🐱‍🐉

137 17 19
                                    

-HOSEOK! TRECI IN MOMENTUL ASTA AICI, CA TE OMOR! Yoongi striga la Hoseok care se afla in bucatarie, pregatind ceva de mancare.
-Ce s-a intamplat puiule. Hoseok iesi din bacatarie, stergandu-se pe maini cu un prosop de bucatarie.
-Camasa mea cu dunci, e musdara. Ti-am spus ca trebuie spalata urgent si tu ai uitat. I-a zi-mi tu acum, cu ce ma imbrac? Yoongi era extrem de nevor, fiidnca avea nevoie de acea camasa azi, iar Hoseok uitase sa bage la spalat
-Stiu ca am uitat, si imi pare rau, ti-am spus. Dar nu poti sa iei altceva? Il intreaba Hoseok pe cel mic, cand isi infasoara mainile in jurul lui.
-Atunci spunemi tu cu ce sa ma imbrac, pentru ca eu ajung in cumile disperari. Cel mic incearca sa il indeparteze pe cel mare, dar esueaza lamentabil.
-Imbracate cu una dintre camasile mele albe, si pe deasupra iti pui un pulover. Ce zici? Incerca sa il inbuneze pe cel mic.
Chiar daca afara era foarte frig, Hoseok avea de gand sa il duce pe Yoongi la targul de craciun. Anul asta se anunta cum ca va fi unul chiar mai frumos in comparatie de cel din anii trecuti, iar ast ail intuziasma si mai tare pe cel mare. Chiar daca putea fi la fel ca si in anii trecuti, tot il va duce. Era primul craciun patrecut alaturi de Yoongi, si isi doreste ca acest craciun sa fie special. 
Hoseok deja avea o lista cu toate locurile und dorea sa mearga si sa il duce pe Yoongi. Casuta lui Mos Craciun, patinuarul, taraba cu cea mai buna turta dulce, jocurile de tip carnaval, si mai erau foarte multe alte locuri. Iar lista lui se sfarsea cand ajuneau la casa sotilor Kim, fiindca Seokjin ii invitase pe cei doi sa petreaca craciunul alaturi de ei si de prietenii lor.Yoongi stia doar de petrecerea de craciun de la casa sotilor Kim, dar nu si de targul de craciun.
Dar un lucru il nelinistea pe Hoseok, inca de cand se trezise, Yoongi era suparat si nemultumit de aproape orice. Cel mare crede ca din cauza faptului ca acesta nu mancare nimic dimineata, si ca nu mai ar destula energie. Gatea niste kimbap, avand nevoie de ceva usor pentru toate prostiile pe care eruma sa le manance in urma toarele ore. Stia ca Seokjin va pregati toate tipurile de mancare pentru diseara, si ne mai calculand tot ce vor manca la targul de craciun.
-Tu doar i-a o camasa de la mine, alegti un puloer, si vin-o cu ele la mine sa ti le cald, dar tu trebuie sa te duci sa mananci. Hoseok il mai stranse odata pe Yoongi in brate, inainre de ai lasa un sarut pe buze si de a pleca inapoi in bacatarie, auzind pasii veseli ai lui Yoongi.
Baiatul asta il baga intr-o confuzie. Mai devreme era nervos, iar acum e fericit, mai devreme iti dadea cu capucul in cap, iar acm arunca peste tine cu petale. Poate avea nevoie de inca putin actiune, sau de mancare? Ii era destul de greu lui Hoseok sa il mai inteleaga pe cel mic. Intr-un final se intoarse si el la finalizarea kimbapului, si tot ce mai avea de facut era doar sa il taie, si sa il aseze pe o farfurie.
Parca in urma cu cateva minute Yoongi plecase de langa el, ca deja se intorsese deja, avand in maini o camasa mult prea mare pentru el, cu cam doua sau trei marimi mai mare, si un pulover  de o culoare atat de pastel, lavanda, o culoare ce ii scotea ochii cei mici e pisica in evienta. Se apropie timid de cel mare, intinzandu-i camasa si puloverul. Hoseok i le lua din maini si pe aseza pe saptarul scaunului, intorcandu-se la balt, de unde lua farfuria de kimbap, asezand-o in fata lui Yoongi.
-Mananca cat ma duc sa le calc. O sa plecam mai devreme, fiindca vreau sa mergem undeva. Ii saruta fruntea inainte de a pleca din bucatarie.
-Multumesc, ii spuse Yoongi cand il vazu pe cel mare cum se indparteaza.
Hoseok scoase masa de clcat, asezand-o in camera, si fiind gata sa ii calce hainele celui mic. Daca cel mis se imbraca atat de dragut, oare cineva va incerca sa il fure? Adica na, Yoongi era un dulce, mai alea cand se imbracata atat de dulce si de soft. Chiar deveni curios cu ce va completa acel outfit. Dupa parerea lui, mergea mai bine o bereta decat cu o caciula, iar daca mai pura si o pereche de blugi negri, va fi cauza sa de diabet. Hoseok se gandi sa s imbrace cu un hanorac rou, pantaloni negri si o sapca tot neagra. Pe langa Yoongi, el era genul mai simplu, si cu dorinta de a nu iesi in evidenta prea mult.
Avusese sa ii calce camasa si puloverul cu grija, fara sa scape apa pe ele, fara sa le arda, si fara sa aibe cute. Avusese grija, de parca ar afce o operatie pe un corp viu, iar asta era oricum destul de greu. Isi facuse si bagajul pentru cele cateva zile e care le va petrece la Seokjin si Namjoon acaca. Un bagaj unde avea haine de stat in casa, ceva haine in spiritul craciunului, si esenta evenimentului, pijamalele. Nu exista craciun in care nu exista pijamale, fie ele simple, fie ele festive, sau in forma de animalute si cu totul.
-Hobi, ai terminat? Cel mic isi introduse capul in camera, examinandu-l pe Hoseok din cap pana in picioare.
-Da, acum e gata. Inca sunt calde si moi. Si ce vrei sa mai adaugi la aceste haine? Il observa pe Yoongi cum se apropie de el, panandu-si mainile pe umerii sai
-Cred ca ceva lant la pantaloni si o bereta sau o palarie de boschete. Inca nu stiu. Dar tu? Mainile lui Yoongi ajung sa fie infasurate in jurul gatului sau.
-Imi i-au un hanorac rosu, si o sapca neagra. Stii doar ca nu imi place sa ies in evidenta.
Yoongi se ridica putin pe varfuri pentru a ajunge la aceeaasi inaltime cu Hoseok, pentru a-i sa rua buzele rozalii si dulci. Cel mic devenise obsedat de acele bue si de gustul lor atat de dulce, incat putem spune ca devenise dependent. Busele lui Hoseok aveau un gust de cappuccino cu bezele si scortisoara, ciudat fiind ca acesta nu mananca bezele, dar este un iubitor de scortidoara. Dar si Hoseok deveni dependent de buzele lui Yoongi, care avea un gust de cafea cu lapte, si aici avem o chesti ciudata, Yoongi nu bea facea nici daca il ameninti, dar bea mult lapte, un pic cam prea mult. Doar era in crestere, si mai e si motan, iar pisicile in genral consuma mult lapte.
-Tu nu mananci?
-Nu puiule, nu imi este foamne, si oricum o sa mancam destule prostii acolo unde vreau sa mergm, si la Seok nici nu mai zic. Iar plec de la el aratand ca un purcel. Se amuza Hoseok gandindu-se cate mancare fce Seokjin de craciun in fiecare an.
-Dar imi spui unde mergem, sau o sa trebuieasca sa am rabdare?
-Acum eu nu mai pot tine secret. Mergem la targul de craciun. Am o lista lunga cu toate locurile pe care trebuie sa le vizitam, si sa le facem.Acum hai sa te imbrac, ar trebui sa mergem.
Hoseok il ajuta pe cel mic sa se imbrace, lasandu-l pe Yoongi sa isi aleaga accesoriile cu ce se incalta, cat se imbraca si el. De data asta Hoseok nu mai trebuia sa merga la baie, pentru el si Yoongi nu m ai aveau rusine unul fata de celalalt, asa cum era la inceput. Cei doi er de mut timp un cuplu, iar acum secretele si rusinile nu mai existau intre cei doi.
Gata pentru iesirea in oras, Hoseok isi impreuna mana cu a lui Yoongi, iesind impreuna din apartament, si urmatoarea oprire, targul de craciun. Pe tot parcusul drumu, Hoseok ii povestea lui Yoongi de locurile si tarabele pe care cel mare le dorea sa le vizite. Cand auzise de patinuar, lui Yoongi i se facuse pielea de gaina. Ii era frica sa mearga pe acea gheata. Daca cadea? daca se lovea? daca isi rupea un os? daca radeau copii mici de el? daca-, gandurile lui Yooni au fost intrerupte de bratul lui Hoseok, care ajunsese dupa gatul sau, si cu mainile inca imprunate.
-Iti este frica sa te dai cu patinele? Hoseok parca ii citea gandurile.
-Sunt atatea posibilitati sa ma ranesc, sa cad, sa ma fac de ras, sa-. Parca Hoseok nici nu il mai lasa sa isi termina propozitiile.
-Nu o sa patesti nimic, de aceea sunt aici, sunt aici sa te invat, sa te ajut. Si cu astea fiind spuse, Hoseok ii lasa un satur pe frunte celui mic, in timp ce inttrau pe portile targului.
Totul era asa frumos colorat, mirosea frumos, era o atmosfera de poveste. Se simteau ca in filmele de craciun. Ultima data cand Hoseok a fost la targul de craciun, a fost acum doi ani, alaturi de prietenii sai, Namjoon, Seokjin, Jungkook si Taehyung. Atunci Hoseok se simtise atat de singur, pentru ca ajunsese sa stea la o masa, si sa manance tteokkbeokki de unul singur, urmarindu-i pe cei patru care erau pe patinuar, stand lipiti unul de altul. Dar acum era cu totul atceva. Acum erau doar el si Yoongi, doar el si cu iubitul sau hybrid. Si se pare ca Yoongi a ales o bereta neagra, care merge chiar demential cu outfit-ul pe care il purta.
Nici bine nu intrasera pe portile targului de craciun, ca Yoongi incepuse sa il trada pe Hoseok spre toate tarabele. Daca Yoongi cerea ceva, si il ruga frumos pe Hoseok, acesta primea. Dar poate ca exagrase cand vine vorba de turta dulce si vata de zahar, incat Hoseok a stat atat e mult la coada, si s-a dus de atatea ori incat incepuse sa vorbeasca cu vanzaotrii.
Cand au intrat pe gheata, nu numai ca Yoongi simtea ca va plesni cat de curand, sin cauza ca mancase atata turta dulce inainte de a intra pe gheaca incat credea ca daca va cadea, toata turta dulce pe care o manase va iesi din el. Hoseok avea mainile pe talia lui, vorbindu-i cald cum trebuie sa faca. Yoongi avea atata incredere in Hoseok incat nici nu mai atinse marginea, doar in cazul in care intrase pe gheata, si atunci Hoseok a fost primul care intrase pe gheata pentru a-i fi suport lui Yoongi. Lui Yoongi i se parea atata de dragut cum Hoseok era mereu langa el si avea gria ca sa nu cada, si il tinea mereu aproape.
Pe tot parcusul plimbarii, sau a intalniri cum ii spune Hoseok, cei doi s-au simti chiar foarte bine. In ciudat faptului ca au destule peroane care au incercat sa se dea la Hoseok sau chiar la Yoongi. Si putem spune ca nici unul nu reactionase foarte frumos, asta mai mult in cazul lui Yoongi. O fata incerca sa ii atiga bratul, i-ar Yoongi reactionase ca o pisica nervoasa. Lui Hoseok i se parea dragut cum Yoongi incerca sa protejeze ce este al lui.
Afara se inoptase destul de tare, iar ceasul arata deja ora sase, si telefonul lui Hoseok incepuse sa sune. Era Namjoon. Cel mare vorbise cu hyungul sau sa il i-a de la targul de craciun la ora sase, pentru a ajunge la cina. Iar daca intarzii la cina de craciun, vei avea de aface cu un Seokjin nervos. Si nimeni nu isi dorea sa il vada pe Seokjin nervos. Doar stim vechile povesti.
Cand masina lui Namjoon ajunse in parcarea targului, Hoseok il trase pe Yoongi dupa el. Ii deschise usa pentru al lasa sa intre, ca pe urma sa puna ghiozdanul in portbajal, unde vazu multe cutii infoliate in hartie de impachetat, unele aveau model asemanator, si fundita in aceeasi situatie.
-Hyung, toti am apelat la tine cand vine vorba de ascuns cadouri? Glumi Hoseok cu Namjoon, cand acesta proni masina.
-Credeam ca le pot ascunde pe toate la Jaeyoon, dar s-a dovenit ca si Inseong era un vanator de comori.
-Inca unul? Ma intreb cum mai rezisti tu si Jin. Toti apelam la voi pentru orice.
-Poate pentru ca sunem cei mai mari, si cei care putem tine secrete, si pus ca nimeni nu cauta in masina nostra, pentru ca asta l-ar enerva pe Jin, si stim si de ce.
Restu grumului au glumit, au povestit. Yoongi a luat o pastila pentru dureri de bruta, fiind ca multa turta dulce si vata de zahar nu ii prinse bine stomacului micut al lui Yoongi. Acasa la Namjoon, totul era in spiritul sarbatorilor. De la bradul frumos decorat cu decoratiuni mov si argintii. Luminite impodoeau fiecare coltisor de camera, dand un sentiment calm si linistitor.
Cand au intrat in casa, Yoongi isi strangea patonul negru in jurul corpului sau, fiindca afara se lasase frigur, si lasandu-i pe cei doi barbati sa se ocupe singuri ce cadouri si bagate. Si mai amuzant este ca si cadoul lui Yoongi pentru Hoseok, si cadoul lui Hoseom pentru Yoongi, se afla pe undeva acolo, dar nimeni nu stie care-i care si pentru cine. Seokjin avusese grija sa aleaga cate un model pentru hartia de impachetat pentru fieare cuplu, doar fundita facand diferenta, avan cate o culoare ttal diferita, si nici o culoare nu se repeta.
-Yoongi esti binr, te doare ceva? Jimin sari sa il intimpine pe Yoongi care tocmai intra in sufragerie.
-Sunt bien. am mancat cam multe prostii, daca merg la baie, sunt ca nou. Ii arata Yoongi un zamabet lui Jimin.
-Micul meu nepotel, vin-o la Jin. Seokjin il trage pe Yoongi pentru ai oferii o imbratisare.
-Oh multumesc, nu trebuia sa ne intrebi cum suntem, ne descurcam cu toate. Ironiza Namjoon, vazand ca nimeni nu ii ajuta pe cei doi.
-Oi, stati asa. De pe canapea se ridica Jaeyoon urmat de Taehung care se indreapta spre cei doi barbati, pentru a-i ajuta cu cadourile.
-Multumesc, le multumeste Hoseok celor doi barbati care ii ajuta.
-Ce faceti acum? shimbarea in pijamale, si hai la masa. Apare Seokjin langa ei, gonindu-i pentru a se schimba. Am in bucatarie doi nerabdatori, si vor ca in seara asta sa deschidem cadourile. 
Uitandu-ne prin camera, din sufragerie lipseau Jungkook si Inseong. Fix ei, vanatrii de cadouri. Jimin era ca si Yoongi, pasnic si rabdator, vrand sa deschida cadourile cand vor fi nevoiti sa le deschda.
Acest craciun era deja magic pentru Yoongi, dar si pentru Hoseok. Alaturi de familia lor mare si frumoasa, in pijamale cu totul in forma de animalute, mancand fursecri cat au fost ziua si noaptea de lunga, impartind cadouri si jucand jocuri de societate. Ce tii puteai dori mai mult? 
Yoongi se uita curis pe geam, mici cristale albe inceuse sa cada din cer, cafandu-l pe acesta foaret curios. Le mai vazuse inainte, dar acum era altceva. Brusc, se simte tras de cineva. Hoseok il trase mai aproape de el, ridicandu-l in barte si pornind pe terasa casei sotilor Kim. Yoongi se uita curios la cel mare, dar fu prins intr-un fel de magie profunda. Hoseok il sarut pe acesta, fiind pritre fulgi ne cristal care pe blocau in blanita urechilo celui mic, cat si in parul lui negru ca noaptea. 
Putem spuce ca acum a inceput un nou capitol din viata celor doi, cat si din viata intregi famili.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 27, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Blue Side || YoonSeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum