Capitolul 6

528 40 6
                                    

- Cassidy! țipă Nyla văzând că sora ei era nevătămată, dar simţea că ceva nu era în regulă.

Pur şi simplu stătea acolo, părând că nu avea nicio intenţie să plece de lângă Jax, cu toate că o privea pe Nyla cu o tristeţe copleşitoare.

- Dacă încă nu ţi-ai dat seama până acum, sora ta a ales de mult timp tabăra câştigătoare, zise Selon privind-o de această dată pe Nyla, care părea că s-ar putea pierde cu firea în orice secundă.

Înţelesese bine ceea ce auzise? Cum se putea sora ei alia cu acel criminal care nu avea nici cea mai mică urmă de conştiinţă?

Se întoarse şi pur şi simplu o luă la goană printre mulţimea adunată, lăsând în urmă chipul mult prea mulţumit al lui Jax Selon.

~~~

- Unchiule, avem nevoie de un plan urgent... murmură Kaden refuzând să se lase învins.

- Ce poţi face, Kaden? răspunse Helio pe acelaşi ton. Suntem înconjuraţi şi...

- Ştiu asta! îi tăie Kaden replica. Unde se află ieşirea ascunsă? Şi cel mai important, putem să ajungem la ea înainte ca Jax să-şi dea seama?

- E greu, dar nu imposibil. Putem crea o diversiune, dar va trebui să acţionăm rapid. Vom avea nevoie şi de ajutorul lui Nyla, care cred că va fi bucuroasă să ne ajute acum. Şi probabil nu trebuie ca Selon să nu ştie despre asta, zise Helio cu o sclipire ciudată în priviri.

Kaden o găsi imediat pe Nyla în apropiere, părând mai pierdută decât a arătat vreodată, cu greu amintindu-i de cea care l-a ajutat să scape cu ajutorul Somnului Morţii.

- Nyla! îi spuse încet, luând-o prin surprindere. Ştiu că lucrurile par fără scăpare, dar Brooke şi ceilalţi nu pot reuşi fără tine.

- Mă îndoiesc că ei ar mai putea avea vreodată încredere în mine, Kaden. Sunt uimită că tu încă ai, îi răpunse ea cu un zâmbet trist.

- Ai avut motivele tale. Te înţeleg dacă nu vrei să te implici...

- Nici nu mă gândesc la asta! Crede-mă că nu vreau nimic mai mult decât să îmi îndrept greşeala de a avea încredere în Cassidy, dar este încă sora mea şi oricât mi-aş dori să o las în ghearele lui Selon, nu pot face asta. Oriunde am scăpa de aici, o voi aduce şi pe Cassidy.

Kaden oftă lung, după care îi răspunse:

- De acord. Acum, am o idee de a scăpa de aici și ştiu cum vom crea şi diversiunea, spuse zâmbind viclean.

- Te ascult...

~~~

În timpul creării planului celorlalți de a se salva, Jax era cât se poate de fericit de succesul său.

Şi de ce nu ar fi? Totul ieşise exact cum plănuise, chiar dacă parcă ceva îi spunea că nu o să dureze mult.

Trecu repede peste acel gând, ordonându-i lui Hyde să strângă toţii membrii Ripostei în centru pentru a-i pregăti pentru execuţie. Nu uitase de planurile sale pentru lordul Nova, de abia aşteptând să-i audă implorările din timpul morţii sale, care va fi cât mai lentă cu putinţă. Întorcându-se spre unde-l văzuse ultima dată, observă că dispăruse, fiind de nevăzut prin mulţimea adunată în sală, împreună cu Helio şi liderul Ripostei.

În acelaşi timp, Nyla îi dezarma pe cei doi soldaţi de lângă Cassidy, trăgând-o pe fată după ea.

- Ce vrei să faci? țipă ea încercând să scape din strânsoarea surorii ei.

Planeta GeamănăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum