21. bölüm

1.1K 83 20
                                    

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 💜💜💜
aslında bu bölüm final olacaktı ama bir okuyucumun ısrarı sonucunda devam etmeye karar verdim .

5yıl sonra

İçimde anlam veremediğim bir huzursuzluk vardı . Kurdum sanki beni bir şeye karşı uyarmak ister gibi ağlıyordu içimde .

Sabah böyle kötü bir şekilde uyandığım için günün devamında da morelim bozuktu .

İçimde ki kötü hissi boş verip kızımı düşünmeye başladım.

Beş buçuk yaşına gelmiş güzelliği ile bir çok ülkede konuşulmaya başlanmıştı yoon ji

Bu beş yıl boyunca kızımla ilgilenmiş ve işimin başına geçememiştim ama artık sorumluluklarımı yerine getirmem gerekiyordu.

Kızımı ne kadar istemesem de bakıcılarına teslim edip eski kraliçenin odasına girdim .

Eski diyordum çünkü kraliçe bir yıl önce ölmüştü .

Onun yerine en büyük kızı kraliçe olmuştu .

Kapıyı çalıp içeri girdim . Kraliçe elindeki belgelere sinirle bakıyordu . İçeri girince bana bakıp gülümsemiş ve oturmamı söylemişti .

Hızla oturup konuşmaya başladım .

" Bir sorun mu var kraliçem üzgün ve sinirli görünüyorsunuz " dedim

" Ah evet amcamın büyük oğlu babamın hastalandığını duyunca taht da hak iddia etmiş ki buna hakkı var ama buraya geleceğine dair bir mektup yazmış . Of sarayın huzurunu bozacak. " Dedi

İşte bu kötüydü çünkü prensler tahtı istiyorsa bunun için diğer hak sahipleri ile mücadele etmelilerdi.

" Kendinizi üzmeyin kraliçem ben ve yoongi böyle bir şey olmasına izin vermeyiz taht önce prenslerin hakkıdır ."dedim

" Umarım jimin neyse o gelene kadar iki günümüz var " dedi

" Ben izninizle kendi odama geçeyim " dedim ve odadan çıktım .

Tüm gün halkın sorunlarını , geçim konusunda sıkıntı çekip çekmediklerini , ve refah seviyesinin nasıl olduğuna bakmıştım ve hiçbir sorun yoktu .

Gün boyu oturmaktan belim ve boynum ağımıştı ayrıca yoongi ve kızımı da özlemiştim .

Hızlıca masanın üzerini düzeltip odama doğru ilerledim . Yatak odasına gitmeden önce kızımın odasına gidip kontrol ettim . Çoktan uykuya dalmıştı bile .

Uyandırmamaya dikkat ederek alnından öptüm ve yatak odasına geçtim.

Çok yorgundum ve güzel bir duş alıp uyumuk istiyordum .

Dediğim gibi duşumu alıp en rahat geceliğimi giyip yatağıma girdim .

Tam gözlerimi kapatıp uyuyacakkan odaya yoongi girdi. Uyuduğumu düşünmüş olacak ki üstünü değiştirip yatağa girmişti sessizce . Bende hemen ona dönüp dudaklarından öptüm .

" Aşkım uyuduğunu düşünmüştüm " dedi

" Uyumak üzereydim ama sen gelince biraz sarılırız ve saçlarımla oynarsın diye düşündüm ."

" Ama ben gün boyu farklı şeyler için bekledim bebeğim "demiş ve elini geceliğimin altına atıp belimi okşamaya başlamıştı .

Günün yorgunluğu ve günlerdir geçmeyen haksizliğim yüzünden elini tutup belimden çektim .

" Bu gece olmaz çok ama çok yorgunum " tamam bu bahaneyi bir haftadır kullanıyor olabilirim ama cidden ilişkiye girebilecek gücü bulamıyordum kendimde .

Yoongi nin de hızla yüzü düşmüş ve yatakta arkasını dönmüştü .

Oturur pozisyona gelip tekrar kendime çevirdim bedenını

" Yoongi yemin ederim çook istiyorum seni ama yorgun ve halsizim yemin ederim ." Dedim

" Jimin bak eğer üç dört gün olsa anlarım hatta iki hafta bile olsa anlarım ama sen neredeyse bir iki aydır böyle yapıyorsun . L-lütfen doğruyu söyle bana . artık beni sevmiyor musun yada sevmene rağmen etkilenmiyor musun lütfen doğruyu söyle " dedi

Ben söylediklerinin şaşkınlığını yaşarken o dolu gözler ile bana bakıyordu .

" Yoongi ne alakası var aşkım tabiki seni çok ama çok seviyorum ve etkileniyorum da ama bu aralar üzerimde bi yorgunluk var cidden böyle düşündüğünü tahmin edemedim özür dilerim . "

" Yok jimin ben anladım artık bugün ordudaki komutanlardan biri üzgün olduğumu fark edip yanıma geldi bende yirmi yıldır evli biri olduğu için anlar diye uygun bir dille anlattım derdimi . Kendisinin ikinci evliliğiymiş ve ilk karısıyla da tıpkı bu sorun yüzünden boşanmışlar . Karısı önce adamdan uzaklaşmış sonra ona hiç dokunmasına izin vermemiş hep kavga ediyorlarmış iki ay sonra da karısı başka bir adamla kaçmış j-jimin
Lütfen söyle benden sıkıldın mı " dedi

Cidden donup kalmıştım söyledikleri ile benden nasıl böyle bir şey bekler

" Y-yoongi ne saçmaladığının farkında mısın sen . Beni eşini aldatmış bir kadınla kıyasladın az önce . Nasıl böyle düşünebilirsin . Altı üstü bir iki ay birlikte olmadık . Sen . cidden. tek derdin sevişmek mi yoongi . " Dedim

" Saçma sapan konuşma jimin böyle olmadığını çok iyi biliyorsun sadece benden soğuduğunu düşündüm . Abartma ve dediklerimi kendine göre yorumlayıp beni suçlama "

" Ben mi abartıyorum yoongi bana gelip adamın karısını anlatıyorsun bu kadın da senin bana yaptıklarını kocasına yapmış bir ay sonra da başka adamla kaçmış diyorsun ne yani bende başka bi adamla mı kaçıcam bu mu yani " ellerin sinirden titremeye başlamıştı artık beni haç etmediğim şeyler ile suçluyordu .

" SAÇMA SAPAN KONUŞMA JİMIN TABI Kİ BAŞKA BİR ADAMLA KAÇMAK GİBİ BİR ŞEYİ İMA ETMEDİM . KONUYU SAPTIRMA "

" SAKIN SESİNİ YÜKSELTME YOONGİ İNSAN GİBİ GELİP DERDİNİ ANLATAMIYOR MUSUN BANA . İLLA BAŞKALARINDAN AKIL ALMAK ZORUNDA MISIN . ALTI ÜSTÜ SEVİŞMEK İÇİN YORGUNUM DEDİM YA YORGUNUM YOONGI YOR GU NUM BEN SANA BİR AYDIR BUNU DİYORUM AMA BİR KERE BİLE NEYİN VAR , NEDEN YORGUNSUN DİYE MERAK EDİP SORMADIN BİLE " bağırmaktan boğazım yanınca susmaya karar vermiştim . Daha fazla aynı odada kalırsak daha çok kavga edecektik . Ben tam yataktan çıkıp odanın kapısını açacakken yoongi konuşmaya başladı.

" Benden bir çocuğun olmasını bile istemiyorsun " sesi çok az çıkmıştı ama duymuştum

" N-ne "

" Bu beş yıl içerisinde bir tane daha çocuğumuz olsun istedim kızımıza bir kardeş getirelim diye dafalarca dedim ama her defasında erken diyip durdun . Belki de benden olan bir çocuk istemiyorsun jimin değil mi " dedi

Dedikleri ile ağlamaya başlamıştım . Bu kadar mı güvenmiyordu bana . Tamam bir çocuk için erken olduğunu söylemiştim ama son bir yıldır ne ben ne de o konuyu tekrar açmamıştık .

Verecek çok cevabım vardı gidip ona vurabilirdim beni bu tür şeyler ile itham ettiği için yada onu sevmediğimi düşündürüp kırdığım için sarılabilirdim ama bu gece ikimiz de çok yıpranmıştık . Biraz kafa dinleyip konuşursak daha iyi olurdu .

Bir şey demeden odadan çıkıp kızımın odasına girdim .

Uyanmamasına dikkat ederek yanına yattım ve kokusunu içime çekip uyumaya çalıştım .

Merhaba 🙋
Nasılsınız ?
Normalde bu bölüm finaldi ama bir okuyucum birkaç bölüm daha devam etmesini isteyince neden olmasın dedim .

Umarım beğenirsiniz 💜
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜

secret Vita. ✨ yoonmin✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin