《26》

563 15 0
                                    

Opustila se u vrucoj vodi i razgledala kupatilo. Bilo je isto kao pre. Pre njene otmice. Jedino sto je imala par novih bocica sampona i sapuna. Ostalo je sve bilo identicno.

Vratio se cim je sve papire spremio da joj pokaze i da je ubedi da je obican milioner.
Posle par minuta su sedeli u njegovoj kancelariji. Ona u pidzami sveze okupana i primamljiva.
Martin:Izvoli.-Uzela je u ruke fasciklu i otvorila.
Alina:Sta je sve ovo?
Martin:Advokat si umes da uocis svaku gresku, ali nema je.-Pocela je da iscitava silne papire. Sve je legalno i po zakonu. Po papirima on je obican vlasnik veoma poznate vinarije. Po papirima nije mafijas.
Alina:Kako da znam da je sva tvoja imovina ovde? Da mi imovinu o bordelima nisi dao.-Pogledala ga je u oci sa velikom nevericom.
Martin:Tacno je da tu nije sve. Imovinu o kucama, stanovima i mnogim imanjima nisam racunao kao bitnim.
Alina:Valjda nije.-Prosaputala je gledajuci u papire. Ono sto je mogao da oseti u njenom glasu govori koliko je poverovala u Anine reci.

Alina:A devojke?-Ustao je sa svoje stolice i obisao sto. Cucnuo je ispred njene stolice i uzeo joj papire iz ruku.
Martin:Alina od dana kad sam saznao gde zivis i studiras nisam dotakao drugu devojku. Ni ne zanimaju me. Sve devojke pre tebe bile su za utapanje besa, tuge i muskih potreba.
Alina:Zasto si imao bes i tugu? Imas vinariju koja ide vise nego dobro. Zivis divno.
Martin:Otisla si od mene pre mnogo godina, za to vreme se dosta toga izdesavalo.
Alina:Sta to?-Pogledao je u njene radoznale oci i blago se osmehnuo.

Martin:Dodji.-Ustao je i seo na dvoset sa druge strane kancelarijem pogled se pruzao sa staklenog zida i odrzavao mir.
Martin:Onog dana kad si otisla zavrsio sam u bolnici. Pao sam na stepenik tokom nerviranja. Zbog toga se i operacija odlozila, a i moj otac vise nije bio deo nase porodice.-Tek tad ga je pogledala u sive oci i videla hladnocu. Kao da prica obicnu bajku koja se nikad nije desila.
Alina:Za-sto?-Zateceno je iscekivala odgovor. Mislila je na najgore, da je mrtav.
Martin:Dok sam bio slep nisam imao culo vida, ali zbog toga mi je culo sluha bilo mnogo ostrije. Nocima sam kao decak lezao pokusavajuci da zaspim, a onda cujem plac svoje majke. Prvo svadju, pa viku, a onda i udarce. Cepanje odece pa sve ostalo. Decak ko decak nisam na pocetku razumeo sta se tacno desava, ali uz tvoje price sam naucio. Cesto si mi citala novine koje bi ukrala od oca, a u novinama je bilo dosta nasilja.

Kada si otisla sasuo sam svom ocu istinu. Hteo je da me udari, ali nije. Otisao je i nije se vracao sve do operacije. Pre operacije sam ga oterao i nisam ga video sve do moje dvadesete godine. Dosao je pretucen, obliven krvlju. Pitao je da prenoci. Da sam se ja pitao ne bi ni krocio u dvoriste, ali moja majka se sazalila.-Videvsi suze u Alininim ocima zastao je. Obrisao joj je suze sa obraza svojim palcevima.
Martin:Zasto places?
Alina:Uvek sam mislila da si srecan. Mislila sam da si srecan decak.-Blago se osmehnuo.
Martin:I bio sam. Ti si me cinila srecnim. Ti, klavir i tresnja.-Sreca koja je obasula nije mogla biti veca.

Martin:To vece sam saznao da mom ocu propada posao. Propada velikom brzinom. Zbog dugova su ga istukli kao upozorenje. A od besa na samog sebe je ponovo istukao moju majku. Usao sam na vreme. Izbacio ga iz sobe i prvi put udario svog oca. Prvi, pa i deseti. Zeleo sam da umre. Zeleo sam da plati za sve sto je uradio mojoj majci. Nakon toliko godina sam mogao da ga vidim svojim ocima, nakon toliko godina sam imao snage da ga ubijem. Nakon sto sam ga istukao pozvao sam policiju i smestio u zatvor. Tamo je vec sest godina. A vinarija je pripala meni, koju sam izvukao iz blata.

Alina:A tvoja majka?
Martin:Ona je previse propatila u zivotu, nikad mi nije rekla sta joj je moj otac sve radio. Nakon sto sam diplomirao javio sam joj telefonom. Kad sam sve obavio dosao sam kuci i zatekao je u lokvi krvi sa prerezanim venama i pismom na stolu.-Alini su suze skliznule secajuci se te mile zene.
Alina:Boze gospode.-Ruka na ustima joj je zadrzavala jecaje.
Martin:Neces plakati zbog toga. To je bilo i proslo.
Alina:Smrt nikad ne prolazi. Smrt uvek ostaje u nama, a ti se ponasas kao da si od kamena.
Martin:Ne tuguje se suzama, vilo moja.-Zacuvsi taj nadimak nasmejala se shvatajuci koliko joj je nedostajao.

Martin:Cekao sam te. Stalno sam isao do tvog praga i pokusavao onako iz dvorista da pogodim gde ti je bila soba. Tresnja je i dalje tamo. Cveta kao i uvek. Naravno posle sam shvatio da neces doci i tu sam poceo da se jebem sa kurvama. Sve je to bilo da utolim glad za tobom i nikad nisam uspeo. Nikad nisam nasao tu kosu, te usne.-Priblizio joj je se. Zavukao je saku u njenu umrsenu kosu, a zatim je poljubio. Poljubio sa tolikom ceznjom i zeljom.
Njena zelja je rasla za njim sve vise, a znali su da ne smeju neko vreme da imaju odnose zbog njenog stanja.

Alina:Izvini...
Martin:Za sta?
Alina:Poverovala sam tamo nekoj osobi cim mi je rekla te odvratne reci.
Martin:Bitno da mi sad verujes.
Alina:Verujem.-Njegova zivotna prica je bila istinita, ali njegov otac nije u zatvoru. Ubio ga je to vece svojim rukama, ali to nije mogao da kaze krhkoj dusi.
Martin:Umorna si?-Oci su joj se polako sklapale.
Alina:Lekovi me uspavaju brzo.
Martin:Ides onda da spavas.-Podigao je u narucije kako se ne bi mucila tokom hodanja.
Uveo je u sobu i smestio na njoj najudobnijem krevetu.

Martin:Idem da se istusiram pa cu ti se pridruziti.
Alina:Cekam te.-Usao je u kupatilo i skinuo kosulju sa sebe. Kada je vruca voda potekla osecao se mnogo laksim. Nakon toliko dana u bolnici ovo mu je jako dobro doslo.
Cim je izasao potpuno nag iz kupatila nasmejao se prizoru.
Lezala je na ledjima i uveliko bila u snovima. Smestio se kraj nje i bolje je pokrio. Zavukao je ruku ispod njene glave i poljubio je u teme kose.
Alina:Dosao si.
Martin:Jesam, a ti si me vidim sacekala.-Osmehnula se kroz san i ponovo zaspala.

Neko vreme je posmatrao u svom krevetu, svojoj kuci, svom zivotu. Mirisao joj je i mrsio kosu dok je zagledao ridje pramenove loknaste kose.
Ubrzo je i njega umor savladao. Dugo nije spavao na udobnom krevetu, pa se dugo nije ni budio. Oboje su spavali ni je znajuci sta ce im Ben saopstiti.




Bice jos jedan deo danas, a mozda izadje i nova prica.❤❤❤

Slepa ljubav《✔》Onde histórias criam vida. Descubra agora