopul. Iar dupa ce am curatat, podeaua nu se uscase, si inainre sa ajung la bat, am alunecat, si era sa dau cu capul de masa, dar sarind, evitand sa ma lovesc la cap, am cazut pe mana. Yoongi isi lasa capul pe umarul lui Hoseok, amandoi stand pe canapea, iar Hoseok avea bratul in jurul lui Yoongi, strangadu-l la piept.
-Data viitoare sa ai grija, ca altfel vin cu...... Namjoonie, caloriferul sau tigaa? Sau lasa, le i-au pe amandoua. Seokjin il amninta pe saracul Yoongi, care tia ca totul fusese o greseala.
-Si vrei sa spui ca te durea tare mana si am venit singur pana aici? Inseong se uita la el cu o frivire confuza.
-Da, stiu foarte bine drumul. Mi-am luat un fes si am venit frumos cu autobuzul pana aici. Nimeni nu mi-a zis nimic, nimeni nu s-a uitat la mine. Si am avut grija sa trecut strada numai cand eram mai multi care asteptau. Le explica Yoongi celor patru barbati din camera, cum venise de capul lui la spital. Hyung, Jiminie ce mai face?
-Dorme cand plecam noi, si cand ne intoarcem se joaca pe televizor, se uita la desene sau coloreaza. In rest doarme sau cere afectiue. Mai pe scurt, este bine. Ii raspunde Namjoon luand o gura din cafe lui.
Yoongi se atasase de Jimin, la fel de repede precum s-a atasat Inseong de el. Fiind cineva la fel ca el, ii intelegea sentimentele, il intelegea pe deplin. Nu ca Hoseok nu l-ar intelege, doar e iubitul sau, ajungand sa se cunoasca doar printr-o simpla privire sau miscare. Doar ca Jimin, la fel ca si Jungkook, erau hybrizi, simteau anumite chestii pe care oamenii nu le simt, sau daca o fac, o faceau cu greu.
Hoseok nu mai avea pacienti pe ziua de azi, asa ca isi putea tremina tura si sa plece acasa alaturi de Yoongi care statea cuminte pe canapea si se juca pe telefon. Deconectandu-se de la lumea reala. Namjoon, Seokjin si Inseong trebuiau sa se intoarca la munca lor, lasandu-i pe Yoongi si Hoseok singuri. Cel mare mai avea cateva acte de completat, care ramasesera dupa Yoongi.
Auzindu-l pe Yoongi cum se foia, isi ridica privirea in foile pe  care le completa, vazandu-l pe Yoongi cum incerca sa ajunga cu picioarele pe perete si cu capul in jos? Asta era chiar ciudat, dar si amuzant in acelasi timp.
-Puiule, ce faci acolo?
-Nu imi explic cum puteai tu sa dormi pe asa ceva. Eu nici sa stau calumea nu pot.
-Cand esti foarte obosit, nu mai conteaza unde stau sau unde adormi, fiindca nu mai conteaza.
Hoseok se ridica de la birou, termind cu actele pe care trebuia sa l completze, indreptandu-se spre Yoongi. Cel mic statea intins pe burta, fiind destul de atnt la jocul pe care il juca. Hoseok se urca pe Yoongi, stand pe coapsele celui mic, cu picioarele de o parte si alta a sa. Yoongi tresarii sub greuatatea celui mare. 
-Hobi, ce faci? Da-te jos, esti greu. Yoongi incerca sa se elibereze de sub greutatea celui mare.
-De ce sa ma dau? Hm? Acum nu mai este nimic care sa ma opreasca din a face asta.
Aceste cuvinte au creati mici socuri electrice pe coloana lui. Il speriat, si in acelasi timp il faceau sa se simta anxios. Ce vroia sa faca cu el? De ce se urcase peste el? Avea de gand sa faca sex aici, in biroul sau? Avea de cand sa il viole- Pentru numele lui dumnezeu, Yoongi ce ai in cap?
In contrariul gandurilor lui Yoongi, Hoseok se apleaca spre el, mainile sale mari erau de pe talia sa, pe mainile sale, luandu-i telefonul in mana, si punandu-l laoparte. Fiind atat de apopate de spatele, gatul si fata lui Yoongi, incepuse sa ii lase saruturi pe ceafa. Facandu-i pielea de gaina celui mic. Senzatia era atat de noua pentru Yoongi, de zici ca era prima data cand o faceau, si cu singuranta nu era prima data. Sa nu va ganditi la prostii.
Mainile lui Hoseok ajunsera din nou pe talia celui mic, si de data asa, ajungand sa ridice putin hanoracul pe care il ridica putin cate putin. Mainile ii erau calde, char foarte calde, in comparatie cu mainile lui Yoongi care erau deobici foarte reci. Talia lui de pe alta parte, era foarte calda, din cauza cozii sale pufoare care era infasurata in jurul taliei sale micute.
Coada sa neagra si pufoasa se ivi dupa ce haboracul ii fusese ridicat la jumatate. Incepand sa se miste jucausa in stanga si in dreapta. Nici nu mai tinea cont ca il lovea pe Hoseok cu ea, stia ca celui mare ii placea coada sa pufoasa. Dar Yoongi nu stia ca Hoseok desvoltase un fetis pentru coaa acestuia. Cel mare isi retrase o mana de pe talia cea mica a lui Yoongi, pentru a incepe sa ii mangaie coada. Avea o tinta, baza cozii. Stia ca Yoongi aveaa un punct slab acolo. Stia si tinea minte de cand cel mici intrase prima data in calduri. Cat de greu i-a fost lui Hoseok atunci cu el, numai el stia. Dar oare Jimin, ce face? Se vedea clar ca nici Seokjin, si nici Namjoon, nu l-arda sau l-ar lasa vreodata pe cel mic. Chiar daca in acte, cei doi ii erau parinti, in afara lor, si fara sa le luam in considerare, relatia dintre ei era pe atat de complicata, pe atat de ciudata.
Cand Yoongi ii simti mana lui Hoseok, cum se plimba pe la baza cozii lui, scoase un geamat involuntar. Care il uimi chiar si pe Hoseok, dar pe fata lui s astrnu un ranzet dracesc. Continuand sa isi plimbe mana si sa ii maseze baza cozii, scotand in continuare gemete de la Yoongi. Cel mic se excitase destul de tare, dar nu indeajuns incat sa fie nevoit sa se roag de Hoseok sa o faca acolo si atunci.
Intr-un final, Hoseok il intoarse pe Yoongi pe spate, ajungand sa stea fata in fata. Ochii ii sclipeau, buzele ii erau lucioase din cauza ca si le lingea si misca in incercarea de a-si potoli gemetele indecente, fata ii era transpirata, si pr frunte ave cateva fire de par lipite din cauza transpiratiei. Bataile inimi ii erau accelerate, iar respiratia greoaie. Se uita la Hoseok cu niste ochi foarte doritori, iar cel mare isi dadu seama ca insema acea privire. Se apleaca pentru ai lasa un sarut moale, dragastos si umed, unde cel mic ii raspinde numai decat, fara a ezita si a pierde momentul.
-Hai sa mergem acasa. Mi-am terminat tura. Si se pare c am un pisoi de rasfatat. Hoseok se ridica de pe cel mic, ajutandul sa isi aranjeze hainele si pentru al lua in brate, si porni pre iesirea din birou. Urmatoare tinta, dormitorul de acasa. In general, chestiile de genu nu sunt pe lista caracteristicilor sale, dar de la prima caldura a lui Yoongi, se intreba mai exact a cui a fost caldura, a lui Yoongi sau a sa?

Blue Side || YoonSeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum