Capitolul 3

770 46 12
                                    

Venea cineva.

Zgomotul paşilor se auzea din ce în ce mai tare...

Se hotărâseră în sfârşit că nu mai aveau nevoie de el şi îi grăbeau sfârşitul? Probabil, dacă tot ce le dăduse până atunci erau informaţii false, oamenii lui Selon sigur şi-au pierdut răbdarea. Tot venind vorba de Selon, văzu că cel care-l vizita era nimeni altul decât Jax, fiinţă pe care o detesta şi se părea că sentimentul era reciproc.

-Helio Nova, zise Selon privindu-şi prizonierul cu un surâs angelic.

-Jax „Măreţul" Selon, replică bărbatul ironic.

Părea iritat că Helio i se adresase în felul acela, dar trecu repede peste acel lucru.

-Ce-l aduce pe nobilul nostru conducător în această închisoare îngrozitoare? continuă Helio pe acelaşi ton ironic.

-O voi spune direct. Toate informaţiile date de tine sunt false şi nu cred că am vreun motiv să te ţin în viaţă. Totuşi, am unele griji în legătură cu Lord Kaden.

Helio s-a alarmat deodată, încordându-se la gândul că nepotul său ar putea cădea oricând în ghearele lui Selon.

-Ma întreb dacă aţi fi putut comunica, dacă i-ai fi cerut ajutorul să te scoată de aici...

-Cred că paranoia te afectează prea tare, Jax. Chiar crezi că aş putea comunica cu oricine de aici? îi răspunse arătând celula în care era închis. Şi dacă aş putea, de ce Kaden?! El te-ar susţine pe tine, nu Riposta. Sau poate ai uitat că a fost singurul lord încoronat care nu aparţine dinastiei Selon.

-Te asigur că nu am uitat asta. Dar nu mă crede atât de naiv încât să nu iau în calcul fiecare mişcare pe care ai putea-o face.

-Sunt cam multe alternative, nu crezi? întrebă Helio reluându-şi atitudinea ironică.

Cu un zâmbet maliţios, Jax se apropie de marginea celulei.

-Te asigur că pot avea multă răbdare, dar din fericire nu o voi folosi în acest caz. Vezi tu, eu am spioni peste tot, iar Riposta nu face excepţie. Ştiu că i-ai trimis lui Kaden un pachet. Acum, întrebarea e următoarea: „ce conţine acel pachet?".

-Kaden nu ştie nimic despre Riposta.

-Asta rămâne de văzut, Helio. Până atunci, nepotul tău va fi atent supravegheat. Însă, ascultă-mă bine: dacă nu dai nicio informaţie validă, mi-e teamă că va deveni o victimă colaterală. Dacă se verifică ceea ce cred despre el, ei bine, voi doi împreună cu toţii membrii Ripostei nu veţi avea parte de un sfârşit rapid, ci de unul în chinuri, încheie Jax părând mulţumit de paloarea ce se aşternu pe faţa lui Helio.

Nu şi-a dorit niciodată să plătească alţii pentru propriile sale greşeli, iar acum se pare că nu scapă de ce-i este mai frică. Dacă Kaden ştia adevărul, oare va fi atent cu Selon? Spera din tot sufletul că nepotul său să nu se dea de gol.

Însă, cel din faţa sa părea foarte încrezător în forţele proprii, privindu-l cu un licăr de amuzament ce-i stârnea lui Helio o furie pe care cu greu o putea controla.

-Ai de gând să execuţi un lord fără dovezi?

-In ce caz te referi? întrebă Jax zâmbind angelic.

-In ambele! Dacă e nevinovat, va fi victima colaterală. Iar dacă e vinovat, ceea ce-ţi repet că nu este posibil, cum îl vei executa fără a dezvălui existenţa Ripostei? Dacă mulţimea va afla despre ea, fii sigur că nu va alege să te susţină pe tine.

- Aici te înşeli, Helio. Nu mă va ajuta prea mult să execut public un lord. Însă, poate apărea oricând o întâmplare nefericită care ar putea aduce un sfârşit tragic lui Kaden, din care nimeni nu va auzi nimic de Ripostă. Mi-a părut bine să am o conversaţie atât de interesantă cu tine, continua Jax binedispus, dar am o anumită întâlnire pe care nu aş vrea să o pierd. Între timp, aştept informaţii valide, altfel nu mai trebuie să-ţi spun ce se va întâmpla.

Planeta GeamănăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum