Se auziră zgomote de tragere, urmate de o tăcere mormântală, care îl intrigase pe Hyde în aceeaşi măsură în care îi atrăsese neliniştea.
-Vreau să trimiţi un detaşament chiar în clipa asta, Qell! se răsti la comandantul de lângă el. Jax e la fel de viclean ca întotdeauna, iar situaţia în care a ajuns nu îl poate face decât să inventeze un plan disperat prin care să poată scăpa.
-Nu are pe unde fugi, Hyde, rosti Qell sigur pe sine, dând apoi ordine prin comunicator primului detaşament de soldaţi deja pregătit să intre forţat prin uşile blidate.
Conducătorul detaşamentului anunţă începerea operaţiunii, aruncătoarele de plasmă topind totul în calea lor, lăsând cale liberă soldaţilor să intre în camera de comandă a Nivelului Armelor Interzise, care de altfel era singura cale de acces între Palatul Dinastic şi Nivel, restul sălilor aşezate concentric în jurul acesteia fiind depozite pline de arme nucleare şi bio-chimice care ar crea dezastre de neimaginat...dacă ar fi căzut pe mâini nepotrivite.
Din locul său ferit de orice pericol, Hyde, nemaiavând răbdare, îi luă comunicatorul din mână lui Qell şi se adreasă conducătorului detaşamentului:
-Ce se petrece acolo?
Se auziră interferenţe radio printre care se distingeau clar zgomote de lasere, dar niciun răspuns concret, ceea ce-l frustra şi mai tare pe comandant. Apoi, auzi şi un „Te rog, nu...”
Întorcându-se spre Qell, ordonă pe un ton de abia controlat:
-Trimite câte detaşamente ai nevoie, dar arestează-i pe cei doi lorzi. Dacă nu vin în mod paşnic, ai permisia mea totală de a-i ucide.
***
După ce Kaden îşi pierdu cunoștiința, Jax ştia că nu avea prea mult timp la dispoziţie. Cel mai probabil toţi cei deafară auziseră zgomotul armei şi se pregeateau să intre forţat în sala de comandă. Grăbindu-se spre o ieşire secretă din încăpere, îşi întoarse deodată privirea către Nova. Fără nici cea mai mică îndoială, dacă îl va lăsa acolo, nu va sfârşi decât arestat de către Hyde şi aruncat într-o închisoare sau cel mai probabil mort, sau, din nou, capturat de Hyde şi folosit de acesta în încercările sale de a-l captura pe Selon. Niciuna dintre variante nu-l consolau pe Jax. Probail, desigur, doar partea în care Kader era omorât, dar şi aşa, până când Kaden îşi va da ultima suflare avea încă multe alte planuri pentru el...
Îl ridică pe Kaden de umeri, poziţionându-şi mâinile de-o parte şi de alta a acestuia şi începu să îl târască până la intrarea secretă construită special pentru situaţiile în care ar fi fost nevoit să se retragă la Nivelul Armelor Interzise şi avea nevoie de a fugi neobservat.
„Nu am crezut niciodată că o voi folosi...” gândi Selon încruntându-se, sprijinindu-l pe Kaden de peretele în care se afla uşa ascunsă.
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...