🐻

130 17 2
                                    

Trecuseră câteva zile de când Kangdae dispăruse fără urmă. Hoseok încă nu își explica de ce părinții săi îl vizitase pe Kangdae. Sigur pentru al felicita? Sau aveau alt interes?
Nu prea avea încredere în părinții săi, mereu făceau diferența între el și sora lui. Dar asta nu îl făcea să fie supărat pe Jiwoo, o iubește, e sora lui, singura care îi era alături. Dar totuși, nu mai vorbise cu sora lui de mult timp. De când aceasta se mutase în Seoul, se văzuseră de câteva ori, și după aceea, rar mai vedeai că își scriau măcar un mesaj.
Statea întins pe spate, în pat, avându-l pe Yoongi lângă el, cu obrazul așezat pe pieptul lui. Degetele sale erau acum prin părul lui Yoongi, masa nu-i scalpul. Cel mic din brațele sale torcea la senzația de plăcere provocată de mâna lui Hoseok.
Yoongi îl simti pe Hoseok destul de absent, chiar dacă era concentrat pe el, dar în același timp nu era. Își ridică încet capul de pe pieptul lui Hoseok, dar în așa fel încât să nu îl scoată din transă. Se ridică în sezut, uitându-se atent la cel mare.
-Hobi, îl striga cel mic, pentru al face atent la el.
-Hm? Cu un simplu sunet gâtular, isi ridică privirea spre cei mic.
Se aștepta la o idee destul de strălucită, dar îl vede pe cel mic cum se urcă pe el, dar nu în forma de pisică. Cu picioarele de o partea și alta al lui, își așează mâinile pe pieptul sau, care se simțea vine lucrat, sub tricoul subtire, de un verde închis.
-De ce nu imi acorzi atenție?! Pumni sai incepuse să strângă tricoul celui mare.
-Dar iti acord toată atenția mea.
-Atunci de ce pari atat de absent?!
-Doar... Ma gandesc la chestii. Hoseok își așează mâinile pe mijlocul lui Yoongi.
-Ce fel de chestii? La senzația mâinilor mari ale lui Hoseok, Yoongi se lasa ușor peste el, bagandu-și capul între umărul și gâtul celui mare.
-Kangdae a spus că a fost frumos la nunta surorii mele, și că părinții mei l-au vizitat. Nu inteleg de ce Jiwoo l-a invitat, și de ce ai mei s-au dus la el. Inteleg că nu am mai vorbit cu Jiwoo, și că nu știa că m-am despărțit de specimenul ala, dar părinții mei ce scuza au? Tot ce au făcut a fost să îl îndemne să vina aici, și ai văzut și tu cum s-a terminat.
-Normal că am văzut, doar eu l-am făcut să plece.
-Esti micul meu Robin Hood. Își înfășoară m ratele în jurul lui Yoongi, strangandu-l la pieptul sau.
-Iar tu esti regele de la care fur. Chicoteste și își ridică capul, privindu-l pe Hoseok.
-Și ce anume furi de la mine? Hm? Își sărută obrazul, facandu-l să rusească.
-Afecțiune și iubire. Ceea ce nu oferi la nimeni altcineva, decât mine, așa că fur mult, dar nu dau la nimeni. Iar când încerca cineva să fure de la mine sau de la tine, afecțiunea pe care mi-o oferi doar mie, o să iasă urat, și o sa-l folosesc pe Kang maimuta ca dovada de ceea ce sunt în stare.
-Of of of, încă nu stiu daca o să mor d e spaima sau de dragalasenia de care dau dovadă. Ce vrei sa facem azi puiule?
-Hai sa facem kimbap. Vreau sa îl incerc și pe al tau.
-Dacă asta dorește sufletului tau, asta o sa facem azi.
Prima dată alesese sa mai stea în bat, la ghemuit, încă jumătate de ora. Yoongi se simțea prea bine în brațele lui Hoseok pentru a pleca, mâinile lui Hoseok se simțeau așa bine, iar copil sau oferea o căldură aparte.
Hoseok își scufundă nasul în parul cel negru al lui Yoongi. Parul lui Yoongi avea un miros specific, și greu întâlnit, lapte cu ciocolata si mentă. Mâinile încă îi erau pe talia mică a motanului, si era așa mândru că acest înger din brațele sale era numai al lui.
Știa foarte bine că, dacă îi va spune că îl iubeste în acel fel, se va speria, și nu va mai avea încredere în el. Și nu ar suporta sa îl știe departe, chiar dacă asta înseamnă sa doarmă în camere diferite sau pe prieteni. Chiar dacă Yoongi, i-a spus primul că îl iubeste, nu crede că știa ce înseamnă în acel moment. Chiar dacă sărutul lor nu a fost ceva oficial, se chinuie pe sine sa nu sară pe el, sa-l sărute și sa îl facă al său.
Yoongi aproape adormi pe pieptul celui mare, dar avea nevoie la baie, așa că se ridică și fuse spre baie. Asta dându-i moment lui Hoseok sa mearga sa pregătească ingredientele pentru Kimbap. Când va ieși Yoongi de la baie, clar va merge în camera prima dată, și se va speria, și așa Hoseok rămăsese în camera până când pisoiul sau se întoarce.
Și avusese în mare parte dreptate, fiindcă Yoongi se oprise în tocul ușii când îl văzu pe cel mare pe marginea patului, parca pregătit să plece de acolo. Când Hoseok se ridică, se îndreaptă spre Yoongi, așezându-i mâinile pe talia sa micuta. Una dintre părțile sale preferate la hybrid.
-Hai sa mergem sa facem kimbap. Deja imi este foame numai când ma gandesc.
-Atunci hai sa îl facem, Rege al Foamei. Yoongi îl prinse de mâna și porni spre bucatarie.
Hoseok așeaza pe masa toate ingredientele de care avea nevoie, rugându-l pe Yoongi sa pună orezul la fiert, ca până când va termina el de tăiat castraveții, ridichea galbenă murata, crenvurștii, morcovul.
-Ai grija sa nu se arzi. Ai grija la priza. Ai grija la apa fiartă. Ai grija sa nu te tai. AI GRIJA?!
Yoongi mai avea puțin și crea un loc de dat cu capul. Hoseok era prea grijuliu și atent la Yoongi in acest moment, iar Yoongi avea sa ii ocupe rolul imediat.
-Yoonie ai gr- aishi, bag picioarele. Sunetul cuțitului când se lovise de blatul bucatarie, crease un sunet asurzitor pentru urechile sensibile ale lui Yoongi.
Durerea de cap aparuse brusc, făcându-l sa se lase pe vine, și ținându-se de urechile de pisică. Când își mai reveni, cât de cât, încercă sa se ridice, și să ajungă înapoi la locul său. Hoseok văzându-l pe Yoongi cum se prelinge lângă el, inima I se făcu cât un purice.
-Yoongi! - Yoonie?! Esti bine?! Puiule, imi pare așa de râu. Uitând de rana care sângera, se apleacă spre Yoongi ridicându-l în brațe.
-H-Hobi, m-mâna ta. Yoongi se sperie când văzu sângele de pe ea.
Hoseok se tăiate la degetul arătător destul de erau, iar cuțitul avea urma de sânge proaspăt, și blatul de asemenea.
-Nu asta conteaza acum Yoongi. Te dor tare urechile? Mana celui mare se așează delicat pe una dintre urechile pufoase de pisică a lui Yoongi. Promit ca o să am grija la sunte data viitoare.
-Nu la sunete să ai grija Hobi, ci la tine. Mi-ai spus de sprea multe ori să am grija, și totuși, tu ai ajuns să te tai. Yoongi își prinde mâna rănită intr-a sa, și o ridică spre buzele sale, lăsând un sarut delicat pe aceasta.
-Of, iubirea mea mică. Îi plasează un sărut scurt pe frunte, înainte de a continua să gătească.
Când ingredientele au fost tăiate, și orezul era gata, le așează pe toate pe masa, pregătind și algele. Aveau de gand să facă fiecare câte unul sau mai multe rulouri de kimbap.
Așezati la masa și pregătiți pentru a prepara mâncarea, după ce își pusese fiecare mănușile, Yoongi îi plasa un sărut fugitiv pe obraz.
-Să faci cel mai bun kimbap pe care l-am mancat vreodată.
Intr-un final, au ajuns să facă fiecare câteva cinci rulouri de kimbap, mari, pufoase și apetisante. De data asta, Hoseok la tăia cu grijă, sub ochii plini de atenție a lui Yoongi. Bine, asta până incepuse să fure din rundelele gata tăiate.
Își petrecusera următoarele douăzeci de minute, chinuindu-se să taie rulourile de kimbap.
-Dacă nu este bun, o să mă supăr rău de tot, și o sa merg la Jin hyung sa stau cu el, pentru a-mi găti. Cuvintele spuse de Yoongi parca îl răni pe Hoseok.
-Am învățat de la Jin hyung sa fac cel mai bun kimbap, și cele mai bune mâncăruri. Și nici sa nu îndrăznești sa pleci in acest apartament fără mine, ai înțeles?!
-Ușor domnule posesiv.
-JUNG YOONGI?! Ce este in neregulă cu tine?! Dacă vrei sa o jucam așa, o sa o jucam. Nervos, Hoseok se ridică de la masa și pleacă spre dormitorul de oaspeți. Dacă Yoongi avea de gând să se joace așa, atunci o să vedem noi cine o să se roage de cine.
In partea cealaltă a apartamentului, Yoongi își i-a grăbit telefonul. Vorbise ieri cu Jungkook, și se gândise să îi testează răbdarea lui Hoseok, care se pare că nu si-o controla prea bine. Și când te gândești ca totul a început când Yoongi l-a întrebat pe Jungkook, care este topul un relația lor, și se miră puțin când aflase ca este Tae hyung în cele mai mult cazuri. Dar și ca Jungkook este topul relației, doar când este cazul. Și ce s-a gândit mintea aia mic a-și draguta a lui Yoongi, hai să vadă dacă poate fi și el topul în relația sa cu Hoseok. Dar a observat sa ei nu au o relație oficial, nu au o relația așa cum au prietenii lor, și rămânând doar la stapan și hybrid, asta îl cam durea pe Yoongi, dar nu la fel de tare când îl văzuse pe Hoseok ridicându-se de la masa sau când îl strigase cu tot numele.
Se abținea sa nu plângă, se luase după cineva care era mult mai matur decât el, după cineva care avea o relația mai stabilă cu persoana iubită. Nu îl acuză pe Jungkook de ceva, pentru ca el a întrebat din propria inițiativa, și a vrut să vadă dacă și el poate fi top în relația să care nici măcar nu era o relație.
Se ridică se la masa, ai pornește spre dormitor rol, în speranța de al găsi pe Hoseok acolo, și de a-și cere scuze. Ciocane o dată, ciocane a doua oara, dar nimic. Apasă ușor cântă ușii, și intră în camera. Panica creștea în el, când observa ca Hoseok lipsește, la fel și telefonul sau, se lipește se una, căzând la baza ușii.
-H-Hobi... I-Imi pare r-rau. Nu își mai putea stăpânii lacrimile.
Inima lui Hoseok se sparge în bucăți, auzindu-l pe Yoongi, cum plânge, și cum îl strigase, dar nu putea să se întoarcă și să îi spună ca totul va fi bine. Ce se va întâmpla dacă intr-o buna zi Hoseok va dispărea? Se va pune jos și va plânge? Așteptând ca totul să se rezolve de la sine?
Aigoo, îi era și lui greu. Toată iubirea și afecțiunea îi erau predestinate și destinate lui Yoongi. Acesta era perechea sa de viață, nu poate sa stea supărat pe el, doar pentru ca încerca să pară autoritar, sau să fie top. Da, Hoseok își dăduse seama de ceea ce încerca Yoongi să facă, dar trebuia să înțeleagă ca, pana când va mai creste, sau pana când vor aveau o relație amoroasă stabilă.

Blue Side || YoonSeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum