Capitolul 7

446 34 6
                                    

Cele spuse de Lyon au fost întâmpinate de o tăcere supărătoare, în care îngrijorarea se putea simţi radiind din fiecare, din motive evidente, dar Cassidy părea cea mai ultragiată de idea propusă.

-Ați înnebunit? izbucni ea. Nu puteţi să plecaţi pur şi simplu pe Assja. Mai ales că nu aţi  fi întâmpinaţi prea călduros, zise cu un zâmbet care nu prevestea nimic bun.

-Ce ascunzi ? o întrebă Brooke, fiindu-i aprope teamă de ce ar afla de data asta.

Cassidy însă îl privi ţintă, fără să pară că ar vrea să îi răspundă.

Nyla oftă exasperată, întorcându-se pentru câteva secunde pentru a privi neajutorată către Kaden.

-Crezi sau nu, Cassidy, vei avea aceeaşi soartă ca noi, spuse el obosit de toate secretele care păreau că nu se mai termină. Selon nu te poate proteja acolo, iar dacă el crede că prin moartea ta va scăpa şi de noi, nu se va gândi de două ori înainte să te sacrifice. E limpede că tu ştii ceva ce noi nu ştim, aşa că spune-o înainte să întâmpinăm vreo surpriză pe planeta geamănă.

Cassidy îşi feri privirea, dar a fost convinsă de cele spuse de Kaden, pentru că îi replică sec:

-Lord Selon i-a avertizat pe cei de pe Assja în legătură cu voi. La început mi s-a părut o măsură de precauţie de prisos, dar acum tind să-i dau dreptate.

Kaden se încruntă la aflarea veştilor, fără să-şi ascundă surprinderea, însă.

-Nu mă aşteptam ca Selon să aibă vreun contact pe Assja. Pare că este mereu cu un pas înaintea noastră. 

-Poți s-o mai spui o dată, replică Lyon îngândurat.

-Propun să luăm lucrurile pe rând, zise Helio deodată. Mă îndoiesc că nu ar obseva cei de pe Pământ navele noastre înainte de a ajunge acolo. 

-Spune-mi un lucru, Helio. Assja nu are cumva un satelit natural? întrebă Lyon, în mintea lui concepându-se deja un plan.

-Asa este. Înainte să fiu închis de Selon, după mai multe cercetări asupra Pământului, am  verificat şi satelitul. Nicio urmă de tehnologie umană nu a fost găsită pe el...este foarte posibil ca locuitorii planetei să nu fi ajuns acolo încă.

-Atunci totul este stabilit. Ne vom regrupa pe satelit şi atunci vom hotărî ce vom face în continuare. Până atunci, zise el privind-o pe Cassidy, mă tem că eşti prizoniera noastră şi te vom închide într-o cabină pentru că nu am deloc încredere în tine să umbli liberă pe navă.

Probabil Cassidy şi-a dat seama că nu ar avea nicio şansă să se opună pentru că nu a schiţat nicio mişcare în timp ce era verificată de armă şi apoi îl urmă pe Lyon afară din cabina de comandă.

Între timp, nava tocmai a ieşit din tunelul vertical, ajungând la suprafaţa planetei. 

Kaden făcu ochii mari la vederea acesteia, dar nu a fost singurul surprins de priveliştea dezolantă din faţa ochilor săi.

Desigur, a văzut în multe imagini cum arată Marte la suprafaţă, dar nu a fost nici pe departe atât de fascinat, dar în acelaşi timp înfrigurat că acum. Tărâmul arid dinaintea ochilor săi era decât o umbră a ceea ce fusese Marte, acum doar o imagine a pustiului şi nimic mai mult.

Planeta de o frumuseţe care o eclipsa şi pe a Assjei s-a transformat într-o lume a deşertului, în care nicio fiinţă vie nu putea supravieţui şi în care nu a rămas nicio urmă a civilizaţiei măreţe pe care a găzduit-o timp de milenii. 

Câteodată, considera că Marele Dezastru nu a fost decât o pedeapsă adusă umanităţii din cauza transformării sale dintr-un popor paşnic într-unul dornic doar să aibă cât mai multă putere, fără să-i pese de costuri.

Kai Selon pur şi simplu a profitat de ocazia de a prelua acea putere, dar Kaden era sigur că mulţi alţii îi puteau lua locul dacă el nu reuşea acel lucru.

Însă, acum nu avea deloc timp să contemple asupra tristeţii care ameninţa să-l copleşească. Nu putea schimba ce s-a întâmplat planetei sale, iar asta îi dădea mai multă determinare să lupte pentru ce a rămas din civilizaţia marţiană, pentru a reda planetei măcar libertatea de altă dată.

Între timp, Lyon se întoarse în cabina de comandă şi privea cu ochii largi planeta de care se îndepărtau cu o viteză ameţitoare, iar Helio a reuşit deja să stabilească contactul cu celelate nave, anunţând locul de întrunire.

-Cat timp ne va lua să ajungem pe satelit, unchiule? 

-Nu ştiu precis, zise Helio privind în continuare pe ecranul care afişă imaginea planetei. Cu tehnologia aceasta antică ar dura zile...chiar săptămâni întregi, aşa că obişnuiţi-vă să aveţi răbdare, pentru că nu avem ce să facem altceva. Măcar am scăpat de Selon pe moment...

Nyla se tensionă la auzirea numelui, dar nu a spus nimic, în timp ce în minte îl tortură pe Jax în toate modurile cunoscute. Să o întoarcă pe Cassidy împotriva a tot ce credea şi mai rău, împotriva propriei ei surori a atins un nou grad al ticăloşiei, nu că ar fi surprinsă la aşa ceva din partea lui.

Kaden oftă şi se aşeză pe scaunul copilotului, privind spre stelele îndepărtate care brăzdau întunericul vidului îngheţat, în timp ce tăcerea se aşternu din nou, fiecare pierdut în propriile gânduri, neştiind la ce să se aştepte odată ajunşi pe satelitul Pământului.

***

Erau puţine dăţi când Jax Selon era cu adevărat furios, dar când se întâmplă asta, aproape nimeni nu scapă de furia sa. 

După şocul iniţial la vederea a cât de uşor a scăpat Riposta din ambuscadă sa la care, sincer să fie, a muncit mult prea greu ca totul să se ducă de râpă. Îi venea pur şi simplu să ţipe de frustrare, dar asta nu ar fi adus nimic bun, decât probabil umilinţă în faţa propriilor subordonaţi.

 Nu îşi putea pierde cumpătul acum doar din cauza unei înfrângeri. Pentru că asta sigur se putea numi înfrângere, în ciuda durerii psihice care îl încerca când admise asta.

Fiind mulţumit măcar că a luat legătura cu cei de pe Assja înainte, putea decât să aştepte să vadă ce se întâmplă în continuare. Cu siguranţă că membrii Ripostei se vor duce pe Assja, unde altundeva decât pe planeta pe care au descoperit că oamenii trăiau de mii de ani fără să aibă nicio idee de existenţa lor? 

Dar încă nu le ştia intenţiile, iar asta îl irita cel mai tare.

 Scarlett nu era cea mai de încredere fiinţă pe care a întâlnit-o, dar Jax ştia sigur că ea nu avea nicio intenţie ca Pământul să participe în războiul lor civil, mai ales că asta ar implica aflarea incredibilului adevăr de populaţiile ambelor planete, caz în care se putea gândi la ce este mai rău. 

                                          [ SFÂRȘITUL PĂRȚII I ]

Planeta GeamănăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum