Capitolul 17

307 18 8
                                    

De când a ajuns la centrul de comandă, Jax Selon îi coordona nemulţumit pe soldaţii care se chinuiau să stingă focul ce s-a răspândit şi la alte trei nave în afară de cea distrusă de explozie, în timp ce echipe de salvare căutau printre rămăşiţe trupurile lui Hyde şi ale celor plecaţi în misiune cu el.

Selon nu putea spune că nu îi părea rău de ei, având în vedere că erau unii dintre cei mai buni soldați ai săi, dar era mult mai iritat de faptul că nu prevăzuse în niciun chip ceea ce se întâmplase. Iar acum, Kaden şi Giox au scăpat din nou, de data aceasta pământeanca interferând şi ea în planurile sale.

Înăbuşind un oftat de frustrare, răspunse apelului primit de la şeful echipelor de salvare:

-Ce aţi găsit? întrebă el tăios.

-Patru trupuri carbonizate, Lord Selon. Însă, va trece ceva vreme până le vom identifica.

-Aveam impresia că Hyde a luat cinci soldaţi cu el atunci când a plecat în misiunea sa,dintre care unul dintre ei a fost omorât, dar nu l-au adus înapoi. Nu trebuia să găsiţi cinci trupuri?

-Nu am găsit decât patru, milord. Probabil că unul dintre ei a fost total distrus de explozie...dar ar fi lăsat măcar o urmă, spuse el şovăitor.

-Sau a scăpat înainte de explozie. Căutaţi încă o dată şi raportați-mi dacă aţi găsit altceva, ordonă Selon încheind transmisiunea, fără să aştepte răspunsul soldatului.

Privind prin geamul transparent , spre hangar, văzu că doar o singură navă mai fumega, scrâşnind însă din dinţi când observă starea deplorabilă a navelor salvate.

„Se pare că va trebui să inventez ceva cu totul special pentru torturarea celor doi atunci când îi voi găsi” , gândi el încercând să-şi recapete buna dispoziţie care o avea în dimineaţa aceea, cu toate că nu reuşea de niciun fel. Pentru pământeancă deja am alte planuri...

Vorbele tremurătoare ale noului comandant al său, Qell, îl readuseră din gândurile sângeroase.

-Lord Selon, soldatul pus să îl urmărească pe Nojjox Yrok a încercat să ne contacteze în urmă cu ceva timp, dar a închis deodată transmisiunea şi nu putem lua legătura cu el de atunci.

-Care a fost locaţia sa înainte dispariție? întrebă Selon printre dinţi.

-Palatul Dinastic, milord.

Jax îl privi surprins şi încordat în acelaşi timp, încrutandu-se în încercarea de a înţelege ce ar căuta Nojjox la palatul său. Hyde trebuia să îl contacteze când se întorcea pe Marte, dar era cât se poate de sigur că nu a mai apucat.

-Verifică toate camerele şi dispozitivele de securitate ale palatului, ordonă Selon pe un ton neutru.

Planeta GeamănăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum