《27》

584 19 2
                                    

Mirisao joj je i mrsio kosu dok je zagledao ridje pramenove loknaste kose.
Ubrzo je i njega umor savladao.

Dugo je spavao, ali ne duze od nje. Probudilo ga je udaranje krupnih kapljica. Jesen pocinje.
Prvo je pogledao napolje i video kako skoro suvo lisce raznosi vetar. Topao dah ga je obasipao u predelu struka i shvatio da se Alina skupila uz njega i da je to njen dah.
Pomilovao je po obrazu i posmatrao kako spava.
Nakon vise od pola sata napolju se cula grmljavina sto je probudilo.
Alina:Sta je to?
Martin:Dobro jutro i tebi. Grmljavina.-Privukla se jos vise uz njega.
Alina:Obuci majcu hladno je.
Martin:Nista ti ne brini za mene.
Alina:Martine pa ti si go.-Odvojila se od njega osetivsi da ni na nogama nema nista.

Martin:Ako sam go nisam sugav.
Alina:Da, ali....-Zastala je pocrveneci se. Osmehnuo se i privukao je k sebi pazeci da je ne povredi.
Martin:Jos uvek se stidis. Moramo to popraviti cim se oporavis.-Osmehnula se.
Alina:Izvini jos jednom. Stvarno mi je zao.
Martin:Ne brini. Zelis li da pricas sa mnom o tome?Zbunjeno ga je gledala dok je lezao preko nje. Trudio se da se sto manje naslanja na njen stomak.

Alina:O cemu?
Martin:Sta su ti radili? Ne zelim da mi se zatvoris u sebe.
Alina:Ne bih o tome.
Martin:Jednom ces morati.
Alina:Hoce li se to ponovo desiti?
Martin:Nikad!!!-Zagrlila ga je zbog glasne grmljavine.
Martin:Od danas obozavam grmljavinu.
Alina:Jako smesno.

Nakon sat vremena su zajedno doruckovali uz zanimljive price.
Alina:Kako si se osecao u tom trenutku?
Martin:Lose. Ono sto sam najvise zeleo da vidim nije bilo tu.-Mislio je na nju. Pogledala ga je nekim cudnim pogledom. Onim istim decijim koji on nije uspeo da vidi.
Martin:Ali mogao sam da vidim tresnju, nasu sliku koju si mi dala poslednje vece. Tad sam se jos vise zaljubio u tebe.
Alina:Bio si i pre?
Martin:Da.
Alina:Kako? Nisi mogao da vidis moje lice.
Martin:Nije to bilo ni bitno. Uvek si bila uz mene.

Alina:Uvek cu biti.
Martin:Alina, nemoj nikad da me prevaris ili pokusas da me ostavis.
Alina:Sta ako ti mene ostavis?
Martin:I dalje ne verujes u moju ljubav?
Alina:Verujem, ali prosli decko nije bio bas veran.-Namrstio se.
Alina:Izgledas kao da ces me ubiti.
Martin:Znam za tog decka. Zasto te prevario?
Alina:Nije prihvatio cinjenicu da nisam spremna na odnos.-Stegao je saku zeleci da je udari o nesto. Zakleo se u sebi da ce ga naci i nauciti nekom lepom ponasanju.
Martin:Dodji.
Alina:Zasto?
Martin:Samo dodji.-Ustala je polako i uz bolove prisla njegovoj stolici. Povukao je u svoje krilo i cvrsto zagrlio.

Dve nedelje je proslo u Alininom oporavku. Martin je isao do vinarije samo ako treba da se potpisu neki bitni ugovori. Ostatak vremena je bio uz nju.
Ljudi koji su zeleli da stanu Martinu na put i uzmu mu Alinu nisu to vise imali u planu. Podzemljem se sirila vest kako je Martin eleminisao mafijasa koji je podigao ruku na Alinu.

Ben je dva puta dolazio kako bi doneo lekove koje Alina treba da pije. Jos uvek nista nije govorio Martinu o gubitku deteta, ali je i sam znao da ce doci dan kada nece imati izbora.

Martin:Moram da odem do bolnice u toku dana.
Ben:Zasto? Alina je u redu?
Martin:Jeste. Brzo se oporavlja, ali zelim da uzmem njen karton da pregledam njenu istoriju bolesti.
Ben:Cemu to?
Martin:Bojim se sta joj je taj bolesnik sve stavljao u pice ili hranu. Mada mi nije delovala kao da je jela nesto.
Ben:Mislis da doktori ne bi rekli da je imala neku vrstu droge?
Martin:Bi, ali zelim da budem siguran.-Ben se namrsrtio na njegovu odlucnu nameru da uzme njen karton.
Martin:Muci te nesto?
Ben:Nista strasno.
Martin:Zelim da znam.
Ben:Nista vezano za posao.
Martin:Ako sam ti dozvolio da mi se obracas sa TI ne znaci da treba da se opustas.-Ben se nakasljao pa ispio pice iz case.

Ben:Nisam ti rekao nesto. Nesto sto sam trebao. Nisam zeleo da ti kazem iz razloga sto si bio previse slomljen, utucen, povredjen.-Martin ga je ostro pogledao. Znao je da ne treba da odugovlaci pa je rekao brze nego sto je planirao.
Ben:Alina je bila trudna.-U trenutku se zamrzao bez ikakvih misli.

Ben:Nisam mogao da ti kazem.-Ustao je sa fotelje i prisao stolu.
Martin:Bila?
Ben:Vise nije.-Njegove sake su se stegle i stezale sve vise.
Martin:Taj Josip!!! Pobicu mu celu porodicu!!! On mi je ubio dete!! Nase dete!!!-Uhvatio je Bena za vrat i pribio ga je uz zid.
Ben:Smiri se. Moras razmisliti kako ces njoj reci.-Popustio je stisak, a ubrzo ga je skroz pustio. Izasao je iz radne sobe i krenuo ka spavacoj.
Ben:Kuda ces?!-Vikao je za njim.
Martin:Bene slobodan si.
Ben:Sta ces uraditi!?
Martin:Rekao sam ti da si slobodan!!
Ben:Nemoj da je povredis!! Nije ona kriva!!
Martin:Napolje Bene!!! Idem da joj napravim dete, jos sedmoro ako treba!!!-Ben je shvatio koliko ga je potreslo ovo. Nije mu se videlo u ocima da pati, ali patio je. Okrenuo se i izasao iz kuce.

Ben je prisao vratima koja su bila otvorena. Sedela je na krevetu i gledala neki film na lap topu. Usput je slagala neke stvari. Osmehnuo se povredjeno i polako usao.
Alina:Vikao si.-Prisao je krevetu i seo kraj nje.
Martin:Cula si?
Alina:Tvoje vikanje bi i gluv cuo.-Osmehnuo se i poljubio je.
Alina:Zasto si vikao?
Martin:Ben mi je saopstio nesto.
Alina:Smem li znati sta je to?-Spustila je ruke i pogledala ga je pravo u oci.

,,Bila si trudna, vilo. Izgubila si bebu zbog moje proklete mafije! Mogu ti napraviti i sto beba ako zelis, ali tu bebu ti ne mogu vratiti!!"

Zeleo je da joj kaze te reci, ali nije imao hrabosti. Prvi put u zivotu stoji ispred nekog i ne sme da kaze istinu. Njene oci su dosta propatile, a srce ovo ne bi izdrzalo.
Martin:U vezi posla, nista zanimljivo.
Alina:U redu. Verujem da je dosadno.-Osmehnula se i poljubila ga u obraz.
Martin:Znas li ti da ti nisam vise najbolji drug? Ne moras uvek u obraz da me ljubis.-Postidjeno je spojila njihove usne, a on je poljubac produzavao sve vise i vise. Osecao je tugu u sebi i krivicu.

Spustio je na krevet pun stvari koje je slagala.
Njegova ruka je sarala njenim telom dok je sve dublje tonula u oblake.
Martin:Boli li te jos uvek?-Pipnuo joj je stomak, a ona je odmahnula glavom. Skinuo joj je bluzu, a odmah zatim i brus. Vise nije imao kontrolu nad svojim telom. Sve je grublje i strasnije ljubio, a odeca je nestajala sa njih.
Martine:Kako si mi nedostajala...-Saputao je kroz poljubce i nakon toliko vremena prodro u nju.
Martin:Tako si prokleto uska i moja.-Ubrzavao je ritam dok je ona zadihano stenjala ispod njega. Bila je toliko zeljna njegovih prodora, njegovog dodira.

Alina:Martine!!!-Svrsila je tako zestoko nakon dugog perioda. Nakon par zestokih zabijanja i on je svrsio. Osetila je kako je puni.
Legao je kraj nje i gledao njeno zadihano telo.
Martin:Bela vilo?-Osmehnula se njegovim recima. Pogledala ga je rumenih obraza.
Martin:Zelim decu sa tobom. Sad, odmah.-Iznenadjeno ga je pogledala. Nije znala sta je spopalo. Sreca, uzbudjenost, strah, sve pomalo.
Martin:Zeleo sam samo da ti kazem da sam ja krenuo sa pravljenjem prvog.
Alina:Ne budi bezobrazan.
Martin:Ja sam ozbiljan.-Nije ni stigla da mu odgovori, a on je vec poceo ljubiti i ponovo uvoditi u ljubavnu igru.




Blizi se poslednji deo ove price. Iskreno se nadam da vam se dopada.❤❤❤

Slepa ljubav《✔》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora