27. bölüm

734 56 35
                                    


Merak etmeyin bu sefer gerçekten yeni bölüm jddnksnd.

Hadi iyi okumalar 💜

İçeriden gelen düşme sesiyle yoongi hızla kapıyı açıp içeri girmişti .

Fakat gördüğü görüntü karşısında ne yapacağını bilmiyordu.zira eşi yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu .

Arkasından gelen ebenin çığlığı ile kendine gelip hızla eşinin yanına gitti ve onu kucağına alıp yatağa geri yatırdı .

" A-ayağa kalkmak isterken düşmüş olmalı . Lütfen dışarı çıkın deltam " dedi ve jimini kontrol etmeye başladı .

Yoongi ise çoktan yanındaki askerler tarafından dışarı çıkarılmıştı .

Ne kadar bekledi farkında değildi ta ki koridorun sonuna jungkook ve namjoon un ona doğru geldiğini görene kadar .

Hızla yanına gelen arkadaşları çoktan olanları duymuşlardı askerlerden .

Önce jungkook sonra da namjoon sıkıca sarıldı yoongiye . Yataklarında bıraktıkları eşleri jimin in halini öğrenselerdi şimdiye ortalığı birbirine katmışlardı .

" Yoongi jimin nasıl şimdi ebe bir şey söyledi mi ?" Namjoon

Yoongi nin konuşmaya gücü yoktu bu yüzden başını olumsuz anlamda sallamakla yetindi .

" Üzülme yoongi eminim bebekler de jimin de iyidir " dedi jungkook.

" B-bilmiyordum ben sadece bir bebek var sandım karnında omega bebeğimi hissedemedim ki " dedi ağlarken .

İkisi de yoongi ve jimin için üzülüyorlardı ama beklemekten başka çare yoktu.

Güneş yavaş yavaş doğmaya başlarken jungkook ve namjoon eşlerinin yanına gitmişlerdi . Yoongi ise gözünü bile kırpmadan sabaha kadar eşini beklemişti.

Doğum odasından Zaman zaman çığlıklar , acı dolu inlemeler , ıkınmalar ve bazen de şimdi olduğu gibi korkutucu bir sessizlik oluyordu .

Yoonginin gözleri uykuya direnirken başında beklediği odanın kapısı açılmıştı yavaşça .

Hemen ayaklanıp ebenin yanına gitmişti .

Kucağında çarçafa sarılmış bebeği görünce bi an nefesi kesilmişti. 

Alfa, bebeğinin ölü bedenini gördüğünü sanınca donakalmıştı .

Ebe yanlış anlaşılmayı fark edince odada zar zor uyuyan jimin e dikkat ederek konuştu.

" Merak etmeyin ikisi de yaşıyor . Vita çok sancı çekti ama başardı . Alfa bebek ise omega kardeşi kadar olmasa da sağlıklı merak etmeyin sadece onu iyice muayene etmem gerekiyor.vitanın  yanına ben dönene kadar girmeyin lütfen uyanmasın " dedi ve bebeği son kez deltaya gösterip gözden kayboldu.

Yoongi içindeki tüm endişenin ve üzüntünün yok olmasıyla derin bir nefes alıp yere çöktü .

Bunu da atlatmışlardı  .

Artık mutlu olabilirlerdi .

Sizi beklettim: evet
Bölüm haddinden kısa oldu :evet
tatmin olmadınız :evet

Bu bölümlük böyle oldu çünkü diğer bölüm biraz zaman atlaması olcak . Merak etmeyin birkaç ay sadece . Ya da yıl bilmiyorum.

Neyse tekrar özür dilerim 😔

Yine de oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜🥺

Yine de oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin