《7》

508 22 0
                                    

Bio je besan na nju, izneverila ga je, a mislio je da je to jedina osoba koja to nece uraditi, nikad.

•JEDANAEST GODINA KASNIJE•
Alina je srecno sedela u kaficu sa svojom najboljom drugaricmo  i njenim bratom.
Alina:Napokon smo zavrsili!!
Roza:Idalje imam osecaj kao da treba da se spremam za ispit.
Alina:Takodje.-Nasmejali su se.
Alina je zavrsila pravni fakultet, uspesno je dosla do kraja i sledeca misao joj je da se zaposli.
Noa:Napolju je bas hladno ovih dana.-Klimnule su glavama.
S obzirom da zive na severu Norverske, navikli su na promrzle prste i noseve.

Alina:Pa drustvo, trebala bih da krenem. Moji cekaju rezultate, a ne bih bas preko telefona da im javljam.
Noa:Zelis li da te odvezem?
Alina:Nema potrebe, hvala ti svakako.-Nasmesila se i izasla iz kafica zajedno sa torbicom. Smestila je svoje sake u dzepove jakne i krenula polako ka stanici za taksiji.
Cim je usla u taksi skinula je kapu sa glave i rekla taksisti adresu.

Trebalo mu je oko dvadeset minuta da je odveze. Izasla je iz auta i potrcala ka zgradi poput neke devojcice.
Alina:Mama, tataa!!!
Marina:Ej duso stigla si. Kako je bilo?
Alina:Polozila sam!!-Ushiceno je rekla i zagrlila mamu.
Marina:O devojcice moja!!! Tako sam ponosna!!! Eno ga tata u spavacoj sobi.
Alina:Jos uvek mu je lose?
Marina:Nazalost.-Alina je klimnula glavom i otisla do sobe.

Alina:Tata!!!
Aleksa:Jel ono sto mislim da jeste?
Alina:Da.-Ispruzio je ruke i ona je utonula u njegov zagrljaj. Tako se sigurno osecala u njemu da je zaboravaljala na sve ostale probleme.
Aleksa:Mrvice?-Podigla je glavu i pogledala ga u oci.
Aleksa:Ti si sada velika devojka, nisi vise ona mala brzopleta devojcica. Moras da razmisljas o udaji.
Alina:Nikog ne volim tata.
Aleksa:Zato sto nikog ni ne upoznajes. Izadji, provedi se, pa ces naci nekog koga ces zavoleti.
Alina:U redu izaci cu.

Poljubila ga je u celo i izasla iz sobe. Uzela je kutiju iz sobe koju je stavila u torbicu i izasla iz stana. Pesice je krenula ka obali na koju je isla skoro svake nedelje. Sela je na klupicu i gledajuci u plavo i veoma hladno more otvorila je kutiju.
Alina:Nadam se da si progledao.-Pogledala je u njene omiljene slike i poljubila decaka na njoj. Njeno secanje na svog druga iz detinjstva nije izbledelo. Verovala je da ga nikad nece videti, on je u Americi, a ona je u Norverskoj. Dve razlicite strane sveta.

Vratila je slike u kutiju plaseci se da ih vetar ne oduva. Vratila je kutiju u torbicu i zagledala se u daljinu. Pitala se kako je? Da li je dobio boje u ocima? Da li je ozenjen, ima li decu? A ono sto je najvise zanimalo, da li je zaboravio?

Martin je sedeo u svojoj luksuznoj kancelariji i gledao u pogled koji se pruzao iz njegove omiljene prostorije.
Ispijao je "Billionaire vodku". Jedno od najskupljih pica na svetu. Dok je palio grlo picem slusao je sta mu Ben prica.
Ben:Trenutno je u obalskom parku. Sama je. Danas je diplomirala na pravnom fakultetu.-Osmehnuo se i ispio punu casu pica.
Martin:Kako stoji s novcem?
Ben:Ne radi, ali njen tata ima dobar posao. Problem je sto joj je otac bolestan i nije otisao na posao vec duzi vremenski period. Blizi mu se otkaz.
Saznali smo da je imala decka pre cetiri godine. Volela ga je.

Martin:Bas je divnog momka imala vidim.-Stiskao je casu u ruci. Vilica mu je bila zategnuta i cvrsta kao kamen.
Ben:Ima drugaricu i druga, Rozu i Nou.
Martin:E pa nece ih uskoro imati.-Ustao je sa fotelje i prisao staklenom zidu.
Martin:Za mesec dana cemo se vencati, a taj Noa ce biti izbacen iz njene glave. Da li si shvatio Bene?
Ben:Naravno. Vec sutra ce biti u vasoj kuci.
Martin:Odlicno. Sad mozes da ides. I zapamti, jedna greska kosta sto vasih glava.-Ben je uplaseno klimnuo i izasao iz kancelarije.

Martin:Uskoro ces biti u mom krevetu bela vilo.-Osmehnuo se i zavalio u fotelju.

Martin je postigao previse toga u pogresnom svetu. Postao je najmocniji kriminalac u podzemlju. Amerika i pola Evrope trepte na spomen njegovog naziva. Covek smrti. Niko ne zna njegovo ime sem njegovih najpoverljivijih ljudi. Svi ostali ga zovu covek smrti.
Bio je okruzen najskupljim kurvama u Americi koje ce ubrzo da otkaci.
Cim je dosao do visoke pozicije krenuo je u potragu za Alinom. Kada je pronasao njenu adresu naredio je svojim ljudima da je prate i udju joj u intimu.
Kada je skoro sve saznao o njoj odlucio je da svoju malenu devojcicu prisvoji za sebe.

Slepi Martin uopste nije bio isti ovom sadasnjome. Martin Vuckovic je imao ozbiljne planove za svoju belu vilu. Za svoju izgubljenu lepoticu.




Polako pocinjemo❤❤❤

Slepa ljubav《✔》Onde histórias criam vida. Descubra agora