SELAMMMM
OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFENhızla muhafızı geçip sarayın bahçesine doğru koşmaya başladım .yaklaştıkça yoonginin feromonlarını daya iyi alıyordum ama feromonlarında korku ve üzüntü vardı . sarayın kapısına gelince yoongiyi gördüm . kollarında minik kızım hareketsiz yatıyordu .
bacaklarımdaki tüm enerji bitmiş gibi adım atamadım tek yapabildiğim öylece kızıma bakıp ağlamaktı .
yoongi gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmus bir halde yüzüme bakıyordu . gözlerinde korku , üzüntü i, endişe , ve çaresizlik vardı .son ses bağırdı bana bakarak "HEMEN HEKİMİ ÇAĞIRIN " ama ben değil hareket edecek konuşacak gücü bile bulamıyordum kendimde . kızıma ne olduğunu bilmiyordum ama her yer kandı . yoonginin ve kızımın her yeri kan ile kaplıydı .
öldü dedi içimdeki ses ,kızım öldü .
bunu duyunca birden bire yere çötüm ve ağlamaya başladım . yoongi yanımdan hızla geçip hekimin yanına gitmşti .
ben ise sanıyorum ki jungkook tarafından güçlükle ayağı kaldırılıp hekim odasının yanındaki koltuklara oturtulmuştum .
"j- jungkook kızım nerde " dedim ama sesimi ben bile zor duymuştum .
" jimin bana bak sakin ol lütfen her şey yolunda tamam mı " diyordu ama yalan söylüyordu. hiçbir şey iyi değildi . kızımın kurdunu hissedemeyordum .
yoonginin kurdu da çok kötü bir haldeydi .ne kadar süre geçti bilmiyorum belki saniyeler belki saatler .
önce hekim sonra da yoongi çıktı odadan ikisi de perişan haldeydi .son gücümle ayağı kalkıp yoonginin yanına gittim .
" kızıma ne oldu yoongi . iyi değil mi " dedim korkuyla .
ama konuşmuyordu . hatta gözlerime bile bakmıyordu .
"KONUŞSANA . İYİ DEĞİL Mİ BENİM KIZIM . YOONGİ YALVARIRIM KONUŞ " ama hala başı yere eğikti onu itip hızla hekimin odasına girdim .
yatakta uzanan kızımın üzerine beyaz bir örtü örtmüşlerdi .
yavaşça yaklaşıp örtüyü kaldırdım . kızımın yüzü bembayazdı . ama o beyaz tenli değildi ki . bana çekmişti teni benim gibi kumraldı kızım .
benden sonra herkes içeri girmişti .jungkook, taehyung, jin , hepsi beni sakinleştirmeye çalışıyordu . ama yoongi ,o dışarıda aynı yerde yüzü yerde öylece duruyorudu .
ölmüştü . benim daha minicik olan bebeğim ölmüştü .
İKİ YIL SONRA
"baba bak ablam için çiçek topladım " dedi omega bebeğim .
" çok güzeller aşkım hadi onları ablana götürelim " dedim ve elinden tutup sarayın bahçesindeki en güzel yere geldik . kızımın uyuduğu yere .
kızım öldükten sonra yoongi buraya çok güzel bir yer inşa etmişti . her yer çiçekler ile kaplıydı dışarıdan gören biri burayı çıçek bahçesi sanardı ama burası kızımın mezarıydı .küçük omegam ablasının mezarına çiçekleri koyup oyun oynamak için gitmişti . bende kızımın mezarının yanına oturup sarıllmıştım soğuk taşa .ama kızım gibi hissettirmiyordu .
o günden sonra çok şey değişmişti . yoongi kendini suçladığı için bir yıl boyunca yüzüme bakamamıştı .ama olayları öğrenince onun hiçbir suçu olmadığını öğrenmiştim .
yoongi ve kızım japonyadan dönerken yolda bir grup eşkiya önlerini kesmiş . askerler sonradan geleceği için yoonginin yanında sadece arabayı sürmek için gönderilen bir asker varmış . saldırı esnasında o asker de ölmüş. yoongi kızgınlıkta olduğu için feromonlarını kullanamamış . daha sonra kızımı korumak isterken sırtından ve bacağından bıçaklanmış . kızım babasını o halde görünce minicik bedenine rağmen babasını kurtarmak için arabadan inmiş . o haydutlar bebeğime acımamış ve onu da bıçaklamışlar . daha sonra arabadaki tüm değerli şeyleri alıp kaçmışlar . yoongi delta olduğu için dayanmış ama kızımın küçük bedeni dayanamamış .
o olaydan sonra uzun bir süre kendimize gelememiştik ama yoongi o haydutları yakalayıp işkence ederek öldürmüştü .
ne kadar zor olsa da kızımın ölümünü kabullenip hayatımıza devam etmeye çalışıyoruz . son zamanlarda yoongi de artık kendini daha az suçluyor .
ve biz bir şekilde hayatımıza devam ediyoruz .
EVETTTT SONUNDA BİTTİ .ÇOOOOK ŞÜKÜR .
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR SINAV DÖNEMİNDE YAZDIĞIM İÇİN ÇOK KOPUK VE KÖTÜ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM AMA SİLMEK TE İSTEMEDİM .
HER NEYSE SİZİ ÇOOOK SEVİYORURM DİĞER FİCLERDE GÖRÜŞMEK ÜZÜRE .🩷🩷🩷🩷🩷🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fiksi Penggemarjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.