[MY BABYGIRL]
Hong Kong
Hong Kong Casino
Sebuah kereta Mercedes Benz G-Wagon berada di hadapan sebuah Casino yang terdapat di Hong Kong.
"Kenapa aku kena ikut datang sini?"soal Theo Collins memandang ke arah casino dari dalam kereta.
"Manalah aku tahu, tanyalah singa Narnia"kata Triston Fitzgerald.
"Asal kita kat sini, singa Narnia?"soal Theo.
"Dah Aziel yang suruh datang ganti Jace dengan Dion"kata Arslan Shane.
"Asal pulak?"soal Triston.
"Kan Jace dengan Dion pergi honeymoon dengan bini diorang"jawab Arslan.
Jace Matteo telah selamat bernikah dengan pasangan pilihan hatinya Intan Julaikha yang merupakan doktor keluarga STORM manakala Dion Miguel pula berkahwin dengan gadis pilihan hatinya yang bernama Dianne Erina.
"Diorang ni pun nak kahwin tak menyempat, settle lah kerja dulu baru kahwin"kata Theo sambil berpeluk tubuh.
"Kau kena faham, diorang kan rancak"kata Triston.
"Ouh yang rancak TikTok tu eh?"soal Theo.
"Hah?"soal Arslan dan Triston mengerutkan dahi.
"Mana-mana rancak berdosa"jawab Theo lalu gelak.
"Bodoh hahahahahaha"kata Arslan dan Triston lalu gelak bersama Theo.
"Sudah-sudah, serious sikit"kata Arslan dengan sisa tawanya.
"Serious-serious nak pergi mana? London?"soal Theo.
"Neraka ketujuh"balas Arslan.
Zap!
Serentak Triston dan Theo memegang dada akibat ayat sentap Arslan.
"Bajingan punya singa Narnia"kata Theo.
"Aku yang takde kena mengena pun kena, babi tau singa Narnia ni"kata Triston.
"Sudah, sekarang ni fokus"kata Arslan.
"Fokus pada apa? Kau? Fitzgerald?"soal Theo.
"Sabarlah piglet, aku nak beritahulah ni kenapa kita kat depan haram jadah ni"kata Arslan geram.
"Cepatlah beritahu"kata Triston.
"Nak beritahulah ni, ei babi ni kang"kata Arslan lalu Theo dan Triston tersengih.
"Kita kat sini sebab ada orang curi proposal company kita"jelas Arslan.
"Siapa?"soal Theo dan Triston serentak.
YOU ARE READING
THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]
RomanceStorm Series: 3 Theo Collins, lelaki kacukan Korea-Italy. Seorang yang kacak, comel, manja dan masuk air tetapi bila muncul kedinginannya, orang di sekeliling akan berasa gerun. Namun, siapa sangka si piglet akan jatuh cinta pada seorang gadis. "Kau...