5.bölüm

3.3K 190 122
                                    


Sabah ağlamaktan şişmiş gözler ve dün gece olanlar yüzünden ağrıyan kasıkla uyandım woojin henüz uyanmamıştı .o uyanmadan banyo yapıp kahvaltıyı hazırlamam gerekiyordu.

Hızlıca kalkıp banyoya gidicektim ki belime kalçama ve kasıklarıma giren ağrı yüzünden geri oturdum yatağa .

Bu sefer daha yavaş bir şekilde ayağa kalkıp banyoya girdim.
Kendimi temizleyip çıktım ve üstümü giydim.

Daha sonra mutfağa gidip kahvaltı hazırladım.

Woojin hala uyanmayınca yanına gidip biraz sarstım.

" W-woojin kalk hadi kahvaltı hazır." Dedim

Biraz daha sarstıktan sonra uyandı.

"Günaydın benim güzel omegam "dedi kasabadaki herkes onun ne kadar sinirli olduğunu konuşuyordu ama bence o kadar kötü biri değildi .

" Günaydın alfa hadi kalk kahvaltı hazırladım." Dedim

Yataktan kalkıp ellerini yanaklarıma koydu ve dudaklarımı öptü.
Daha sonra banyoya girdi .

Bende mutfağa gidip sofraya oturdum ve gelmesini bekledim.

Kısa süre sonra geldi ve yemeğe başladık.

Kahvaltı bitince ben masayı topladım o da işe gitmek için evden çıktı.

O da abim ve babam gibi orduda çalışıyordu.

Bende gün boyu evi temizleyip yemek yapmıştım. Tıpkı önceki gibi tek fark woojin bana iyi davranıyordu.

Akşam olmuş ve woojin eve dönmüştü.

Biraz içeride oturup sohbet etmiştik.
Daha doğrusu birbirimizi tanımıştık.

Mesela en sevdiği renk lacivert ti en sevdiği yemek acılı ramen en sevdiği şey kitap okumak gibi sanırım tahmin ettiğim kadar kötü değildi.

Gece olup yatağa geçince dün geceki gibi öpmeye ve dokunmaya başlamıştı
Yine beraber olucaktık anlaşılan.

2 hafta sonra

Evleneli iki hafta olmuştu herşey güzeldi her gece beraber olmamız dışında . Bazen beni çok utandıran şeyler yapıyordu .

Ama yinede her şey çok güzeldi.

Umarım hep böyle devam eder.

Woojin in gelmesine az kaldığı için sofrayı hazırlamaya başladım.

Örtüyü serdim, tabakları koydum ve tencereyi de  masanın bir ucuna koyup kaşık ve çatalları yerleştirdim.

Woojin in gelmesine daha on dakika olduğu için biraz içeri gidip koltuğa oturdum. Bir iki gündür midem çok kötüydü.özellikle de sabahları.ayrıca , sürekli birşeyler yemek istiyordum ve göğüslerim çok hassaslaşmışlardı.

Biliyordum ki bunlar hamilelik belirtileriydi ama emin olmadan woojin e söylemek istemiyordum.

Bir süre oturmuş ve düşünmüştüm. Herşeyin bu kadar güzel olması normal değildi.aslında başka biri için şu anki durumum kötü bir durumdu.
Ama aile evinden bin kat güzeldi.

Woojin beni sevmiyordu emindim.herkes ne kadar sinirli biri olduğunu bildiği için kimse çocuklarını evlendirmek istemiyordu onunla o da bekar kalmamak için benimle evlenmişti.

Ve beni de sadece cinsel ihtiyaçlarını karşılarken seviyordu.ama benim birşey demeye hakkım yoktu çünkü bu sevgiyi bile görmemiştim.

Kapının çalması ile ayaklanıp açtım kapıyı. Bana bakmadan içeri girip elindeki toz toprak olmuş çantayı tertemiz kanepeye atmış ve sofraya oturmuştu . Bende iç çekip yanına gitmiştim.

" Hoşgeldin nasıl geçti günün" dedim

" Boşver nasıl geçtiğini yemek doldur sabahtan beri birşey yemedim " dedi

Bende başımı sallayıp tenceredeki yemeği tabaklara doldurdum.

Daha sonra yanındaki sandalye ye oturtup yemeğimi yemeye başladım.

" Jimin su getir " dedi

" Tabi " diyip sürahi ye su doldurdum . Ve masaya geri döndüm.
Başım çok fena ağrıyor ve dönüyordu.

" Salak mısın jimin doldursana bardağa " dedi

Suyu doldurmayı unutmuştum

" Pardon unutmuşum " diyip hızlıca doldurdum bardağını.

Biraz daha yemek yemiş ve woojin içeri geçmiş silahlarını temizlerken bende bulaşıkları yıkamıştım.

İşim bitince içeri geçip yanında oturmuştum.

O hala silahlarını temizliyordu.

Daha sonra bana dönüp konuşmaya başladı
" Bugün ordu da abini gördüm, yanıma gelip birşeyler geveledi " dedi

" Ne dedi " dedim merakla iyi şeyler demediği belliydi.

" Evlenmeden önce göl kenarında konuştuğun alfa ile ilgili şeyler söyledi " dedi

Bu sefer korkmaya başladım.

" N- ne dedi "

" Bugün o alfa abine  seni sormuş eğer görüştüğü biri yoksa istemeye gelmek istiyorum demiş " dedi konuşurken dişlerini sıkması başlamıştı bende daha çok korkmaya başlamıştım.

" B- ben hatırlamıyorum bile onu niye böyle birşey demiş anlamadım ." Dedim

" Nasıl cilve yaptıysan adama unutamamış seni " dedi şimdi elindeki silahı da sıkmaya başlamıştı.

" Woojin sen neler diyor- " daha sözümü bitiremeden elindeki silahla yüzüme vurmuştu .

Önceden dönen ve ağrıyan başın yüzünden de gözlerim kararmış ve bilincim kapanmıştı.

.

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin