merhaba
ve
iyi okumalar
neredeyse yarım saat sonra benim ve woojin in ailesi akşam yemeği için geleceklerdi. çok güzel yemekler hazırlamıştım ve evi temizlemiştim.bu hazırlıkların hiçbirini hak etmiyorlardı ama yapmak zorundaydım işte.
son kez masayı ve evi kontrol etmiş ve yüzümdeki kanlı sargıları değiştirmek için banyoya gitmiştim ama tam o sırada kapı çalmıştı.
hızla banyodan çıkıp kapıyı açmıştım .en önde woojin in babası ve annesi daha sonra benim anne ve babam ve abim en son da woojin girmişti içeri.
sırayla hepsinin paltolarını ve çantalarını alıp kapının yanındaki askılığa asmıştım . onlar da bana bakmadan mutfağa geçmişleri.
"hoş geldiniz " demiştim ayıp olmasın diye sahte bir gülümsemeyle .
hepsinin yüzü ilk defa bana dönmüştü. benim ve woojin in annesi dehşet içinde yüzüme bakıyorlardı. woojin in babası da öyle .hatta babam ve abim bile endişelenmişlerdi sanki.
llk woojin in annesi konuşmuştu.
" o-oğlum bu yüzün hali ne bize küçük bir sıyrık demiştin hani" dedi bayan lee
" büyütülecek bir şey değil anne uzatmaya gerek yok . jimin sende boş boş durma yemekleri koy tabaklara "dedi
ben de başımı sallayıp yemekleri doldurmaya başladım. ama herkesin gözü bendeydi.hepsi acıyarak bakıyordu bana .
yemekleri doldurup yerime geçtim.
" ah unutmadan tebrik ederim çocuklar umarım torunumuz sağlıkla büyür " dedi bay lee
diğerleri de onu onaylamışlardı.
daha sonra abim felaketi getirecek şeyleri söylemeye başladı.
" geçen gün arkadaşlarım evin önünden geçerken seni ve alfa yoongi yi konuşurken görmüşler . şu an bu halde olmanın sebebi değil mi jimin bu nasıl bir yüzsüzlük ha " dedi aniden
şu an babamı ve woojin i sinirlendirmek için dediğini biliyordum ama bilmediği birşey vardı ki woojin bu dediği için beni öldürücekti.
" ne dedin sen " dedi ve birden ayağa fırladı woojin bende hızla yerimden kalkıp belki beni korurlar umuduyla annem ve bayan lee nin arkasına geçtim.
" w-woojin bi dinle b-beni sen evdeydin ya dün o zaman geldi . ben sana dedim hatta kapı çalıyor diye sende git bak dedin . lütfen sakin ol " dedim korkuyla
" ULAN SENDE HİÇ EDEP AHLAK YOKMU HA NASIL KONUŞURSUN O ALFAYLA HA " dedi resmen kükremişti.
" w-woojin yemin e-ederim ben kötü bir ş-şey yapmadım " dedim
" SENİ KİM ALICAK ŞİMDİ ELİMDEN HA " diyip arkasına saklandığım bayan lee yi itmiş ve yapılabilecek en kötü şeyi yapıp zaten kırık olan burnuma sert bir yumruk geçirmişti.
bende hem yumruğun hem de gelen acının etkisiyle yere düşmüştüm .
ama bu acı tarif bile edilemeyecek kadar kötüydü.
" A-ANNE AHHHHH YARDIM EDİN Y-YAL Y-YALVARIRIM AHHHHHĞNN " ben çığlık çığlığa ağlarken bayan lee ve annem gelip koltuğa oturtmuşlardı beni.
babam ve bay lee de woojin i yatak odasına götürüp kapıyı üstüne kitlemişlerdi.
bayan lee yüzümdeki sargıyı dikkatle çıkarıp bir kenara koydu . kan oluk oluk akıyordu ve canım çok ama çok fazla acıyordu. ben yerimde duramıyordum koltukta bir o yana bir bu yana gidip çığlık atıyordum
annem,babam ve abime bakınca ilk defa gördüm o endişe kırıntılarını yüzlerinde.
" böyle olmayacak hadi acele edin şifahaneye gidiyoruz " dedi babam ve beni kucağına aldı
benim ise çoktan acıdan ve korkudan bilincim kapanmıştı.
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen
öptümm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanficjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.