Crvena dugacka haljina, sa velikim prorezom na desnoj nozi joj je stajala saliveno. Rukavi su bili na kratke bretele, sa minimalnim dekolteom.
Kosu je ocesljala i pustila da pada na njena ramena. Stajala je ispred ogledala i divila se haljini. Mora da prizna da je njen orman sa velikim ukusom, ali da je sigurna da sama to sebi nista ne bi mogla da prijusti.
Martin:Zamislila si se?-Prisao joj je s ledja i obgrlio je. Naslionio je glavu na njeno rame i gledao ih u ogledalu.
Martin:Prelepa si.-Posmatrala je njegov odraz u ogledalu. Nerviralo je sto nista nije mogla da procita na njegovom licu.
Martin:Zbog cega si se osisala? Voleo sam tvoju dugacku, loknastu kosu.-Blago se osmehnula.Alina:To je u Norverskoj popularno.-Namrstio se.
Martin:Nikad ti vise necu dati da se sisas.
Alina:Moram da se sisam.
Martin:Ne. Zelim tvoju staru kosu.-Okrenula se licem ka njemu i zagledala se u njega.
Alina:Ako je tako.......onda ja zelim starog Martina.
Martin:Mnogo si ga volela?
Alina:Idalje ga volim, uvek cu ga voleti.
Martin:Mislim da si uveliko zavolela i novog.
Alina:Pogrs....-Spojio im je usne u nezan poljubac. U trenutku se stvorila u raju o kakvom je sanjala citav zivot.
Prepustila se njegovim znalackim usnama koje su je topile.Bio je srecan sto ga nije ni pokusala gurnuti, bila je njegova. Znao je da malo fali da mu da sve sto pozeli, znao je da je ovo zena s kojom ce imati sve.
Alina:Cekam te ispred, spremi se.-Alina je pognute glave od srama izasla iz sobe. Otisla je u dnevnu sobu i sela na kauc. Pitala se koliko je to ispravno. Koliko je ispravno dati dusu takvom coveku? Coveku koji je stranac.Ubrzo su stigli i Martin je parkirao auto tacno ispred ogromne hale.
Alina je izasla iz auta uz pomoc Martina i zajedno su krenuli ka dvorani.
Alina:Imam neku tremu.
Martin:Nema potrebe za tim. Tu su samo moji poslovni partneri.
Alina:Tebi je to samo.
Martin:Samo imaj samopouzdanja.-Prevrnula je ocima, a zatim su dosli do ogromnih, keramickih vrata.Cim su ih pustili strazari Alini se trema povecala. Kad su usli u luksuznu i elegantnu dvoranu Alina nije mogla da ne primeti bogastvo svih tih ljudi.
Martin:Nemoj da se odvajas od mene. Jasno?!-Strogo joj je naredio. Klimnula je glavom.
Prisli su im dvoje ljudi. Jedna devojka sa silikonima u sisama koje je izbacila na izvolte. Nije bila nesto specijalno lepa, ali je zato imala telo poput boginje. Covek je bio stariji od pedeset godina. Vidi se da je sponzorusa.
Vilijam:Ooo da li je to Martin Vuckovic? Pa koliko se dugo nismo videli.-Izvestaceno se radovao Martinovom dolasku.
Vilijam:A ovo je?-Prisao je Alini opasno blizu. Martin ga je odgurnuo i ubilacki ga pogledao.
Martin:Alina je moja zena koje ces se kloniti, ako ti je zivot mio!!! Da li si razumeo!!!?-Vilijam je znao na sta je sve Martin spreman pa je samo klimnuo glavom i otpio zestoko pice u ruci.Martin je povukao Alinu za ruku i odveo je do njihovog stola.
Alina:Ko je ona?
Martin:Devojka sa njim? Neka kurva sigurno.-Iznenadila se na njegovom hladnom govoru.Smestili su se za sto na kom su bili Martinovi partneri. Po njoj veoma neprijatni ljudi.
Martin:Trebao sam da ga ubijem odmah, to govno ne zasluzuje da zivi.-Procedio je kroz zube dok je zabio svoje usne u njen vrat.
Najezila se zbog njegovih reci i daha koji je milovao njenu kozu.
Martin:Razumes li zasto ti govorim da budes blizu mene? Previse je napaljenih manijaka ovde.-Klimnula je glavom. Ostavio je nezan poljubac na njenom vratu, a zatim se naslonio na stolicu. Priblizio je njenu stolicu njemu i narucio im pica.Prosla je pogledom po njihovom stolu i jedino sto je videla jeste buljenje u njih. Svi prisutni su pricali jedni s drugim dok su krisom odmeravali nju. Cak i devojke za stolom su je ljubomorno gledale.
Martinu nije trebalo dugo da se rasprica sa nekim ljudima. Medjutim pogled nije sklanjao sa nje. Ruka mu je posesivno stiskala njeno koleno. Bila ubedjena da ce sutra tu biti modrica.
KAMU SEDANG MEMBACA
Slepa ljubav《✔》
AcakNekad je zivot suvise surov, a ujedino lep. Nekad ljudi nisu svesni koliko imaju. Neki ljudi nisu svesni koliko su ispred drugih. Martin Vuckovic, decak koji ne zna sta je plavo, crveno ili zuto. Decak koji ne zna kako izgleda zalazak ili koja je o...