Oy vermeyi unutmayın lütfen
"Anne girebilir miyim "
Dedim yatak odası nın kapısını tıklatırken.
Babam ve abim işteydiler annem de bu akşam beni istemeye gelecekleri için evde kalmıştı.
" Ne oldu , ne istiyorsun " dedi. sesi her zaman olduğu gibi soğuktu bana.
Yavaşça içeri girip yatakta yanına oturdum ." Anne lütfen tekrar düşünün evlenebileceğim en kötü kişi o anne beni dövmek ten beter eder, öldürür ne kadar sinirli ve huysuz biri olduğunu tüm kasaba biliyor kimse çocuğunu ona vermiyor o yüzden .Benim ne suçum var anne " dedim dün gece ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı olmuş ve şişmişti.
" Haklısın kimse çocuğunu ona vermiyor çünkü ne kadar kötü biri olduğunu herkes biliyor ama senin layık olduğun da o şimdi boş boş konuşmayı kes salonun halısını sil etraf leş gibi bir işe yaramıyorsun ki "
Artık dayanamıyorum babam abim tamam ama beni bu dünyaya getiren dokuz ay karnında taşıyan annem bile istemiyordu beni.
" B- ben size ne yaptım anne söylesene doğmaktan başka ne suçum var benim bende istemez miydim güçlü bir alfa yada güzel bir beta olmayı ama olmadı işte ne yapabilirdim"
" Haklısın senin elinde olan bir şey değil ama bari omega oldun yerini bil o ağzın çok laf yapıyor ilk önce çeneni kapat yoksa o kocandan çok dayak yersin sen. Şimdi kalk yanımdan doğru içeri o halı pırıl pırıl olucak "
Daha fazla konuşmanın boş olduğunu anlamıştım .zorlamaya gerek yoktu.
Yanından kalkıp ilk önce banyoya gittim kovaya su doldurup biraz deterjan ekledim,daha sonra içeri gidip bezle halının her yerini sildim.
İşim bitmemişti daha , neredeyse evin her karışını silmiştim.
Saat akşam altı olmuştu işim yeni yeni bitmişti bende yorgunluktan bitmiştim.
Koridoru son kez düzenleyip odama gidicektim ki annem gelmişti yanıma
" Babanlar yarım saate gelirler çabuk gidip üstüne çeki düzen ver " dedi
Başımı sallayıp hızla odama gittim.
Kuzenimin düğünü için para biriktirip aldığım takımı çıkardım .çünkü tek düzgün kıyafetim oydu.
(Kıyafetleri böyle )
(Saç şekli ve yüzü de böyle )
Aynada son kez saçımı düzeltip küpelerimi taktım.
Kapı çalmış ve içeri annem girmişti.
" Geldiler çabuk gel ve selamla "dedi
" Tamam anne " diyip çıktım odamdan
Hepsi içeri geçmiş koltuklarda oturuyorlardı
Sırayla önce damadın babasının sonra annesinin elini öptüm daha sonra woojin e selam verdim
( Yüzü ve saçları )
(Kıyafeti)
babamın oturduğu koltuğun yanında ayakta beklemeye başladım çünkü böyle durumlarda omegaların oturmadı ayıplanırdı .
evet ne kadar saçma olsa da yapmak zorundaydım.
Biraz sohbet edip tanışmışlardı bense bu süre boyunca gözlerimi yerden çekmemiştim.utandığımdan değil bu woojin denen herifin yüzüne bakmamak için
Daha sonra herkese kahve servis ettim.
Birden woojin in babası söze başladı.
"Biliyorsun munhee uzun süredir jimini senden istiyordum ama daha yaşı küçük diyip vermiyordun şimdi güzel oğlumuz jimin büyüdü ve zamanı geldi
Jimin i oğlum woojin e verir misin"dedi demek yıllar önce anlaşmışlar." Çok haklısın kwan ikisinin de yaşı geldi veriyorum tabiki bundan sonra jimin sizin oğlunuz " dedi
Sonunda kurtulmuşlardı benden hepsinin yüzü gülüyordu , ben hariç.
Daha sonra yüzükler takılmış, nikah tarihi belirlenmiş ve Lee ailesi gitmişlerdi.
Bende ortalığı toplamış, üstümü değiştirmiş ve koltuğa yatağımı sermiştim.
Annem,babam, abim odalarına gitmişlerdi hiç benimle konuşmamışlardı.
Nikah tarihi tam kızgınlığımın olacağı güne ayarlanmıştı .böylelikle fazla bekletmeden Lee ailesine torun verebilirdim.
Ama istemiyordum.ne kadar ağlasam da kendimi mahvetsem de kimsenin umurunda değildi.
Tek kurtuluş yolum beta veya bir ümit alfa çıkmaktı ki ikinci seçenek Vita çıkmamdan bile daha imkansızdı.
Düşüncelerimi bir kenara atıp uyumaya çalıştım çünkü yarın yine herkesten önce uyanıp göl e gidecektim.
Merhaba
Şimdi bişi sorcam bu yoongi jimin evlenip hamile kaldığında mı ortaya çıksın yoksa Vita olduğu öğrenildiğinde mi ?
Fic in gidişatı bu soruya yanıt verenlerin elinde haberiniz olsun 😉Hadi öptüm 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret Vita. ✨ yoonmin✨
Fanfictionjimin hem ailesi hem de çevresi tarafından sevilmeyen biriydi.sebebi ise omega olmasıydı. ama bilmiyorlardı ki jimin tüm ülkeye mutluluğu ,bereketi ve huzuru getirecek yüz yılda bir doğan bir vitaydı.