19. bölüm

1.3K 97 22
                                    


Bu fic için aklımda çok güzel şeyler vardı ama fazla uzatıp sizi de sıkmak istemiyorum o yüzden diğer bölüm final .

Oy vermeyi unutmayın 💜

İyi okumalar 😘

5 ay sonra

Yorgunlukla kendimi çimenlerin üzerine attım . Sabahtan beri emeklemeyi yeni öğrenen kızımın peşinde koşmaktan nefes nefese kalmıştım.

Ama sonunda yorulmuş olacak ki uyuya kalmıştı.

Ona yanımda getirdiğim battaniye ile rahat bir yatak yapıp yatırmış ve bende yanında yatmıştım.

Sarayın bu kısmını çok seviyordum .
Yoongi bu aralar çok çalıştığı için fazla görüşemiyorduk ama buradan tam çalışma odasının içini görebiliyordum . Şu an odasının balkonunda oturmuş elinde tahminimce diğer krallıklar tarafından gönderilmiş evraklar vardı.

Delta olmasına rağmen sarayda en az prensler kadar yetkisi ve sorumluluğu vardı.

Benim de öyle ama ben bebeğim daha küçük olduğu için işleri kraliçeye ve taehyung a bırakmıştım .

Jin hyung iki hafta önce hamile olduğunu öğrenmiş ve dinlenmek için namjoon hyung ile kısa bir tatile çıkmışlardı .

Yorgun olduğum için bende kızımın yanına kıvrılıp son kez yoongi ye bakıp gözlerimi kapatacaktım ki daha önce görmediğim bir kadını eşimin elini tutarken görmüştüm . Üstelik kadın bana nispet yapar gibi bana bakıyordu . Yoongi nin arkası dönük olduğu için tam olarak ne olduğunu göremiyordum .

Ama eşime güveniyordum neolursa olsun beni üzücek bir şey yapmazdı .

Tahmin ettiğim gibi de olmuştu . Yoongi kadının elini tutup tuttuğu elinden çekmiş ve parmağı ile benim olduğum tarafı işaret edip birşeyler söylemişti .
Tam olarak ene söylediğini bilmiyordum ama bağırdığına emindim .

Yüzü bana doğru dönünce yanlış anlamamdan korkmuş olcak ki başta endişelenmiş daha sonra ona gülümsediğim için rahatlamış ve aynı şekilde gülümsemişti bana .

Elinle yanıma gelmesini işaret edince yanındaki kadını umursamayıp başını sallamış ve hızlı adımlarla balkondan çıkmıştı .

Bende kadına zafer bakışlarımı atıp eşimi beklemeye başladım.

Bir an önce bu kadının kim olduğunu öğrenmeliydim .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bahçede yoongi geldikten sonra biraz oturmuş ve kızımız uyanınca ben odama yoongi de işlerinin başına dönmüştü. O kadının konusunu açmamıştım bile .

Şimdi de kızımı kısa bir süre bakıcılara emanet edip taehyung un yanına gidiyordum .

Odasına varınca bir süre bekleyip kapıyı tıklatmıştım içeriden gel sesini duyunca da gülümseyip içeri girmiştim .

Taehyung yatakta uzanmış tırnaklarına jungkook un kendisi için yurtdışından getirdiği tırnak boyalarını sürüyordu.

İçeri girdikten sonra yanına gidip yatağın boş kısmına oturdum .

" Baksana bunun rengi harika oldu ama biraz abartılı gibi günlük hayatta kullanılmaz değil mi?" Dedi

" Evet özel günlerde sürmek için daha uygun " dedim artık konuya girmem gerekiyoru .

" Sen niçin gelmiştim jimin-shi " dedi

" Hmm bugün yoongi nin odasına biri girdi mi " dedim utanarak eğer birden o kadını sorarsam kıskandığımı düşünebilirsi.

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin