Zabio je noz svom svojom snagom. Ostrica noza je prosla kroz Vilijamovo srce i zabila se u zid. Vilijam je visio na jednom nozu, a Martin je sa hladnim licem izasao.
Ben:Pa gde je Vilijam?
Martin:Mrtav je.
Ben:Pa zar dogovor nije bio da ga odevedom van grada??!
Martin:Jeste. Bes me obuzeo i ovo je najmanje sto sam mogao da uradim u tom trenutku.
Ben:Policija ce nas smarati.
Martin:Kao i svaki put, a kao sto vidis na slobodi smo.-Ben je prevrnuo ocima dok mu se Martin je s maramicom pokusavao skinuti vece fleke sa sakoa.Alina je nakon sest sati pocela da se budi. Kanap je stezao oko tela da je jedva disala.
Obraz joj je brideo od iznenadnog udarca.
X:Napokon si budna.-Podigla je tesku glavu i mutnim vidom prosla po prostoriji. Siva boja, svuda oko nje je sivo. Usledio je jos jedan samar nakon kog joj se vid razbistrio. Siva strokava prostorija. Po podu su se nalazile poneke barice, a na zidovima paucina puna musica i buba.
Zgrozeno je pogledala ka malom prozoru. Bio je veoma uzak, ali bez ikakvog stakla.X:Svidja ti se nova soba?-Zvuk je dopirao otpozadi. Pokusala je da okrene glavu, ali jedino sto je uspela jeste da zaradi ostricu noza ispod krkljana. Knedla u grlu nije mogla da prodje, jer bi posekla sama sebe.
X:Pitao sam se sta je toliko lepo kod tebe. Mada sad je Vilijamovo pomasanje opravdano, a i Martinovo. Zar ne Alina? Sigurno si svesna koliko si lepa, nisi plasticna kao vecina devojaka u nasem svetu.-Njene oci bi sigurno zasuzile, ali od straha nije imala hrabrosti ni da ispusti suzu.
X:Kad ste se prvi put pojavili zajedno mislio sam da si mu samo nova kurva, medjutim svi dobro znaju da Martin ne voda drolje po poslovnim proslavama i vecerama. Ti si prva, znas? Ne znam zbog cega su te obojca tako zeljna, zbog dupeta i sisa, ili ipak zbog tog nevinog lica. Sta ti mislis?-Osecala je dah na svom vratu, ali lice govornika nije mogla da vidi. Reci koje su izlazile iz njega su joj stvarale mucninu u stomaku.X:Steta sto te takav covek nasao. Ne verujem da si iz naseg sveta.-Zbunjivale su je njegove reci. Prica o svetu bizmismena kao da je to vrh zivota. A zapravo nije ni svesna da je Martin zapravo kralj zivota. Kad u njegove ruke dospes dobro znas da ti zivot visi u njegovim rukama. Mozes da prezivis samo ako te postedi, a jos nijendom nije doslo do njegove milosti.
X:Postavicu ti jedno pitanje, a ti ces mi odgovoriti sa da ili ne.-Odmakao je noz dovoljno da moze da progovori, ali ne i da se pomera.X:Da li volis Martina Vuckovica?-Progutala je ustajalu knedlu i stegla usne. U sebi je pomavljala molitvu i prizivala Martina.
X:Ne zelim da ponavljam.-Dah je bio sve topliji sto znaci da je on sve blizi njenom vratu.
Alina:Jebi se!!!-Hrabost koja je obasula u tom trenutku je bila iznenadna, neverovatna. Osecala se izdajicom, ako ista kaze ovom coveku. Jasno se moglo videti da je neprijatelj Martinu.
Alina:Da li si cuo?? Jebi se!-Noz se naglo vratio na njenu mekanu kozu, a jeza je prosla kroz njene noge. Da nije bila na stolici srusila bi se uveliko.
X:Da sam na tvom mestu pazio bih na recnik.
Alina:Ko si ti?Cula je podsmeh.
X:Dovoljno je da znas jedno, tvoj dragi misli da sam mrtav.-Trepnula je par puta kako bi povratila cistinu u vidu.
X:Sad moram da idem, a ti mi lepo spavaj.-Hladna krpa je prekrila njena usta i nos. Njeni misici su izgubili snagu i klonula je na stolici.Dugo sati se nije budila. Tokom noci je pala letnja kisa puna sparine. Zbog supljeg otvora u sobi kisa je ulazila direktno u prostoriju. Sitne kapljice su kvasile njeno lice i nateralo je da se probudi.
Vec je bilo skoro jutro kada je otvorila oci.
Osvrnula se oko sebe nadajuci se da je sve sanjala, ali ubrzo se razocarala.
Pogledala je ka prozoru cuvsi korake. Noge su se videle kako koracaju.
Alina:Upomoc!!! Pomozite mi!!! Upomoc!!!-Nekoliko minuta je vristala jedne te iste reci. Sve dok nije cula kako neko stavlja kljuc u limena vrata pokisavala je da se izbavi.
X:Budni smo, a i mokri.-Celava glava sa braon ocima je bila jeziva. Po temenu je imao oziljke sa gadnim izgledom.
X:Barem si se umila.
Alina:Pusti me!!-Nasmejao se i spustio pogled ka dole.
X:Uskoro cu probati te bradavice, a do tad ces biti ovde. Moram neke problemcice da resim.
Alina:Nikad me neces imati, razumes!?-Ostro je odgovorila pazeci na svaki njegov korak.
X:Donece ti da jedes.-To su bile poslednje reci pre nego sto je izasao.
Alina:Koji djavo si i dolazio!!-Prodrala se.Pogledala je ka dole i videla ukrucene bradavice koje su se ocrtavale na mokroj majici.
Alina:Bolesniku jedan, bolesni!!!!-Razdrala se i namrstila od bola u glavi.
Bol je prodirao kroz celu lobanju od tolikog vristanja.
Alina:Molim te dodji.-Mrmljala je sebi u bradu.Nakon sto je dan osvanuo covek obucen poput konobara se pojavio ispred nje. U rukama je nosio tacnu sa brdo hrane.
Alina:Ne zelim to.
X:Moracete jesti.
Alina:Ne zelim.
X:Gospodin Josip je naredio .....
Alina:Zabole me za njegova naredjenja. Nabijte mu to u dupe, a mene ostavite na miru.
X:Hvala, prenecu mu.
Alina:Nego sta nego mu prenesi. Reci mu da ce ga Martin naci.-Izasao je, a ona se odmah pokajala sto nije uzela hranu. Creva su joj bridela od praznine.Martin:Bene jebeno je nema!!!! Kako je niste do sad nasli!!!
Ben:Nema je. Sve sam pretrazio. Celu okolinu.
Martin:Onda trazi sirinu!!! Sve pretrazi!!! Ako treba udji u svaki stan, svaku kucu, ali moramo je naci!!!
Ben:Naci cemo je.-Martin je rukom pokazao da izadje sto je uradio. Vec druga flasa veoma dobrog konjaka je bila prazna. Ispusene cigarete se nisu mogle izborajti na prstima u piksli.
Martin:Izjebacu boga u tebi Alina. Samo da te se docepam. Naucicu te da nikad vise ne bezis od mene.-Uhvatio je flasu i zabio je o zid. Od lepe, dekorisane flase, ostalo je samo milion delica. Bas kao njegovo srce nakon osecaja izdaje. Nije verovao da mu je pobegla, da mu je pobegla, a napokon je pridobio je poverenja u nju.On misli da ga je izdala. Nije ni svestan sta ce Alina da prezivi.❤❤❤
VOUS LISEZ
Slepa ljubav《✔》
AléatoireNekad je zivot suvise surov, a ujedino lep. Nekad ljudi nisu svesni koliko imaju. Neki ljudi nisu svesni koliko su ispred drugih. Martin Vuckovic, decak koji ne zna sta je plavo, crveno ili zuto. Decak koji ne zna kako izgleda zalazak ili koja je o...