Selam🙋
Oy vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın lütfen 💜💜💜" Efendim vitanızın kokusunda başka bir alfanın kokusu var ama bu sevindirici bir haber " dedi şifacı
İkisi de hala uyuduğumu sanıyorlardı ama ben çoktan uyanmış onları dinliyordum .
" Ne demek sevindirici bir haber . Dalga mı geçiyorsun benimle . " Dedi yoongi dişlerini sıkarak
" Lütfen sakin olun efendim normalde bu haberi vitamız uyanınca söyleyecektim ama sizi daha fazla bekletmek istemiyorum.
Tebrik ederim yüce deltam vitanız tahmini olarak bir aylık gebe " dediNe !
Bi dakika şimdi hamileyim yani . Bi bebeğim mi olacak .
" N-ne bi yavrumuz mu olacak ." Dedi yoongi titreyen sesiyle .
" Evet efendim .şimdi gitmem gerekiyor zaten vitanın bir şeyi yok uyanınca yanında sizi görmesi daha iyi olur . Tekrar tebrik ederim "dedi ve kapı açılıp kapanma sesi geldi.
Bir süre sonra da yattığım yatağa oturdu yoongi .
Ellerimi sıkıca tutup öpmeye başladı.
Bir yandan da ağlayıp konuşuyordu." Ç-çok özür dilerim aşkım . Senden n-nasıl şüphe ettim anlamıyorum . Bi bebeğimiz olacak ne kadar sevindim anlatamam ve gözlerini aç artık uyanık olduğunu biliyorum sevgilim " dedi
Duyduğum şeyle hızlıca elimi çekip arkamı döndüm ona .bi yavrumuz olacağı için çok mutluydum ama bu beni aldatma ile suçladığı gerçeğini değiştirmiyordu .
" Uzak dur benden yoongi . " Dedim
Uzak durmasını hiç istemiyordum ama hatasının farkına varmalıydı ." Ne . Neden jimin yoksa sevinmedin mi bebeğimiz olacağı için " duyduğum şeyle sinirle yatakta oturur pozisyona geldim .
" Sen hala hatanın farkında değilsin yoongi . Beni neyle itham ettiğini ne çabuk unuttun . " Dedim .
" Aşkım . Yemin ederim seni böyle iğrenç bir şeyle suçlamak istemedim .sadece üstündeki o kokuyu alınca aklım başımdan gitti . Gerçekleri göremedim nolur affet beni . Hem sen üstümde bir omega kokusu alsan şüphelenmez misin " dedi
" Sen salak misin yoongi . Omega mısın sen ? Hadi benim hamile kalma ihtimalim var ya sen sende mi hamilesin . Tanrım sabır ver " diyim yataktak çıktım .
Yoongi de dediği şeyin saçmalığını anlamış olacak ki yanıma gelip elimi tuttu.
" Haklısın bebeğim ama ben ne dediğimi bilmiyorum ki sevinçten . Söz affettiricem kandimi . Gel kızımıza kardeşi olacağını söyleyelim "dedi
bende sesimi çıkarmayıp onu takip ettim .
kızımızın odasına gelince odadaki bakıcıları çıkarıp yerde oyun oynayan kızımızın yanına oturduk.
" babacım müsait misin " dedi yoongi .
"oyun oynuyoydum ama soyun diyil " dedi minik cadı çok bilmiş bi tavırla .
"biz sana çok güzel bir haber vermeye geldik bebeğim. abla olacaksın . " dedim hızlıca tepkisini çok merak ediyordum.
Bir süre elindeki oyuncağını bırakıp bize bakmaya başladı .
Daha sonra aklına bir şey gelmiş gibi ayaklanıp bağırmaya başladı.
" HAYIY İŞTEMİYOYUM " dedi birden
Ben ve yoongi beklemediğimiz tepki karşısında şaşırmıştık . Daha sonra yoongi yoonji nin elinden tutup kucağına oturttu ve konuşmaya başladı.
" Peki neden istemiyorsun bebeğim " dedi sakince .
" Eyer bi kaydeşim oyuysa beni unuytuysunuz siz . Zaten kaş gündüy çimin babam tek geydi yanıma sen hiç gelmiyorsun . Hem ben senin geyçek kıjın deyiymişim soya dan duydum . O yüjde mi şevmiyoyşun beni "dedi dolmuş gözleriyle .
Yoongi duyduklarının şokuyla cevap veremezken onun da gözleri dolmuştu .
" Yoonji tabi ki yoongi baban seni çok seviyor ve sen onun gerçek kızısın soya ablan öyle demek istememiştir " dedim .
Ama yoongi ayaklanıp yoonji yi kucağıma bıraktı ve konuşmaya başladı.
" Hayır jimin kızımızın bilmeye hakkı var zaten büyüdüğünde söyleyecektim ve büyüdü. Ona hayatı boyunca yalan söyleyemeyiz .buna hakkımız yok " dedi .
O dünyada görüp görebileceğiniz en iyi babaydı.
" Yoonji bebeğim öncelikle seni kendimden bile çok seviyorum sakın seni sevmediğimi düşünme bir daha tamam mı babacım . Ayrıca ne olursa olsun eğer sende istersen ben senin babanım bebeğim . Ama maalesef senin başka bir baban daha var eğer onu görmek istersen sana hayır demem ." Dedi
Kızımın o şerefsize bırakın baba demesini görmesini bile istemiyordum .
Ama yoonji beni şaşırttı ve kucağımdan kalkıp yoongi ye sarıldı .
" Ben şeni çoook seviyoyum babacım . Ama diyer babamı da meyak ediyoyum biraz onu bi kere görebiliy miyim söz eyer şevmeşem biy daha göymem " dedi
Ona hayır diyemezdim ki buna hakkım yoktu .
Yoongi den de onayı alınca konuşmaya başladım .
" Peki bebeğim ben ona haber veririm ve görüştürürüm sizi " dedim
Cevabımdan memnun olunca hızla beni ve yoongi yi kolları arasına alıp sarılmıştı .
" Demek kaydeşim olacak yaşaşınnnn " diyince ikimiz de şaşırmıştık
Gerçekten kızımız yaşına göre çok zekiydi .
Umarım berbat etmemişimdir çok kısa oldu ama şiş gözlerle bu kadar yazabildim .
Neyse hepinizi öptüm .kendinize iyi bakın 💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanficjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.