4.bölüm

3.6K 205 171
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜🥰

3 ay sonra

Yarın sabah nikahım vardı.normalde
altı ay sonra olması gereken nikah üç ay önceye alınmıştı. Sebebi ise dışarıya çıktığım tek yer olan gölde az kalsın boğulacak iken bir alfanın beni kurtarması. Sırf bu yüzden beni ahlaksız bir omega ilan etmişti tüm kasaba. Sırf üstündeki ceketi üşüdüğüm için üstüme örttüğünü gören bir iki dedikoducu kişi yüzünden yemiştim ahlaksız damgasını.

Woojin duyduğunda deliye dönmüştü.ailesiyle beraber evimize gelip bu işin bir an önce bitirilmesini aksi taktirde evlilikten vazgeçeceklerini söylediler.

Babam da hemen kabul etmişti.ve işte yarın evleniyordum.

Üç saattir woojin in annesine gelinlik beğendirme ye çalışıyorduk .aslında tam gelinlik denemez çok güzel ve şık bir gömlek altına da  kumaş pantolon giyecektim.

Ama bayan daehyun bir türlü beğenmiyordu. Sanki kendi düğünüymüş gibi her şeyi o seçmişti. şimdi giydiğim takım 13 . Takımdı galiba ve ben sıkılmaya başlamıştım. bir an önce eve gidip ağlamak istiyordum.

" Dön bakayım jimin .hmmm yok bu da olmadı çok kilolu görünüyorsun " dedi

Ben . Ben mi kilolu görünüyorum erkek olmama rağmen birçok alfa ve omega kızdan güzel ve zayıf bir fiziğim vardı ama belliki bayan daehyun beni çıldırtmak istiyordu.

"Bu takım da son efendim elimizde başka kalmadı " dedi görevli

" Tamam bunu da giysin içlerinden birini seçicez mecbur " dedi beni gerçekten delirtmeye çalışıyordu.

Kabine geçip verilen son takımı da giydim.

" Off bu da olmadı serseri gibi oldu ve hiç yakışmamış " dedi bayan daehyun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Off bu da olmadı serseri gibi oldu ve hiç yakışmamış " dedi bayan daehyun

Biri beni tutsun yoksa kadının üstüne atlıcam.

" Bayan daehyun isterseniz soyluların düğünü için hazırlanmış bir takım var son olarak onu da denesin " dedi görevli

" Adı üstünde soylular için ama denesin bakalım jimin hazretleri" dedi bayan daehyun umursamazca. soyunu sopunu sikerim demek vardı da neyse.

Yine kabine girip verilen takımı giydim .bu sefer çok ama çok güzel olmuştum beğenmemesi imkansızdı.

Hızla kabinden çıkıp bayan daehyun un karşısına geçtim kendisi de görünce ne kadar belli etmek istemese de bayılmıştı . birden ayaklanıp bunu alıyoruz demesinden anlamıştım.

" Sonunda bitti bu işte bu takımı al ve yarın ki nikah tan yarım saat önce hazırlanmak için benim evimin yanindaki küçük dükkana gel saçını başını hal edip  beraber nikaha geçeriz anladın mı. " Dedi

" Anladım efendim " dedim

Daha sonra dükkandan çıkıp evime geldim.

Çok yorucu bir gündü durmadan kıyafet değiştirmekten her yerim ağrımıştı.

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin