" a-alfa yoongi"dedim şaşkınlıkla . onun burada ne işi vardı. eğer woojin görürse ikimizi de öldürürdü.
" ne işin var burada . lütfen woojin görmeden git" dedim
" doğruymuş demek. sana o piç yaptı değil sana bunu . " dedi sinirle . ama nerden biliyordu ki.
" siz nereden biliyorsunuz ve neden geldiniz " dedim
" nerden mi biliyorum tüm kasaba bizi konuşuyor jimin . nasıl yapar bunu sana ben senin yüzüne bakmaya kıyamazken nasıl incitir seni" dedi ben söylediklerinin şokundayken onun gözleri dolmuştu.
" n-ne diyorsun sen alfa evli bir omegayla nasıl bu şekilde konuşursun lütfen bir olay çıkmadan git " dedim
" jimin ben seni çok uzun zamandır seviyorum. tahmin edemeyeceğin kadar uzun zamandır . yalvarırım benimle gel .biliyorum geç kaldım ama böyle olacağını bilmiyordum . seni bu kadar erken evlendireceklerini bilsem daha önce gelirdim sana ama şimdi lütfen benimle gel sana ihtiyacım var ." dedi
" tabiki seninle gelemem farkında değil misin evliyim ve hamileyim lütfen git artık " dedim
" ama görmüyor musun aldatıyor seni ,sevmiyor eziyet ediyor . yazık değil mi sana ben seni bu kadar severken o şerefsizin sana bunları yapması mahvediyor beni . sen tamam dersen hemen götürürüm seni buradan kimse bulamaz bizi .istemezsen sana yaklaşmam bile bebeğine baba olurum . yalvarırım kabul et " dedi haklıydı aldatıyordu ,sevmiyordu beni mahvediyordu ama bebeğimin babasıydı eşimdi . ona ihanet edemezdim bu benim için in aşağılık kaçış yoluydu.
" üzgünüm alfa ama yapamam bana yaptıklarına rağmen ihanet edemem ona . yine de teşekkür ederim sanırım beni bu dünyada seven tek kişi sensin şimdi git lütfen woojin evde ve bizi görürse her şey daha kötü olur "dedim
" peki ,ama unutma ben her zaman seni beklicem ne zaman istersen yanındayım " dedi ve arkasını dönüp gitti .
keşke woojin ile evlenmeden önce çıksaydın karşıma yoongi . şu an en çok senin sevgine ihtiyacım var .
o gidince bende kapıyı kapatıp içeri geçtim.saate bakınca çoktan akşam yemeği vaktinin geldiğini gördüm. hızla mutfağa gidip yemeği hazırladım . saat yedi olunca da woojin odadan çıkmış ve masaya oturmuştu.
hiç konuşmamıştık .o yemeğini yemiş ve içeri geçmişti. bende mutfağı taoplamış ve biriken kirli çamaşırları yarın gölde yıkamak için hazırlamaya gitmiştim .
ama çamaşırları ayıklarken saten bir gecelik bulmayı beklemiyordum. bilmiyorum belki kalbimden bir yer kopmuştu belki o yüzden bu kadar acımıştı canım.
gidip woojin e hesap ta soramazdım çünkü kabul etmiştim beni aldattığını ve sesimi çıkarmamıştım daha doğrusu çıkaramamıştım. hızlıca geceliği ve daha sonra bulduğum ve o omegaya ait olduğunu düşündüğüm tüm kıyafetleri bulup çöpe atmıştım . sonra yatak örtüsünü de alıp çöpe atmıştım . temiz takımları serip aklıma gelen diğer her yeri temizlemiştim ve elimden geldiğince feromonlarımı salgılamaştım evin her bir köşesine .
her ne kadar woojin i sevmesem se bu ev benim evimdi .
işim bitince yorulduğu fark etmiş . ve bizi yorduğum için bebeğimden özür dileyip yatağa geçmiştim . yaklaşım on beş dakika sonra woojin de yatmıştı yanıma . keşke biraz cesaretimi toplayıp onunla bu yatakta yan yana uyuduğumuz için iğrendiğimi söyleyebilseydim.
ama eğer bebeğime bir zarar verirse yaşayamazdım. o yüzden sustum her zamanki gibi .
sabah olunca woojin işe gitmek için uyanmış ve hazırlanmıştı . gitmeden önce de bu akşam benim ve onun ailesinin yemeğe geleceğini söylemişti.
harika bi onlar eksikti.
umarım beğenmişsinizdir
yorum yapmayı unutmayın
hadi öptüm bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanficjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.