Mai suspicios că niciodată şi după un drum lung cu aerovehicolul neînmatriculat pus la dispoziţia sa contra-cost în oraşul-capitală, Kaden îl găsi, în cele din urmă pe infamul lord relaxâdu-se pe unul dintre fotoliile elegante din sufrageria sa, sorbind cel mai scump lichior şi ascultând acordurile melancolice ale unei melodii compuse cu milenii în urmă de un muzician de mult uitat.
-Ți-a luat ceva timp, Lord Nova, spuse el leneş, cu ochii închişi.
-Iar tu te simţi foarte comfortabil la mine acasă, Lord Selon, replică tăios Kaden. Sincer să fiu, nici nu ştiu ce caut aici în loc să te dau pe mâna armatei sau mulțimii furioase.
-Ai venit aici pentru că nu te-ai lăsat comvins de complotul pus la cale de Hyde şi mi-ai dat şi mie o şansă de a-mi restabili reputaţia de conducător demn, desigur, zise el nestingherit, privindu-I ironic printre gene.
-Nu te flata singur! Am venit doar pentru că vreau să aud ce fel de explicaţie ai putea avea pentru a ataca mişeleşte Assja cu arme nucleare. Dar să-ţi dau vreo şansă...
-Știu că nu ai aşteptări prea mari de la mine, dar să folosesc energia nucleară? îl întrerupse Jax. De ce aş face asta când există căi mult mai avantajoase de a încheia orice conflict fără a distruge Assja?
-Incă nu ştiu de ce mi-ai solicitat prezența, Selon, comentă Kaden tăios.
-Adevărul este că ştiu cum să opresc rachetele înainte să ajungă pe Assja, dar nu pot ajunge la palat singur. Hyde cel mai sigur a luat deja măsuri ca eu să nu mă pot apropia de acel loc.
-Și ce legătură au toate acestea cu mine? întrebă Kaden cu o privire inocentă, de parcă nu ar avea habar unde se îndrepta conversaţia.
-Am...nevoie de ajutorul tău, Nova, spuse Jax printre dinţi. Am ajuns la concluzia că aş avea mai multe şanse să scap viu sau necapturat dacă voi opri distrugerea Assjei şi asta pot face doar folosind terminalul de la nivelul Armelor Interzise în care, repet, nu pot ajunge fără ajutor.
Kaden îl privi fx, încercând parcă să-şi dea seama de onestitatea celor spuse de Selon, iar în cele din urmă oftă iritat, trecându-şi mâna prin păr şi răspunse:
-Fie cum zici tu. Dar Jade şi Nyla vor afla despre asta dacă planul tău sinucigaş nu ne reuşeşte...
Jax zâmbi larg şi se întinse pe canapea mai confortabil, expirând uşurat.
-Și unde se află companioanele tale, mai exact? întrebă el încercând să nu pară îngrijorat de ce răspuns ar putea primi.
Kaden îi răspunse cu un zâmbet care i se păru enervant, de parcă îi ghicise starea de spirit şi se amuză nespus pe seama lui:
-Cel mai probabil probabil în mijlocul unei foarte interesante conversaţii cu Hyde. Dar nu te îngrijora, Selon. Sunt sigur că Nyla nu va crede tot ceea ce i-ar putea spune el despre tine. Până la urmă...nu e ca şi cum ar aştepta orice ocazie să se răzbune pentru ce i-ai făcut surorii sale.
Apoi, se întoarse brusc şi se îndreptă spre ieşire, strigând în urma sa:
-Vii, Lord Selon?
Jax înghiţi în sec şi îl urmă, privirea sa plină de venin fixată în spatele încă-inamicului său.
„Lasă-l să creadă că e în control", gândi el mânios."Până la urmă, ce tortura este mai mare decât vina pe care o va purta după ce voi termina cu ei toţi, iar el va rămâne ultimul..."
***
-Comandante Hyde! Nu ştiu ce pare mai şocant: faptul că încă eşti în viaţă sau faptul că ai reuşit să îi închei domnia lui Selon. Sinceră să fiu, sunt impresionată, zise Nyla cu o ironie de abia ascunsă. Nu puteai să ne spui şi nouă de la început ce puneai la cale? Ştii, puteam fi parteneri...
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...