Relaxându-se în luxurianta sa grădină personală, despre care se putea spune fără probleme că era singurul paradis verde rămas pe Marte, Jax era cât se poate de nerăbdător de întoarcerea comandantului Hyde Oseka împreună cu prizonierii.
Desigur, chinuindu-l până la moarte pe Kaden se va dovedi cât se poate de distractiv după trădarea prost gândită, dar pământeanca era altceva. După ce va afla de la ea informaţiile necesare, plănuia să o trimită înapoi pe Assja la schimbul cooperării lui Scarlett, dar va avea timp de asta după interogarea celor doi.
Aşezându-se pe o bancă tapiţată pentru a fi cât se poate de comfortabilă, auzi susurul unui izvor improvizat şi închise ochii, lăsându-şi garda jos măcar pentru câteva minute.
Acea grădină, construită de el în secret, i-a luat cel puţin două sute de ani, dar rezultatul a fost mai mult decât şi-ar fi închipuit vreodată, mii de exemplare asemănătoare celor care acopereau planeta dezvoltându-se în mediul atent supravegheat.
Nimeni nu ştia de acel loc, constructorii şi biologii care l-au ajutat dispărând subit după ce şi-au terminat treaba, iar Selon intenţiona să păstreze secretul mult timp de acum înainte.
Ar fi inutil să se spună că plantele care creşteau aici nu aveau şi alte întrebuinţări în afară de estetic, din multe dintre ele obţinându-se otrăvuri care provocau morţi violente sau boli incurabile, care l-au ajutat de câteva ori în eliminarea inamicilor săi. S-a gândit dacă şi Kaden ar merita aşa ceva, dar a hotărât să îşi folosească imaginaţia când venea vorba de Lord Nova.
Dispozitivul de transmisie de la mână ţiui, trezindu-l din gândurile sale.
-Da? întrebă el calm.
-Lord Selon, mi-aţi spus să vă comunic atunci când comandantul Hyde ajunge pe Marte, dar au apărut ceva complicaţii.
-Ce vrei să spui, soldat? întrebă el, ştiind că n-o să-i placă ce va auzi.
-Cineva a aruncat în aer nava pusă la dispoziţie comandantului, iar focul s-a extins şi la alte nave în hangarul principal. Facem toate eforturile să-l stingem, dar...
-Și unde sunt Hyde şi prizonierii acum? îl întrerupse el, grăbit.
-Camerele i-au înregistrat pe Kaden Nova, Nyla Giox şi o altă femeie părăsind nava cu câteva clipe înainte de detonarea bombelor, dar după ce ştim noi, comandantul se afla înăuntrul navei în acel timp.
Selon încercă să nu se enerveze, inspirând şi expirând adânc de câteva ori, după care spuse:
-Vin în cel mai scurt timp la centrul de control al hangarului. Până atunci, încercaţi să scoateți și să identificați corpurile celor din navă, dar cel mai mult concentraţi-vă pe găsirea celor trei care au scăpat.
Închise cu un gest nervos transmisia, ridicându-se şi părăsind grădina cu paşi repezi, deja încercând să se gândească la o modalitate prin care să-i prindă pe rebeli, încercând să nu dispere.
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...