《18》

600 20 1
                                    

Martin:Vilijame stvarno se igras sa zivotom.
Vilijam:Samo sam zeleo da se pozdravimo.
Martin:Ne vidim svrhu toga.-Pogurao je Alinu kroz izlaz, a odmah za njom je isao i on.

Voznja do kuce im je prosla u tisini. Na radiju se cula tiha melodija koja je dizala napetu atmosferu.
Alina vise nije znala sta da misli. Nije znala kakav je. Grub ili nezan. Srecan ili besan. Sve joj se zbrkalo, a ono sto je najvise grebalo iznutra jesu osecanja. Ta prokleta zelja za njim, zelja za svakim delom njegovog tela i uma. Bila je sigurna da ce poludeti, ako se bude jos mucila oko osecanja.

Cim su stigli, Alina je krenula ka ulazu u kucu sama. Nije ni sacekala Martina. Medjutim kad je stigla do vrata zatekla je zakljucana brava.
Martin:Odmah da si otisla u sobu.-Strogo je naredio. Pogledala ga je zabrinuto.
Alina:Za-sto?
Martin:Rekao sam nesto.-Otvorio joj je vrata, a ona je uzela stikle u ruke i potrcala ka sobi. Cim je usla izasla je na terasu.

Martin:Sad mi reci istinu. Zasto si izasla iz toaleta bleda poput kreca?-Stao je odmah do nje. Prekrstio ruke i pokusao da je opece pogledom kako bi progovorila. Istinu.
Alina:Verujes li mi?
Martin:Zavisi za sta.
Alina:Kad bih ti sad nesto rekla. Nesto bitno, poverovao bi mi?
Martin:Ne budes li mi rekla to nesto odmah, veruj mi najmanji problem ce ti biti moje poverenje.-Primetio je kako guta knedlu.
Alina:Reci cu ti, ali nemoj da se deres na mene, ili da me udaris. Molim te..-Pocela je da histerise sto ga je izuzetno brinulo.
Martin:Govori!! Odmah!!-Prisao joj je i uhvatio oko struka.

Alina:Dok sam prala ruke onaj covek je usao u kupatilo.
Martin:Koji?-Bes je rastao u njegovim ocima.
Alina:Onaj sto nam je prisao na odlasku.-Zatvorio je oci stezuci kapke. Ujedino je stiskao njen struk, ali bol koja je obuzimala nije bila njen najveci problem. Plasila se hoce li joj poverovati.
Martin:Nastavi!
Alina:Rekla sam mu da je to zenski toalet, ali on nije izlazio. Pokusala sam da izadjem. On je bio jako neprijatan. To je to.-Otvorio je oci, a nijansa sive boje je zaprepastila.

Martin:Sta ti je rekao?
Alina:Kako cemo se videti i kako tebi ne smem nista da kazem. Rekao je da ces pre njemu da poverujes nego meni i da sam ti samo jedna u nizu.-Oci su joj ispustile tri kapljice koje je on odmah obrisao.
Martin:On je los covek Alina, ako ti iko ikad kaze nesto slicno nemoj da se ustrucavas da mi kazes. Ti si moja zena i najbitnija osoba na svetu.-Blago se osmehnula kada je osetila neznost.
Martin:Jebeno volim taj tvoj osmeh.-Prosirila ga je jos vise. Nije mogao da odoli i pozudno je poljubio. Usne su se sklapale i cinile jednu celinu.
Alinino srce je pokusavalo da iskoci iz grudnog kosa i dodje do Martinovog. Drhtala je od njegovih tako neznih, a opet posesivnih poljubaca.

Obavila je noge oko njegovog struka, a on je trazio nacin kako da joj skine haljinu.
Brzo ju je uveo u sobu. Opipao je rajfeslus, pa je ubrzo ostala u donjem vesu. Spustio je nezo na krevet plaseci se da je ne prepolovi koliko je krhka.
Otkopcao je svoju kosulju i svukao je.
Gledala je u njegova siroka ramena i tako vatreni pogled.
Krenuo je da otkopcava pantalone. Strah u njoj se probudio i nije umela da ga sakrije. Bacio se na nju i ljubio joj vrat.
Martin:Jesi li sigurna? Nakon ovoga si moja, zauvek.-Prosaputao je u njenu kosu dok je ona pokusala da nadje razlog zasto bi prestala sa ovim. Sve vodi ka tome da ga ludo voli, a i on nju.

Alina:Nevina sam.-Postidjeno je rekla. Ocekivala je gadjenje ili mozda cak i bes. Jedino sto je dobila je siroki osmeh, onaj koji je imao njen Martin. Drug ispod tresnje, njena prva i jedina ljubav.
Martin:Niko te nije imao do sad?-Odmahnula je glavom, a on joj je skinuo crveni cipkasti brus dok joj je nizao poljubce po telu.
Martin:Tako te volim, bela vilo.-Cuvsi to srce joj je zaigralo od radosti. Taj nadimak nije cula godinama.

Alina:Uzmi me.-Stavila je svoje sake u njegovu kosu. Dosao je do njenih grudi i grubo joj grickao bradavice.
Osetila je nova osecanja koja su joj tako prijala.

Martin je sa odusevljenjem gledao i nije verovao da je njegova. Da joj je prvi muskarac, a i poslednji. Ucinice sve sto treba da joj bude jedini.
Klizio je pristima ka njenom medjunoziju dok joj je obradjivao bradavice.
Uskoro su oboje bili potpuno goli i nagi jedno pred drugim. Osetila je vrh njegovog kurca kako je dodiruje.
Uhvatila se za njegova ramena i pratila njegove usne.
Ubrzo je presekla bol u donjem delu. Martin je poljubio kako bi zaboravila na bol, a zatim polako poceo da se pomera.

Martin:Nemoj da me izdas, nikad.-Prosaputao je dok se umereno nabijao u nju.
Alina:Obecavam.-Osmehnuo se kada je osetio grcenje u njoj.
Martin:Nemoj jos.-Stenjala je tako glasno da je uzivao slusajuci je. Vec je bio tako zavisan o njoj da se brinuo za nju. Spopadace je svaki dan.
Martin:Svrsi.-Svrsila je osecajuci kako je on puni. Vrisnula je njegovo ime sto mu je dalo do znanja da je samo njen. Vise nece ni pogledati drugu, jer mu je Alina osovijila svaki deo tela i uma.

Slepa ljubav《✔》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora