Nije ni stigla da mu odgovori, a on je vec poceo ljubiti i ponovo uvoditi u ljubavnu igru.
Citava tri dana je Martin drzao zarobljenom u krevetu. Nije bio siguran da li je to zbog prevelike zelje za njom ili zbog zelje da je vidi trudnom. Nesto od toga je bio pravi razlog, ali na kraju nije ni bitno. Napokon su osecali srecu. Martin sa dozom krivice zbog mrtvog deteta koje se nije stiglo ni roditi. Ali mu je drago sto je sve to uspeo sakriti od Aline. Jer sigurno ne bi bila ovako ispunjena i srecna da je saznala za to.
Alina:Da li je ovako dobro?-Pokazivala je na divnu haljinu na sebi. Njene grudi su bile malo otkrivene. Cisto da haljina dobije sjaj. Na nozi je imala prorez koji je otkrivao vitke noge.
Martin:Prelepa si. Prosto prelepa, a moja. Cela si moja.-Priblizavao joj se sitnim koracima.
Alina:Moramo da krenemo, zakasnicemo.
Martin:Od kad ti zuris na moje poslovne proslave?
Alina:Moram malo da izadjem iz kuce.-Prisao joj je i prislonio usne kraj njenog uveta.
Martin:Jedva cekam da otkrijem sta imas ispod ove tkanine.-Odgurnula ga je od sebe i uzela crnu torbicu koja se savrseno slagala uz plavu dugu haljinu.
Izjurila je iz sobe pre nego sto je opet spopadne.Bili su do kasno na proslavi koja se odrzavala van grada. Tokom proslave izgubila je snagu i umorno se naslonila na njegovo rame. Devojke okolo njih su je zavidno gledale. Nije se znalo na sta su vise ljubomorne. Na njenu vitku figuru i privlacnost ili ipak na to sto je vec dugo vremena opsesija Martina Vuckovica. A burme na njihovim rukama su ih bole pravo u dusu.
Martin:Pa Ricarde moja zena je ocigledno previse umorna. Trebalo bi da krenemo.
Ricard:Pitam se od cega? Sigurno joj ne das mira.-Martin se mangupski osmehnuo. Alina se pozdravila sa bitnim ljudima i pri izlasku naslonila glavu na njegovo rame.Martin:Jesi li cula kako su te nahvalili? Sledeci put ces obuci manje provokativnu haljinu.
Alina:Sledeci put cu doci u skafanderu, moze?-Sarkasticno je upitala,a njemu se sarkazam uopste nije dopao. Shvatila je to pa je samo ucutala.Stigli su u vilu, a Martin je iste sekunde poceo skidati.
Martin:Svi su te gledali i zeleli! Ali samo te ja imam!!-Zestoko se nabijao u nju. Stenjala je i punila sobu kricima. Dugo u noc ih je nosila strast i pozuda. Klonuli su na krevet i zaspali premoreni za bilo kakve reci.Ujutru se Alina probudila zbog mucnine. Jedva se oslobodila Martinovog zagrljaja i otrcala u kupatilo. Probudilo ga je njeno grubo otvaranje staklenih vrata. Odmah je ugledao kraj skoljke pa je potrcao do nje. Skupio joj je kosu i drzao kako je ne bi umazala.
Martin:Dobro si?-Odmahnula je glavom. Cim je ustala na noge nalet mucnine je ponovo obasuo.
Martin:Cim sve izbacis idemo kod lekara.-Odmahnula je glavom ne zeleci ponovo u bolnicu.
Martin:Disi dublje bice ti lakse. Ajde.-Pocela je da dise kako joj je rekao. Bilo joj je muka, ali nije imala potrebu da povraca.
Alina:Necemo ici u bolnicu. Ne mogu vise tamo da budem.
Martin:Idemo kod privatnog ginekologa.
Alina:Ginekologa?
Martin:Ja sam ti rekao da radim na bebi.-Zaledila se u mestu. On je izasao iz kupatila kako bi nasao nesto za obuci.Seo je na krevet i gledao je kako i dalje stoji u kupatilu.
Martin:Ne zaboravi da dises.-Osmehnuo se.
Alina:Martine ti si ozbiljan?
Martin:Nemoj da mislis da te ne bih jebao da nisam radio na bebi. Bih veruj mi, ali usput sto da ne.
Alina:Sto da ne? Pa jedva da smo i spomenuli decu.-Prisla mu je namrsteno.
Martin:Ne zelis decu?
Alina:Ne, naravno da zelim. Nisam to rekla, ali ja moram prvo da se uverim.
Martin:U sta?
Alina:Ne zelim da me neko trudnu otme i ubije mi dete. Kako mogu da budem sigurna da se ono vise nece desiti?-Tiho je izgovorila plaseci se da ce ga to uvrediti. Ustao je i prisao joj.
Martin:Obecavam ti da se to vise nece desiti. Od sada ides gde i ja, kad i ja. Zelim da te vidim trudnu.-Plasljivo se osmehnula.
Alina:Neverovatan si.Usli su u privatnu ordinaciju. Alina se iznenadila kako je sve divno sredjeno i uopste nema miris bolnice. Osecala de lepo unutra.
Martin:Ovde radi moj veoma dobar drug. Zajedno smo studirali i verujem da nema boljeg od njega.
Alina:Mislila sam da si samo srednju medicinksu zavrsio.
Martin:Imam zavrsen fakultet i jedan kurs.
Alina:Pa koji si smer u medicini.
Martin:Hirurg.-Iznenadjeno je pogledala u njegovu uzbudjenu facu. Njene emocije su bile veoma izmesane. Od straha do uzbudjenja. Sve je bilo skupljeno u njoj, ali nije mogla da kaze da ne bi zelela Martinovu kopiju.Max:Pa koga ja to vidim?!-Izasao je iz jedne prostorije i skidao prljave rukavice.
Martin:Tri godine kako se nismo videli.
Max:Skoro pa si isti. Sad si malo vise napucan.-Osmehnuli su se. Max je tek tad ugledao Alinu.
Max:A ovo je?
Martin:Alina ovo je Max moj prijatelj, Maxe ovo je Alina moja zena. Nadam se uskoro i majka moje dece.-Max je iznenadjeno pogledao Alinu. Martin mu je cesto pricao tokom studiranja kako ima tu devojku iz detinjstva koju nikad nije video, ali je znao da je prava. Cim je cuo ime Alina setio se njegovih prica.Martin:Samo probaj nesto da pisnes.-Max se osmehnuo znajuci da prica o njegovim zaljubljenim nocima.
Alina:Drago mi je Maxe.
Max:Meni jos draze. Pa znaci dosli ste na pregled?
Martin:Da.
Max:Udjite u sobu 5, dolazim za dve minute.-Posli su ka sobi. U sobi je bilo izuzetno cisto i opremljeno.
Alina:Sta si mu zabranio da mi kaze?
Martin:Nista bitno.-Namrstila se i sela malo dalje od njega.
Martin:Dodji ovde.-Pokazao je na mesto kraj njega.
Alina:Necu.-Nije stigao da joj kaze nesto jer je Max usao.
Max:Pa gospodjo Alina izvolite sedite.-Saljivo je seo na stolicu pored stola za pregled.Martin:Dobro pazi gde je pipas.-Alina se zacrvenla.
Max:Ne brini. Ne bi me samo ti ubio nego i zena.
Martin:Ozenjen si?
Max:Jesam. Mogu reci da sam ocekivao vise zvocanja u braku.-Nasmejali su se. Alina je podigla duks do grudnog kosa. Hladan gel joj je najezio kozu.
Neko vreme je Max pazljivo gledao u crno-bele mrlje. Alini nista tu nije bilo jasno, a Martin se vec i razumeo.Alina:Recite nesto, umrecu ovde.-Nasmejali su se.
Max:Jako je cudno sto ste tako brzo uspeli da napravite bebu. Obicno nakon gubitka treba vise vremena da zena zatrudni. Vidim to kod vas nije bio problem.-Alina se zbunila njegovim recima. Martin ga je presekao pogledom.
Alina:Nakon gubitka? Kakvog gubitka?-Shvatio je da nije trebao to da kaze, pa je brzo pogledao u karton.
Martin:Gubitka krvi malena. Previse si izgubila krvi onaj dan.
Alina:Pa znaci trudna sam?-Sa neznim osmehom je upitala.
Max:Trudnoca je veoma mala, ali ako se budes pazila sve ce proci u savrsenom redu. Moras da jedes, dosta si mrsava u predelu stomaka i to moras da popravis.
Martin:Za to se ne brini.
Max:Znam ja da je u sigurnim rukama.-Kad su pogledali u Alinu zatekli su je kako ispusta sitne suze dok gleda u njoj nejasan monitor.Max je izasao iz sobe ostavljajuci ih malo same.
Martin:Trudna si!!-Osmehnuo se siroko.
Alina:Jel to stvarno?-Ljubio joj je dlanove dok ih je trljao u svojim rukama.
Martin:Ne moze stvarnije.-Alina se uspravila na stolu i zagrlila ga. Srecno je zaplakala od radosti.
Martin:Nemoj da places vilo. Pa dovoljno si plakala.
Alina:Poslednji put obecavam.-Socno je poljubio.
Pomogao joj je da obrise stomak, a zatim joj pomogao da sidje sa stola.Pozdravili su se sa Maxom i zakazali sledeci termin. Kad su izasli iz ordinacije sacekala ih je jaka kisa.
Poceo je da skida svoju jaknu i stavlja joj preko glave.
Alina:Sta radis Martine?
Martin:Drzi to cvrsto da ti vetar ne oduva.-Uzeo je u narucije i otrcao s njom do auta. Njen smeh dok je nosio mu je dopirao do srca. Glasno se smejala dok su ih ljudi u blizini gledali.
Alina:Sav si mokar.-Kad su usli u auto upalio je grejanje.
Martin:Stvarno? Nisam uopste.-Nasmejala se jos sire. Krenuli su ka kuci. S obzirom da su ziveli na kraju grada zbog mira, morali su proci kraj jedne sume.
Martin je skrenuo sa puta i parkirao se odmah kraj te sume.Alina:Zasto si sta....-Poceo je da je ljubi s tolikom neznoscu da se topila. Spustao je sediste tokom poljubaca tako da je u sledecem trenutku bila na njemu.
Alina:Martine.....vo...volim te.-Prostenjala je na njegovo uvo. Njegova sreca nije mogla da bude veca u tom trenutku. Osecao je kako mu srce pulsira, a njena koza bridi ispod njegovih dodira.
Svrsili su, a ona je postidjeno naslonila glavu na njegove grudi kako ga ne bi gledala u oci.
Martin:Ponovi ono sto si rekla.
Alina:Koje?-Pravila se luda. Udario je po dupetu na sta je ispustila izdah.
Martin:Volis to, a?-Opet je udario.
Alina:Volim te Martine. Volim te od pocetka naseg poznanstva.-Pogledala ga je pravo u oci, a zatim ga poljubila.Laku noc, dragi moji❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Slepa ljubav《✔》
DiversosNekad je zivot suvise surov, a ujedino lep. Nekad ljudi nisu svesni koliko imaju. Neki ljudi nisu svesni koliko su ispred drugih. Martin Vuckovic, decak koji ne zna sta je plavo, crveno ili zuto. Decak koji ne zna kako izgleda zalazak ili koja je o...