Od lepe, dekorisane flase, ostalo je samo milion delica. Bas kao njegovo srce nakon osecaja izdaje. Nije verovao da mu je pobegla, da mu je pobegla, a napokon je pridobio je poverenja u nju.
Dani su prosli, a Martin je konstantno trazio Alinu. Nije mogao da veruje kako se dobro sakrila. Podocnjaci su mu visili do poda, crna rupa bez dna. Usne ispucale i suve, a srce slomnjeno. Bes je kolao njegovim venama zbog Alininog bekstva. Bio je ubedjen da mu je zabila noz u ledja. Mislio je kako je Vilijam jedini covek koji je zeli.
Alina je vec dva dana bila u novoj sobi. Imala je beli krec po zidovima, a po podu je bio jedan pocepan i prasnjav tepih.
Josip:Da li ga volis?-Svaki dan je pitao jedno te isto pitanje na koje nije odgovarala.
Josip:Ni danas neces da kazes, u redu. Vodite je!!-Stariji covek joj je prisao i poceo odvezivati, dok je drugi grubo drzao za ruke.
Pocela je da se koprca i opire, ali udarci su joj se redjali na obrazima.
X:Smiri se kucko!!-Nastavila je sa otimanjem i uspela da sutne starijeg coveka. On je poceo da se savija od bola u stomaku, a ovaj mladi joj se priblizio opasno blizu.
X:Samo probaj opet to da uradis. Verujem da ti nije u planu da odes u belo roblje?-Zgrozeno se smirila i pratila coveka koji je drzao.Iznenadila se kada su izasli napolje. Sunceva svetlost je oslepela na trenutak, a zatim je shvatila da su u sred neke ravnice. Civilizacija se ne vidi ni u daljini.
X:Sta si se ukipila, polazi!!-Pruzila je korak i ugledala jednu kucu iza nekog vocnjaka. Kada su krenuli ka njoj izgubila je nadu da je iko moze spasiti.
Usli su u kucu koja je bila sva od drveta. Sve oko nje je bilo drveno i osecalo se na vlagu.Popeli su se uz uske stepenice i usli u jedinu sobu na spratu. Iznenadila se kada je ugledala u tolikoj sobi samo jedan krevet, stolicu i mali orman. Soba je bila marcna. Toliku sobu nije mogao da osvetli jedan minimalni prozor.
X:Ovde ces biti dok ne dodje gazda.-Prevrnula je ocima, a zatim osetila udarac da se srusila na zemlju.
X:S tim prevrtanjem mozes dobiti samo zestoki sex, zato tisina.-Cim je izasao i zakljucao vrata. Oci su joj eksplodirale i suze nekontrolisano pocele da klize.
Alina:Hoces li doci po mene?-Polako je gubila nadu u Martina. Danima je zatvorena i sva u modricama. Od njega ni traga ni glasa.Martin:Kako vam je mogla pobeci!!! Koliko ste kriminalaca cuvali i nisu vam pobegli, a jedna devojka sa lakocom!!!-Jedan mladic u obezbedjenju je bojazljivo podigao ruku.
Martin:Bolje bi ti bilo da je pametno.
X:Bio sam na strazi kod kapije tog dana. Doslo je vase obezbedjenje da vodi gospodjicu kod vas. Zato smo je pustili.-Martin je sokirano prisao mladicu.
Martin:Kakvo obezbedjenje, o cemu vi pricati?!!!
X:Tako su rekli.
Martin:Tako su rekli!!? Pa vi bi poverovali i Vilijamu da je dosao!!! Ti si nov predpostavljam, odani ljudi znaju da ja licno vas nazovem kad treba neko da dodje po nju!!! Bene vodi ga!!!
X:Nemojte molim vas!!! Nisam znao!!! Gospodine preklinjem vas!!!-Martin je hladno gledao kako ga Ben odvlaci u kombi. Kada je zatvorio vrata od kombija okrenuo se ka ostalim ljudima.
Martin:Svi oni koji su bili na strazi taj dan neka mi pridju!! Ako slazu da nisu bili na strazi, zavrsice kao onaj tamo!!!-Glavom je pokazao na kombi.Ispred njega su izasla tri coveka. Jedan je bio stariji od trideset, a ona dvojica mladja.
Martin:Da li je rekao istinu?-Klimnuli su glavama.
Martin:Zasto mi to niste rekli ranije kad znate da je trazimo?
X:Mislili smo da znate za to cim je vase obezbedjenje. Barem smo tako mislili.
Martin:Mislili....Mislili ste vi u kurac!!! Vucite se kuci dok nisam i vas ubio! Nosite svoje stvari i da vas vise nikad nisam video!!!-Spustene glave su otisli iz dvorista. Martin je pogledom presao po ljudima ispred sebe.
Martin:Svi vi cete ici sa mnom u potragu!!! Ben je nasao lokaciju u kojoj je bila pre par dana!! Idemo tamo veceras!! Jasno!?
X:Jasno!!-Svi su uzviknuli.
Martin:U 19:00h da ste ovde. Slobodni ste.Svi su se vratili svom poslu, a Martin je usao u vilu. Njegovi ljudi su ga se plasili duplom merom od pre. Pre su znali da oh nece udariti niti ubiti, ako sve urade kako treba. Sad je imao nalete besa i znao je da udari nekog iz cista mira, a i ubije.
Alina je lezala na krevetu i bolno jecala. Zamisljala je njega pored sebe, njegov dodir na sebi, njegov glas oko nje. Nedostajao joj je. Nedostajala joj je sigurnost koju je osecala pored njega. Znala je da joj se nista ne moze desiti pored njega. Znala je da je voli i da bi je stitio od svega.
Ali iz nekog razloga nada bledi. Bledi sve vise i vise.U sobu je usao Josip sa jednom devojkom. Alinine oci su prestale da placu.
Josip:Draga Alina ovo je Ana. Ona ce danas da ti prezentuje nesto.-Alina je pokusala da sedne, ali zbog mekoce kreveta i zavezanih ruku nije uspela.
Ana:Mozes izaci.-Josip je izasao, a Ana je nesto vukla za sobom. Kada je dosla do kreveta tek je onda videla televizor.
Alina:Zar ovde ima signala uopste?
Ana:Ima.-Ana joj nije delovalo simpaticno pa je bila drska prema njoj.Cim je ukljucila TV pustila je neku prezentaciju.
Prve slike su bile potpuno normalne. Martin. Ponovo je videla njegove sive oci, sa plavom kosom. Ta duga kosa mu je divno stajala.Ana:Zaljubljena si u njega.
Alina:Ne.
Ana:Vidi se, a devojcice kao ti ne umeju da lazu.-Alina je presekla pogledom.
Ana:I ja sam zaljubljena u njega. Vec puno godina, bila sam mu bitna. Barem sam tako mislila. Jebao me kad je stigao, kad je zeleo, a kad mu dosadim da mi pare i ode kod druge. Nikad mi nije pokazao neznost. Uvek je bio grub i hladan. Bolelo me to. Ali sam znala da sam mu najbolja drolja pa se nisam bunila.
A onda si ti dosla. Mala kurvica koja mu je opsela misli. Znas li kako me je odbacio? Dosao je kod mene, pomislila sam da ce me pojebati kako samo on zna i ume. Pruzio mi je hrpu novca i naredio da ga se klonim u buduce. Slomilo me je to. Niko nije umeo da me jebe kao on. Niko! A tebe je tako cuvao i pazio, vidi, cak si mu zena. Ceo svoj zivot sam zelela da to budem ja. Ali ti si sve urpopastila. Sve!!! Kucko jedna!!!Ana:Sada ces da mi platis za sve!!! Nakom njega se jebem sa starcima samo kako bih nasla nekog iskusnog sa dobrim kurcem kao Martina.-Otvorila je vrata i pozvala Josipa.
Alina:Da si bila dostojna njega, bila bi mu zena.
Ana:A ti kao jesi? Daj molim te. Nisi za njegov svet, razumes!!? Nisi za kriminal, ti si mamina i tatina princezica.Alina je zacudjeno pogledala u oci ove devojke. Trazila je sarkazam, salu, laz, bilo sta sto govori da ovo nije istina. Da on nije kriminalac.
Ana:Sta si blenula? Kao da ne znas da ubija ljude po ulicama i da ih kolje. Cak ima i bordele.-Alini su se suze nakupile.
Ana:Pa ti ne znas!!-Veselo je progovorila.
Ana:Ne znas cime ti se muz bavi. Jadnice!!-U sobu je usao Josip sa nekom spravom. Nije mogla da je vidi od mutnog vida.Jos jedan ce izaci veceras.❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Slepa ljubav《✔》
De TodoNekad je zivot suvise surov, a ujedino lep. Nekad ljudi nisu svesni koliko imaju. Neki ljudi nisu svesni koliko su ispred drugih. Martin Vuckovic, decak koji ne zna sta je plavo, crveno ili zuto. Decak koji ne zna kako izgleda zalazak ili koja je o...