Martin:Alina jebacu te tako zestoko!! Zbog tebe drkam, a nisam to radio od petnaeste godine.-Lupio je pesnicom o plocice i zamisljao svoju boginju, svoju zenu.
Izasao je iz kupatila s mokrom kosom. Plava kosa mu je sad bila jos duza ovako nakvasena i mokra. Obicno je do ramena, a sada je izuzetno duza. Njegove sive oci su se nekako sjajile u prigusenoj tami. Lampa kraj kreveta je bila jedini izvor svetlosti.
Alina je pogledom prelazila po njegovom telu i izbezeknuto je buljila. Imao je tako snazno i savrseno telo, da se osecala poput porcelanske vaze kraj njega.Martin:Zasto si se obukla?!-Povisio je svoj hrapavi ton. Dok se tusirao iskoristila je priliku da obuce pidzamu.
Alina:Hladno mi je.-Prisao je krevetu i legao i preko nje.
Martin:Ne lazi me malena, nije ti to dobro.-Rastrgao joj je gornji deo pidzame na sta je vrisnula.
Martin:Hoces se tusirati?-Brzo je klimnula glavom. On je pustio da ode u kupatilo kuneci se da ce je ubrzo pojebati na ovom krevetu.Alina je krenula u drugo kupatilo koje se nalazilo u sklopu sa drugom sobom, ali je Martin strogim glasom zaustavio.
Martin:Ovde ces se tusirati.
Alina:Ne zelim da me gledas tokom tusiranja.-Besno je rekla.
Martin:Muz sam ti i imam svako pravo to da radim.
Alina:Muz si mi, jel da? Dobro onda.-Iznervirano je usla u kupatilo i pocela da trazi po fiokama i ormaricima peskire.Kada je nasla veliki peskir popela se na jednu plasticnu, malu stolicu i zakacila peskir na staklo od tus kabine. Okrenula se ka Martinu i pokazala mu srednji prst.
Alina:Sad gledaj do mile volje.-Rekla je sebi u bradu i usla u tus kabinu. Tek kada je usla pocela je da se skida kako je ne bi video.
Tusirala se neko vreme, a zatim je cula otvaranje vrata. Ugasila je vodu, a zatim se sudarila sa cvrstim grudima.
Alina:Ma-Ma-rti....-Zamuckivala je od napetosti. Nikad u svom zivotu nije bila naga pred nekim muskarcem.Martin:Alina zar ti nisam rekao da se ne igras sa mojim strpljenjem?-Stavio je dlan na njenu vilicu, a drugu ruku je spustio na njen stomak. Osetila je neki grc u stomaku od same pomisli sta bi moglo da bude.
Alina:Sam....-Strastveno se zabio u njene usne i poceo grubo da je ljubi. Na pocetku se protivila i odgurivala ga je od sebe svom snagom. Medjutim ubrzo je pustila njegov jezik i osetila veliku ceznju u poljubcu.
Martinu je zelja sve vise za njom rasla, a sama pomisao da je ova tako nezna, krhka i nevina osoba samo njegova, ta pomisao pali vatru. Ne zeli ni da zamisli sta bi uradio osobi koja bi samo pomislila da je povredi.Ubio bi za nju citav svet, citavo covecanstvo, samo da ona bude srecna. Ali vrlo dobro zna da osoba poput Aline ne trazi mnogo. Trazi ljubav, paznju i odanost. I sve to ce joj pruziti, samo da ga jebeno zavoli ovakvog kakav je sad.
Prislonio je njeno golo telo uz plocice i poceo da klizi rukom ka njenom intimnom delu.
Osetio je kako se uspanicila pa se brzo odvojio od nje.
Martin:Cekam te u sobi.-Izjurio je iz kupatila, a usput skinuo peskir sa tus kabine. Da je jos sekund ostao spojen s njenim telom ne bi ga bilo briga za njeno vristanje. Uzeo bi je svom zeljom koju ima. A ima je i previse za jednu osobu.Cim je izasao iz sobe zgrabio je flasu viskija i izjurio na terasu.
Martin:Kontrolosi se!!!-Razdrao se sam na sebe sto je Alina vrlo dobro cula u kupatilu.
Uplaseno je izasla u bade mantilu i prisla vratima terase. Martin je stajao okrenut ledjima. Mogla je da cuje kako ispija velike gutljaje nekog pica i dim cigarete je letao oko njega.
Povukla se nazad u sobu i stala ispred ogledala. Nije joj bilo jasno sta se Martinu toliko svidja na njoj da je toliko napadan i zeljan.
Prisla je krevetu i pokrila se.Nakom par minuta je zacula korake i pogledala je ka terasi. Martin je zatvarao vrata terase, a ona je odmah zatovrila oci praveci se da spava.
Martin:Alina.-Dozvao je, ali se plasila da mu odgovori. Mislila je da ce je uzeti cim shvati da je budna.
Martin:Znam da ne spavas.-Znao je da mu nece odgovoriti pa je prisao njenom nocnom stolcicu. Na njemu je svetlela lampa i ujedino jedini izvor svetlosti u sobi, a Alina se jos od malena uzasno bojala mraka. Mozda je taj strah dobila zbog mnogih prica na vestima kako su se deca krala nocu i nikad vise nisu videla roditelje.Kada je ugasio lampu, Alina je stisla jastuk pokusavajuci da izdrzi. Molila je sebe da ne otvara oci, jer ako vidi mrak uspanicice se.
Cula je kako se koraci odaljavaju od nje pa je otovrila oci.
Alina:Martine ne idi.-Pokusala je rukom da nadje prekidac od lampe, ali je bezuspesno trazila.
Martin:A sad ne spavas?
Alina:Zelim da spavam.-Legao je pored nje i privukao je na sebe.
Martin:Onda spavaj. Moras jednom zaspati bez svetla.
Alina:Bojim se, sve izgleda jezivo.
Martin:Cak i ja?
Alina:Ti izgledas kao zver u mraku.-Martin se tiho osmehnuo, a onda je zagrlio.Martin:Izvini zbog onoga.-Nije zelela nista da doda. Iznenadila se njegovim izvinjenjem, ali joj je to dalo nadu da stari Martin idalje postoji. Mozda zakopan negde duboko, ali postoji.
Poslednji za danas. Laku noc vam zelim.❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Slepa ljubav《✔》
De TodoNekad je zivot suvise surov, a ujedino lep. Nekad ljudi nisu svesni koliko imaju. Neki ljudi nisu svesni koliko su ispred drugih. Martin Vuckovic, decak koji ne zna sta je plavo, crveno ili zuto. Decak koji ne zna kako izgleda zalazak ili koja je o...