De la reîntoarcerea lui Kaden, Nyla s-a întrebat cum a reuşit să scape nevătămat după ce a avut de a face cu Jax Selon, sau cum mai exact a ajuns la suprafaţă planetei, pentru a fi salvat de Jade. Nu că nu ar fi avut încredere în capacităţile lui, dar nu era deloc convinsă că Jax l-a lăsat să plece de bunăvoie.
Neliniştea s-a transformat în groază în momentul în care Kaden a folosit aparatul ascuns la încheietura pentru a-i scoate din nava. Jade nu a fost atentă, dar, pentru o clipă, înfăţişarea lui "Kaden" s-a transformat în cea a lui Selon, pentru că apoi să se schimbe instantaneu la loc. Atunci, totul a început să capete sens.
Iar în momentul în care au scăpat din navă, Nyla a atacat. Nu putea spune că îi păsa de moartea ei, atâta timp cât îl lua pe Selon cu ea. Sau mai bine: îl va folosi pe el ca saltea umană la aterizare.
Jax Selon nu ar fi putut spune cu exactitate ce l-a dat de gol lui Nyla. Desigur, nici nu putea să spună că nu se aştepta la asta. Într-un moment asculta cu atenţie propunerea lui Jade de a se organiza într-o formaţie de paraşutism pentru a le ghida mai uşor căderea, dar asta până când Nyla l-a asaltat din plin, încercând să-l strângă cât mai puternic de gât.
-Nyla, ce faci ?! ţipă Jade.
Înţelegând ce se petrece, Jax a împins-o, reuşind să se elibereze din strânsoarea ei şi se prinse cu mâna de una din balustrazile superioare ale clădirilor din zona superioară a Reţelei. Jade s-a desprins de el din cauza vitezei, iar Jax a contemplat pentru o clipă să o lase să cadă spre o moarte sigură, dar s-a hotărât să o salveze, întinzându-se spre ea şi, printr-un exces de forţă, o aruncă de partea cealaltă a balconului. Se uită cu atenţie după Nyla, observând că şi ea s-a prins de o balustradă cu un nivel mai jos, privindu-l încrâncenată.
-Selon! strigă Nyla. Jade, cel pe care l-ai salvat e Jax Selon!
„Şi aşa se duce toată deghizarea mea" îşi zise el îngrijorat, urcând la rândul sau pe balcon şi uitându-se după orice cale de scăpare. Nyla va încerca orice pentru a ajunge la el, aşa că trebuia să gândească rapid.
Jade s-a ridicat şi îl analiză atent, în poziţie de luptă.
-Infamul Jax Selon?
Negăsind niciun motiv să continue şarada în acel moment, Jax îşi dezactivă deghizarea, bucurându-se pentru puţin timp de faţa uimită a pământenei.
-Observ că reputaţia mă precede, spuse el, bucurându-se să fie din nou în pielea lui, în pofida faptului că planul său nu a decurs aşa cum s-ar fi aşteptat.
A dat să treacă de Jade, dar aceasta i-a tăiat calea, incruntandu-se.
-Unde este Kaden? Ce-ai făcut cu el? întrebă ea cu o îngrijorare aproape înduioșătoare.
-Ce te face să crezi că este încă în viaţă?i-a răspuns el, încercând din nou să scape de Jade, dar fără niciun folos.
-Nu prea cred, lord Selon.
-Doar nu crezi că eşti în stare să mă ţii în loc până ajunge Nyla, spuse Jax pe un ton tăios. Dă-te din calea mea.
Jade se mulţumi să zâmbească, ridicând din umeri.
-Arată-mi ce poţi.
Fostului conducător nu i-a trebuit o altă încurajare, pentru că deja a sărit asupra ei, doborând-o fără mare greutate, prinzându-i mâinile deasupra capului. Zâmbi învingător.
-A durat mai puţin decât m-am aşteptat. Acum, să mă gândesc dacă să te omor sau n-
Nu a avut timp să termine propoziţia, că Jade le-a inversat pozițiile, aplicându-i în acelaşi timp şi un genunchi în stomac, care-l lasă fără aer.
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science-FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...