Cu noua misiune în minte, Jade ştia că nu avea timp de pierdut. Situaţia era încurcată şi fără ceea ce urma să facă, sau cel puţin să încerce : scoaterea lui Jax Selon, unul dintre cei mai periculoşi oameni în viaţă, din închisoarea de maximă securitate în care a fost închis, aşteptându-şi execuţia, şi transportul lui până pe Terra, unde trebuia să participe la un proces care foarte probabil se va încheia tot prin moartea lui. Presupunea totuşi, după cele aflate până atunci, că singura diferenţă ar fi modul mult mai puţin dureros în care îşi va găsi sfârşitul pe Terra. Se baza pe acest lucru.
Întorcându-se spre Kaden, îl îmbrăţişă călduros, luându-l prin surprindere.
-Încă nu am apucat să-ţi spun cât de mult mă bucur că eşti bine după toate cele care s-au întâmplat.
-Nu aş numi starea mea de acum că fiind „bine", dar ar putea fi mai rău de atât. Îmi pare rău că pleci atât de repede. Speram să-ţi arăt şi partea frumoasă a planetei. Ştii, aceea în care nu trebuie să te temi de următoarea persoană care încearcă să ne ucidă, îi spuse el pe un ton deschis, cu toate că se putea auzi o notă de frustrare în el şi...slăbiciune.
Lui Jade îi părea rău că va face asta, dar se hotărî să se folosească de acea slăbiciune pentru a ajunge la Selon. „Într-un mod sau în altul..."
În exterior, această îl privi îngrijorată, captându-i întreaga atenţie.
-Nu voi încerca să-ţi spun că ştiu cum te simţi, pentru că nimeni nu a încercat să-mi fure identitatea şi să comită fapte atroce în numele meu aşa cum a făcut Jax Selon, dar dacă ai nevoie să vorbeşti cu cineva despre cele întâmplate...
Kaden îi zâmbi trist, luându-i mâna şi cei doi începură să se plimbe pe coridorul elegant din Palatul Dinastic. Jade nu se putea stăpâni să nu se mire de tot luxul care o înconjura: ferestre imaculate care dădeau spre o grădină interioară superbă, fotolii din piele care se găseau în crevase sculptate în pereţii care păreau din marmură, fiecare având mici terminale în faţa lui, ocupate cu ofiţeri de toate rangurile, care nu le acordau niciun pic de atenţie când treceau pe lângă ei.
-Nu e nevoie, Jade. Mă flatează îngrijorarea ta, dar mă simt mult mai bine acum că el va primi ceea ce merită, într-un final.
-Să fiu sinceră, şi eu, zâmbi ea la rândul ei. Ştiu că poate sună ciudat, dar am nevoie de o favoare.
-Aş vrea să-ţi spun că pot să te ajut să obţii orice vrei, dar depinde de ce ai cere, îi răspunse el, zâmbetul ajungându-i şi în privire. Mă tem că voi pierde titulul de lord definitiv când toată povestea aceasta se termină.
-Cum aşa?
Kaden aproape că râse de data aceasta.
-Ar trebui să fiu mulţumit că doar atât voi pierde. După ce am încercat să îl ajut pe Selon să oprească rachetele, Armata putea să mă aresteze ca fiind complicele lui, având în vedere că nu a fost o misiune reuşită.
-Dar tu însuţi ai fost atacat de Selon!
-Tot răul spre bine, presupun, zise el revenind la atitudinea stoică. Acum, ce voiai, mai exact?-După cum ai auzit, Scarlett nu a fost fericită că Selon nu va fi judecat pe Terra. Aşadar, crezi că va fi o idee proastă să mai rămân pe Marte pentru a afla mai multe detalii în legătură cu pedeapsa lui de aici?
-Poţi rămâne pe tot parcursul condamnării lui, dacă asta vrei. Nimeni nu te va opri. Cu toate acestea, va fi o şedere lungă. Trebuie respectate legi străvechi în cazul lui Selon şi deciziile se vor petrece destul de lent.
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...