Jade Crovery nu a avut nicio problemă în găsirea unui costum spaţial pentru a ajunge la suprafaţa planetei. Modelul costumului era complet diferit de cele purtate de ea până atunci şi, în cele din urmă, cea mai mare provocare pe care a întâlnit-o până acum pe Marte a fost îmbrăcarea costumului iritant şi mai bine spus intuirea decât învăţarea celorlaltor caracteristici ale acestuia.
Schimbarea de gravitaţie, deconcentrantă la început, i-a fost de mare ajutor în parcurgerea distanţei mari până la Curiosity, trimis de NASA pe Marte cu mult timp în urmă.
După cum se aşteptase, robotul avea un meniu învechit dar, până la urmă, cine s-ar fi gândit că ar fi fost oameni pe Marte care ar dori să comunice prin intermediul lui?
„Mult mai mulţi decât orcine s-ar fi aşteptat", gândi ea în timp ce accesa computerul integrat în structura robotului, trimiţând un simplu mesaj scris:
„O rachetă nucleară în drum spre Lighthouse4. Evacuaţi sau distrugeţi-o înainte de a fi prea târziu."
Întorcându-se spre camera de înregistrat ataşată de Curiosity, repetă mesajul folosind codul Morse, fără a da alte detalii. Cu toate că erau slabe şanse ca Scarlett să lase pe altcineva în afară de persoane neautorizate să lucreze în supravegherea robotului, tot ce se întâmpla pe Marte era strict secret şi riscul ca adevărul să se răspândească pe Pământ trebuia evitat cu orice preţ.
Oftând adânc, s-a ridicat şi a încercat să facă drum întors, când oservă că o veritabilă furtună de nisip marţiană se îndrepta spre ea cu o viteză ameţitoare. Ceea ce nu se aştepta să vadă, totuşi, era o siluetă care fugea de furia furtunii, căutând cu disperare un loc în care să se ascundă pe care, după câteva minute, l-a şi găsit sub nişte stânci.
Fericită că a luat cu ea şi un echipament special pentru furtunile de nisip, instală repede un câmp de forţă de formă sferică în jurul ei şi aşteptă inevitablilul. Când furtuna lovi stâncile sub care s-a ascuns cel care a căutat refugiu, l-a văzut pe acesta peste câteva clipe pe acesta ridicat pe sus de o forţă amețitoare. Fără să se gândească de două ori, se aruncă spre el, încercând să-l tragă în câmpul de forţă, ţipetele ei străpungând vacarmul vântului nemilos.
***
Nyla îi privi pe toţi cei care aveau armele aţintite asupra ei, neimpresionată.
-De ce nu am încerca măcar puţin să colaborăm? Nu cer prea mult...decât să mi-l daţi pe Lord Nova în schimbul colegului vostru.
-Și de ce am vrea asta? Tu, Nyla Giox, faci parte din Riposta, organizaţie a cărei nimicire a fost întotdeauna prioritatea noastră numărul unu, a răspuns unul dintre ofiţeri, atent la mişcările ei, dar şi ale lui Qell, care stătea împietrit lângă aceasta, purtând o pereche de cătușe-laser.
Iritată, Nyla a apropiat arma cu raze laser de tâmpla lui Qell, şoptindu-i pe un ton îngheţat:
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...