22. bölüm

1K 88 43
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜💜💜

Sabah gözümü kızımın güzel kokusuyla açmıştım . Güneş henüz yeni yeni doğduğu için sarayda hizmetliler den başka kimse uyanık değildi .

Bir süre daha kızımın saçlarıyla oynayıp uyanacağını anladığımda yavaşça yataktan çıktım . Odasından da sessiz olmaya dikkat edip çıktıktan sonra herkes uyanana kadar ne yapacağıma karar vermeye çalıştım .

Odama gidemezdin yoongi ile yüzleşmek için fazla uykuluydum o yüzden karnımın gurultusunu dinleyip mutfağa gitmeye karar verdim .

Aklıma yemek yemek geldiği an ilk üzüm ve bol soslu bir tavuk gelmişti .
Adımlarımı hızlandırıp mutfağa doğru ilerledim .

Mutfağa girdiğim an hizmetliler hızlıca önümde eğilip ne istediğimi sormuşlardı .

" Şey bir kase yeşil üzüm ve dün akşam yemekte yaptığınız tavuktan alabilir miyim " diye sordum .

" Tabi efendim siz oturun hemen hazırlıyoruz " dediler

Başımla onaylayıp tezgahın önündeki sandalyeler den birinde oturdum .

Benim için saatler gibi geçen on dakikadan sonra üzümüm ve tavuğum gelmişti .

Sanki yıllardır yemek yememiş gibi saldırıp kocaman iki tabağı birkaç dakikada bitirmiştim .

Hizmetlilere teşekkür edip mutfaktan çıktım .

Ama hala herkes uyuyordu daha fazla diretmemeye karar verip odama doğru ilerledim .

Kapının önüne gelince yoongi nin uyanık olmaması için içimden dua ettim ve kapıyı açtım .

Ama manzara kesinlikle beklediğim gibi değildi .

Yoongi yerde oturmuş sırtını yatak başlığına dayalı şekilde uyuya kalmıştı . Etrafta bir sürü bez vardı .

(Acaba o zamanlar peçete var mıydı 🤔)

Gözleri ağlamaktan olduğu belli olacak şekilde şişmiş ve kızarmıştı elinde de benim neredeyse her gece giydiğim geceğliğim vardı .

Karşımdaki görüntü karşısında istemden bi hıçkırık kaçmıştı ağzımdan . Onu bu kadar üzdüğümü anlamamıştım . Daha önce de onu bu kadar çökmüş görmemiştim .

Tam yanına gidecekken koridorun diğer tarafındaki odadan kızımın ağlama sesi geldi .

Hızla kulpunu tuttuğum kapıyı kapatıp kızımın odasına gittim .

Miniğim yatakta babası gibi olan kedi gözleriyle dolu dolu bakıyordu bana .

Ne kadar biyolojik babası yoongi olmasa da gözleri ve bir çok huyu ona benziyordu şükürler olsun .

Kızımı kucağıma alıp hafifçe piş pişlemiş ve öpüp koklayarak uyutmuştum . Bu neredeyse yarım saat sürmüştü .

Ben kızımın odasından çıkana kadar yoongi dahil saraydaki herkes uyanmıştı .

Yemek odasına indiğimde neredeyse hazır olan kahvaltı masasında herkesin olduğunu gördüm . Hemen herkese günaydın diyip yoonginin yanındaki boş sandalye ye oturdum .

Tam yemeğe başlayacakken karşı sandalye de oturan yabancı çekti dikkatimi . Kraliçeye baktığımda ne demek istediğimi anlamış olacak ki söze başlamıştı .

" Ah jimin tanıştırayım, mark amcam ın büyük oğlu . Biraz önce geldi , mark , jimin ülkenin vitası " diyip tanıştırmıştı bizi .

" Memnun oldum " demişti

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin