Cu treizeci de mii de ani în urmă, Marea Flotă de Luptă Marţiană aducea mândrie şi fascinaţie în ochii oricărui locuitor al planetei Marte sau al planetelor colonizate. Era compusă din peste 700 de nave de luptă gigantice, pe lângă multe alte nave de dimensiuni reduse. Totuşi, odată cu preluarea puterii de Kai Selon, întreruperea oricărei legături cu spaţiul exterior planetei şi Marele Dezastru, nu mulţi ar fi presupus că mai există nici măcar o zecime din fosta flotă.
Însă, de atunci, fiecare nou conducător din dinastia Selon a avut în plan principal restaurarea fostei flote, astfel încât acum, ascunse în zone aparent izolate existau 500 de nave de proporţii uriaşe şi 5.000 de nave de luptă de dimensiuni mai mici, echipate cu cea mai nouă tehnologie şi pregătite oricând pentru o ofensivă militară de proporţii.
Jax avea nevoie numai de una pentru planul pus la cale. Ziua din urmă a adus veşti mult aşteptate. Scarlett vroia să intre în contact cu Riposta, iar el însuşi a reuşit să încolţească întrebări în mintea lui Kaden după discuţia aceea în care, sincer să fie, aflase multe lucruri cu adevărat interesante.
Privind un antic plan al Căii Lactee creat cu veacuri în urmă, se întrebă pentru câteva secunde cum ar fi fost ca omul să stăpânească atât, să deţină o putere incredibilă, să înrobească sisteme solare întregi, după cum s-a intenţionat la început.
Încruntându-se, îndepărtă acele gânduri ridicole. Nu că i-ar fi displăcut să se gândească la acea putere, dar nimeni nu ar fi garantat că s-ar fi putut ajunge acolo de la început, putând exista oricând rase extraterestre care nu s-ar fi supus omului şi tot din ce ar fi rezultat, haosul războiului, nimeni nu ar garanta că flota oamenilor putea câştiga un război de proporţii atât de mari. Cu toate acestea, tot îl deranja un sentiment de părere de rău, întrebându-se fără să vrea ce s-ar fi întâmplat dacă s-ar fi ales acel drum.
Îl auzi pe locotenentul Hyde intrând în camera de comandă, întorcându-se imediat spre acesta, care-l salută la fel ca întotdeauna, cu o aplecare uşoară a trupului:
-Lord Selon.
-Ai aflat ce ţi-am cerut, Hyde? întrebă Jax direct.
- Da, aţi avut dreptate. Riposta se îndreaptă spre satelitul Assjei. Cel mai important amănunt în legătură cu acesta ar fi staţia spaţială construită de locuitorii planetei care o orbitează. Dacă într-adevăr pământeanca ar stabili o întâlnire cu rebelii, sunt şanse foarte mari să se petreacă pe acea staţie spaţială.
-În acest caz, se pare că ai pregătiri de făcut. Asigură-te că iei echipamentul necesar, împreună cu 5 dintre cei mai buni oameni ai tăi şi nava cea mai rapidă. Îi vei putea ajunge din urmă cu uşurinţă, dar asigură-te că ei nu îşi dau seama de asta decât când este prea târziu.
-Toate vor ieşi conform planului, Lord Selon.
Jax se mulţumi să îi facă un semn scurt cu mâna spre ieşire, Hyde grăbindu-se să îndeplinească ultimele pregătiri de plecare.
***
Jade citi încrutată dosarul din faţa sa, fără să lase nicio emoţie la iveală. Desigur, ştia de existenţa marţienilor şi de originile umanităţii pe Terra, dar ultimele întâmplări, de când Jamie Wriller a aflat despre navele care se îndreptau spre Planeta Albastră, au lăsat-o cu adevărat uimită. Fiind o persoană idealistă din fire, dorea să creadă că „asociaţia criminală'' descrisă de Jax Selon era decât o grupare de oameni obligaţi să lupte pentru a scăpa de sub asuprirea dinastiei Selon.
Însă, desigur, nu avea nicio garanţie că acelea erau singurele intenţii ale marţienilor şi trebuia să acţioneze cu cea mai mare grijă. Privi pe deasupra dosarului spre Scarlett, care o privea încordată, aşteptându-i răspunsul. Jade însăşi nu era prea sigură cum să răspundă la cererea ei.
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...