1.bölüm

6.5K 236 115
                                    

"jimin hemen  buraya gel " böyle çağırılmaya alıştığım için sakince ilerledim içeri doğru .

Babam yine tüm gün çalışıp , babalık görevini yerine getirmişçesine koltuğun en güzel köşesine kurulmuş abim ve annem ile beraber yemeğini  yiyordu .

Ben sanki hastalıklıymışım gibi onlardan uzak mutfakta sessizce yemeğimi yerdim.

Yine su veya tuz istediğinden emin olduğumdan giderken bir tutam tuz ve bir bardak su götürmüştüm yanımda

"efendim babacığım" dışarıdan bakan yabancı biri bile bunu sevgiden uzak samimiyetsiz bir şekilde söylediğimi anlardı .

" Daha kaç kere bana böyle seslenmemeni söyleyeceğim .aklın çalışmıyor mu senin " sanki başka şekilde hitap etsem memnun kalacakmış gibi kızıyordu bir de .

"özür dilerim babacığ- baba " inat olsun diye yanlışlıkla söylemiş gibi yapmış olsam da anlar ve yine bağırıp çağırıp saldırır diye korkuyordum

" neyse ne  bugün karşı komşu seni gölün kenarında ağlarken görmüş ben sana bir daha oraya gidilmeyecek  demedim mi " elimde olan ne varsa söküp almaları yetmiyor muydu ?

" a-ama baba ben ev dışında sadece oraya gidiyorum o da çamaşırlarınızı  yıkamak için " ne kadar dil döksem de boştu . Biliyorum .

" kes sesini birde bana cevap mı veriyorsun! Utanmaz , işe yaramaz bir omega olduğun yetmiyor birde dilin uzamış iyice " sen alfa oldun da ne oldu demek  için çırpınan dilimi ısırdım sertçe .

" p-peki baba ama ben çamaşırları nasıl yıkayacağım " çamaşırınız götünüze girsin de kurtulayım demek geldi içimden yine ve yine tuttum kendimi .

" komşunun alfa kızıyla beraber gidiceksin bundan sonra bu evden tek başına hiçbir yere gitmene izin yok anladın mı ?  " hah ! alfaymış . Kendini yaşça büyük evli adamlara siktirdiğini bilmiyormuş gibi alfa olmasıyla övünüyorlar .

"anladım baba "

Demekle yetindim çünkü biliyordum ki uzatınca  işin sonu kötü bitiyordu.  Kırılmış ön dişim sağ olsun hiç unutturmuyordu .

"İyi. Bir de  sana söylemesekte olur tabi  ama Çarşamba günü bay Lee ve  oğlu seni istemeye gelecek haberin olsun hareketlerine çeki düzen ver artık . Bize daha fazla yük olma ."

" ne baba ben daha 17 yaşındayım farkında değil misin ?"

"sana fikrini sorduğumu hatırlamıyorum  şimdi yürü git yoksa elinden bir kaza çıkıcak "

Tam ağlamak için odama gidecektim ki tekrar seslendi babam .

" nerede gittiğini sanıyorsun ha önce bu sofrayı topla bi işe yara " tanrım . Neden bir an bile rahat nefes alamıyorum ki .

"peki baba" mecburen sesimi çıkarmadan topladım pisliklerini .

Saat gece yarısını geçene kadar sürdü evdeki işlerim . Annem elini sürmeyip her şeyi bana bıraktığı için hayli yorulmuştum .iyi bir uyku çekme ümidi ile yatağım bellediğim oturma odasındaki minderlerden birine uzandım .

Daha sonra tam uyuyacakken abimin odanın kapısı açılmıştı kendi odam olmadığı için içerideki minderlerin üzerinde  uyuyordum aslında fazladan bir oda vardı ama o yatılı misafirler içindi.

Abim yanıma gelip ;

"hey kalk ve bana birşeyler hazırla acıktım " dedi . Babam ve annem yetmezmiş gibi bir de bu vardı tabi . Yanımda durup beni koruması gereken abim .

"peki abicim " dedim ve ayaklandım

" Of kaç kere dedim şu iğrenç kelimeyi söyleme yılışık şey "

" özür dilerim abi "babası kılıklı gerizekalı

Dedim ve mutfağa gidip biraz noodle ve kimchi hazırladım.

Abim hepsini yiyip tepsiyi bana vermiş ve bir şey demeden odasına geri gitmişti

" en azından ellerine sağlık deseydin piç " 

Dedim sessizce

Daha sonra bulaşıkları yıkayıp uykuya daldım.

Daha doğrusu dalamadım . tüm gece evlilik işini düşündüm .eğer gerçekten istemeseydim kaçabilirdim ama belki bu  evlilik bana iyi gelirdi  .öz ailemle bulamadığım huzuru kendi evimde ,alfamda bulurdum.

kim bilir...

kim bilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fic 1700 lü yıllarda geçiyor haberiniz olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fic 1700 lü yıllarda geçiyor haberiniz olsun

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin