Hayatımda hiç bu kadar rahat uyuduğunu hatırlamıyorum. Yoongi ile önceki hayatımızda eş olmamıza rağmen çok fazla tanımıyordum onu . Ama daha birkaç hafta önce tanışıp tam olarak yakınlaşmamamıza rağmen doğru yerdeymiş gibi hissediyordum.
Dün korkup yanında yatmak istediğimi söylediğimde hemen kabul etmişti . Daha sonra onun odasına gitmiştim . Ben yatakta sağ tarafta rahatça uzanırken o sol tarafta olabildiğince uzağa uzanmıştı .sanki beni rahatsız etmek istemiyormuş gibiydi. Bunu fark edince ona fark ettirmemeye çalışarak biraz daha yaklaşmıştım ona ama ben ona doğru gittikçe o daha da köşeye kayıyordu.
Daha sonra dayanamayıp 'eğer istemiyorsan odama gidebilirim ' dedim bunu dememle hemen yatakta oturur hale gelmiş ve ' n-neden uyuyorduk işte ne güzel ' demişti
Bende ' hayır yoongi ben rahat rahat uyurken sen en köşede put gibi duruyorsun yoksa benden mi rahatsız oluyorsun ' dedim
' tabi ki hayır ben sen rahatsiz olursun diye öyle yaptım ' dedi
' rahatsız olsam senle neden birlikte yatmak istiyeyim yoongi lütfen biraz bana doğru gel hatta sarılarak uyuyalım ' dedim şaşırsa da hemen onaylayıp yanıma gelmişti .Ve işte Sabah onun göğsünde uzanır halde uyanmıştım . Başım tam kalbinin üzerindeydi bu yüzden uyandığımda ilk duyfuğum ses kalp atışının sesiydi . Tarif edemeyeceğim kadar mutlu hissediyordum .
Ona sevmek istiyordum . Hatta aşık olmak çünkü o bana çok aşıktı görebiliyordum . Ve şu an kalbimin deli gibi atmasına bakılırsa zaten aşık olmaya başlamıştım .
Yoongiyi izlemekten sıkıldığım için yumuşak görünen saçlarına dokunmaya karar verdim . Başta parmaklarımın ucuyla üst kısımlarına dokundum bir süre sonra cesaretlenmiş ve tüm elimle saçlarını dipten okşamaya devam etmiştim .
Şansıma uykusu o kadar ağırdı ki ne yaparsam yapayım uyanmıyordu . Ama canım sıkılmaya başlamıştı o yüzden günlerdir doğru dürüst konuşamadığım bebeğimle konuşmaya karar verdim.
Yoonginin saçlarından elimi çekmeden diğer elimi karnıma koymuş ve orayı da okşamaya başlamıştım .
" Bebeğim birkaç gündür seninle konuşamadım üzgünüm . Umarım bir an önce büyürsün ve hareketlerini hissetmeye başlarım . Nasıl bir duygu olduğunu çok merak ediyorum. Ama diğer yandan doğduğunda ne yapacağımı da bilmiyorum seni çok ama çok seviyorum ama bazen keşke gerçek baban yoongi olsaydı demekten alamıyorum kendimi o zaman her şey daha kolay olurdu bu kadar acı yaşamak zorunda kalmazdık ya da burnumu kırıp beni aldatan bir baban olmazdı . " Konuşmaya devam edicekken karnımın üstünde ki elimin üstünde hissettiğim dokunuşlarla sustum .
" Ne zamandan beri uyanıksın " dedim yoongiye
" Sen saçlarımı okşayıp bebeğimizle konuşana kadar " dedi
Bebeğimizle bu kelime çok ama çok güzel gelmişti kulağıma" Jimin bunu sana birkaç gündür öylemek istiyordum ama çekiniyordum ama söylemenin zamanı geldi sanırım . Bebek bir gün doğacak ve senin dışında bir babaya daha ihtiyacı olacak . Biliyorum onun için öz babasının yerini dolduramam ama - "
" Hayır yoongi yerini doldurmaktan daha fazlasını yaparsın gerçekten babası olursun çünkü woojin onu hiç istemedi, sevmedi ama sen öz olmamana rağmen onu sevdin ve şimdi de öz babası olmak için izin istiyorsun . Belki fark etmedin ama sen onun çoktan babası oldun yoongi " dedim
Bir süre bir şey demeden gözümün içine baktı sonra eli saçlarıma gitti benim gibi biraz okşadı , sonra şakaklarıma indi ordada daireler çizdikten sonra yanaklarıma indi bembeyaz , kemikli olmasına rağmen yumuşacık elleri biraz da orada oyalandıktan sonra dudaklarımın çevresine indi eli, gözleri gözlerimle kesişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanfictionjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.