29.Bölüm

118 19 1
                                    

SELAMM

OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN

yoongi ve askerleri tüm hazırlıkları yapıp ihtişamlı bir tören ile japonya'ya gitmek için yola çıkalı bugün tam bir ay olmuştu.Her sabah mektup gelmiş mi diye heyecanla uyanıp gelmediğini öğrenince büyük bir korku ve üzüntüye kapıldığım için kraliçe dün yanıma gelmiş ve endişe etmememle ilgili bir konuşma yapmıştı. Ama ben yine de bu sabah uyanır uyanmaz ikizleri kontrol ettikten sonra hemen sarayın dış ülkeler ile iletişimden sorumlu olan askerin yanına gittim.

Bu sefer de elim boş dönerim diye düşünüyordum ama bana deltadan kraliçeye mektup geldiğini söyledi . tam bana özel olarak yazmadığı için üzülmüştüm ki en alt çekmeceden diğerlerinden farklı altın renk bir zarf çıkardı ve yonginin bunu bana özel yazdığını ve gelen bildiride benden başka kimsenin okumaması gerektiğini emrettiğini söyledi.

büyük bir sevinçle mektubu aldım ve kraliçenin yanına gitmekten vazgeçip bebeklerimin odasına gittim .

ikiside yataklarında melekler gibi uyuyorlardı .

"bebeklerim bakın babanız bize mektup göndermiş "dedim ve odadaki koltuğa uturup mektubu heyecanla okumaya başladım.

sevgili vitam

seni ne kadar özlediğimi kelimeler ile anlatamam . kokun , kokunuz burnumda tütüyor . yaklaşık üç haftadır sana mektup yazmak istesem de kızımızı bulamadığım için yazmaya yüz bulamıyordum .ama şimdi anladığın üzere kızımızı buldum . onu henüz göremesem de sığındıkları yeri bulabildim .bizim bulunduğumuz yer kargaşa içinde olduğu için bir türlü onu almaya gidemedim ama merak etme bu mektubu yazar yazmaz sana göndermeleri için vericem ve kızımızı almak üzere yola çıkıcam . senim güzel vitam , sevgilim sende beni ve kızımızı çok özlüyorsun biliyorum . en kısa sürede yanında olacağız hiç kuşkun olmasın . iki hafta sonra kızgınlığa gireceğim ve o zamana kadar senin yanında olacağıma söz veriyorum . olamasam bile ne kadar içim el vermese de bir omega ile geçiştirmeye çalışacağım . TAMAM  kötü bir şakaydı . benim gözüm de elim de senden başkasına değmez vitam . senden gizli yanıma birkaç kıyafetini aldım ama onlar da artık özlemimi gideremiyor . tahminimce sen bu mektubu okurken biz kızımla yola çıkmış olacağız .

                                                                                                                                                                                                                                            seni seviyorum . deltan yoongi .




mektubu okuduktan sonra yoongi'nin bu durumda bile beni sinir etmesine gülmüş ve dönecekleri için küçük bir sevinç dansı yapmıştım .biraz ses çıkarmış olacağım ki küçük omegam uyanmıştı (çaktırmayın bebeklerin ismini unuttum ):  . hemen kucağıma alıp tekrar uyuttum ve bakıcısını çağırıp kraliçenin yanına gittim .

ona gelen mektupta ise yoongi savaşın beklenenden kısa sürdüğünü ve barış antlaşması imzalayıp geri döneceklerini söylüyordu .

bu kadar kolay hallolduğu için çok ama çok mutluydum .

tamda o esnada içeri bir muhafız girdi .

" kraliçem ,vitam delta ve askerleri geldi . " dedi ama sesinden bile kötü bir şeyler olduğunu anlamıştım .

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin