6. Bölüm

3.3K 195 138
                                    

ağrıyan başım ve burnum yüzünden uyanmıştım.ama neredeydim bilmiyordum.yüzümün yarısı sargı bezleriyle kaplıydı bu yüzden duvardaki aynadan bakmak için ayaklanmıştım. yavaşça aynaya doğru adımladım .ama keşke hiç bakmasaydım .

yüzümün neredeyse hepsi kanla kaplıydı burnuma sardıkları sargının tamamı kurumuş kanla doluydu .gözlerimin etrafı morarmıştı.çok korkunç görünüyordum.

ağlamak istiyordum ama bu halde ağlarsam çok fazla acırdı canım .

zaten şu an yüzümün her bir tarafı ağrıyordu.

daha fazla ayakta duramayıp yatağa geri geçtim.tam o an kapı açılmış ve içeri woojin ile köyün şifacısı girmişti. demek ki şifahanedeydim.

"oh omega jimin uyanmışsın fazla hareket etme lütfen "dedi ve yanıma gelip başıma dikkat ederek uzandırdı beni

woojine baktığımda ifadesiz bir şekilde bana bakıyordu . hiç mi pişman değildi bana bunu yaptığı için .

" evet jimin de uyandığına göre söyle artık şu iyi haberi " dedi woojin

" ah evet , hayırlı olsun omega iki haftalık hamile " dedi

ya da ben yanlış duydum .tanrım yalvarırım yanlış duymuş olayım .

" emin misin şifacı bir yanlışlık olmasın " dedi woojin belli ki istemiyordu hamile olmamı

" eminim yaptığım tüm testler hamile olduğunu doğruluyor alfa " dedi

" hay sikeyim bir bu eksikti " dedi woojin sinirle sesi kısıktı ama hem ben hem şifacı duymuştuk.

" ben çıkayım o zaman siz konuşun"dedi ve dışarı çıktı şifacı

" konuşmaya gerek yok ne zaman gidebiliriz " dedi woojin

" omega nın burnu kırıldığı için üç gün burada kalması gerekiyor ve beş saatte bir sargıyı değiştirmek gerekiyor " dedi şifacı

"tamam o burda kalsın üç gün sonra almaya gelirim " dedi ve bana bakmadan çıkıp gitti

şifacı da bana üzgün gözlerle bakıp dışarı çıktı.

pekala her şey bok gibiydi. hamileydim ve eşim beni sevmiyordu bu yetmezmiş gibi burnumu kırıp beni umursamadan burada tek bırakmıştı.

harika.

sözümü geri alıyorum ailemin evi bin kat daha iyiydi.

ve artık bir bebeğim vardı. babası tarafından sevilmeyen bir bebek. tıpkı benim gibi.

*3 gün sonra *

kıyafetlerimi toplayıp küçük bir çantaya koydum .birazdan woojin beni almaya gelecekti.

bu üç gün içinde bir kez bile gelmemişti yanıma.kendimi çok yalnız hissetmiştim ama bebeğim vardı. hep onunla konuştum .ve onu çok sevmiştim belki hissedemiyordum ama varlığı yetiyordu.

bir süre sonra kapı açılmış ve içeri woojin girmişti. bende bir şey demeden çantamı almış ve çıkmıştım. yolda ikimiz beraber eve doğru gidiyorduk.

" yüzün neden iyileşmemiş " dedi birden

evet iyileşmemiş hatta daha kötü olmuştu ve hala sargılıydı yüzüm

" kırık olduğu için bir iki ay böyle kalıcakmış haftada iki gün de şifahaneye gidicem " dedim

sadece başını sallayıp önüne döndü.

en azından özür dilemesini isterdim.

biraz daha yürüdükten sonra eve varmıştık.

woojin in anahtarı çıkarmasını beklerken o kapıyı çalmıştı. içeride kim vardı ki .

dememe kalmadan kapı açılmıştı. ve o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki.,

çok güzel genç bir omega açmıştı kapıyı. ben düşündüğüm şeyin olmamasını umarken woojin eğilip omeganın yanağını öpmüştü.

ben ise olduğum yere çivilenmiştim sanki . nasıl olur ,nasıl yapar bunu bana

ikisi içeri geçmişti. ben hala olduğum yerdeydim. woojin kolumdan tutup içeri çekti ve koltuğa fırlattı resmen.

" sen gidebilirsin . " dedi ve omega çantasını alıp gitti. demek üç gündür buradaydı. evi koklayınca o omeganın ve woojin in kokularını aldım .çok ama çok yoğundu . demek beraber olmuşlar .

ben yeri izleyip ne yapmam gerektiğini düşünürken woojin konuştu.

"sen sormadan ben söyleyeyim o omega üç gündür buradaydı gayet güzel zamanlar geçirdik.bu konu hakkında tek kelime duymak istemiyorum . "dedi

" woojin neden , neden yaptın ben bu haldeyken üstüne üstlük hamileyken beni o şifahanede yalnız bırakıp neden bunu yaptın ." dedim şu an ihtiyacım olan tek şey düzgün bir açıklamaydı . yoksa kafayı yiyecektim.

"sana bir açıklama yapmak zorunda değilim" dedi ve yatak odasına gitti.

ailem başıma gelenleri öğrenmesine rağmen umursamamışlardı. şifacı bizzat kendisi söylemiş omlara oğlunuz hamile ve eşi burnunu kırmış . demiş ama umurlarında değilim .

ne zaman mutlu olucaktım. bu dünyada kimse sevmicek miydi beni. herkes böyle kötü mü davranıcaktı .

kendi kendime bunları sorgularken kapı çalmıştı.

ayağa kalkıp yatak odasının kapısını tıklattım.

" woojin kapı çalıyor " dedim çünkü kapıyı benim açmama izin vermiyordu belki alfadır diye.

" git aç " demişti ama demek ki onun da umurunda değilim

hızla kapıya doğru ilerledim ve açtım.

ama şu an bu halde olmamın sebebi olan , gölde karşılaştığım alfanın geleceği aklımın ucundan geçmezdi.

"a-alfa yoongi "

hello

bölüm nasıldı ?

siz nasılsınız ?

bu fic dışında hangi ficime bölüm gelsin?

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin